Let je tussendoor nog wel even op je bloeddruk??quote:Op donderdag 7 april 2011 11:07 schreef meneertje1972 het volgende:
En ja hoor wat ik al dacht... LAURA ZEGT: Je kan zelf wel opvouwen Alex mag ik toch hopen.
Geen hulp van Laura bij inpakken koffer Alex terwijl zij GVD schuldig is aan zijn vertrek. Hoop nog steeds dat zij er uit moet en niet Alex. Niet dat ik Alex leuk vind maar het is toch belachelijk dat hij er nu uit moet hij kan er niet eens iets aan doen.
Ik kan er niks aan doen, maar ik ben zo boos op Laura, dat kan geen een bewoner nog overtreffenquote:Op donderdag 7 april 2011 11:07 schreef meneertje1972 het volgende:
En ja hoor wat ik al dacht... LAURA ZEGT: Je kan zelf wel opvouwen Alex mag ik toch hopen.
Geen hulp van Laura bij inpakken koffer Alex terwijl zij GVD schuldig is aan zijn vertrek. Hoop nog steeds dat zij er uit moet en niet Alex. Niet dat ik Alex leuk vind maar het is toch belachelijk dat hij er nu uit moet hij kan er niet eens iets aan doen.
ben serieus net naar de dokter geweest.quote:Op donderdag 7 april 2011 11:08 schreef Ireth het volgende:
[..]
Let je tussendoor nog wel even op je bloeddruk??
quote:Op donderdag 7 april 2011 11:08 schreef syllys het volgende:
Maik rolt de mouwen van zijn badjas op bij het schoonvegen van de tafel. Zeker bang dat die jas smerig wordt
Ik heb niets tegen de TTquote:Op donderdag 7 april 2011 11:05 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Borderlinen was grappig bedoelt als balanceren op de grens, sorry als je mij verkeerd begrijpt. Snap dat wel, nadat ze al een paar keer je fiets mochten jatten op het Damrak.
Ik ben het 100% met je eensquote:Op donderdag 7 april 2011 11:07 schreef meneertje1972 het volgende:
echt he? wat een kwal van een meid is die joquote:
Je bent er steeds beter in aan het wordenquote:
Dat handje ..... heerlijkquote:
Gelukkig nietquote:Op donderdag 7 april 2011 11:11 schreef marky het volgende:
Als Alex eruit moet vanavond zal hij wel naar de geheime kamer gaan. Het is net onkruid. Dat raak je ook nooit kwijt.
doe me een lol, heb net een hoop drank in huis gehaald om te vieren dat hij weg gaatquote:Op donderdag 7 april 2011 11:11 schreef marky het volgende:
Als Alex eruit moet vanavond zal hij wel naar de geheime kamer gaan. Het is net onkruid. Dat raak je ook nooit kwijt.
nee hij gaat naar bart sammen met lauraquote:Op donderdag 7 april 2011 11:11 schreef marky het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |