maik is wel okay gozer maar in het huis en het spel doet hij niks.quote:Op donderdag 7 april 2011 11:39 schreef ariehaan het volgende:
Ik volg het gesprek van Geer en Maik buiten, ik vind dat Maik lief praat over Moniek, hoor. Hij valt me echt mee als hij met Gerard praat ....
Maik is veeeel liever en leuker dan zijn zusquote:Op donderdag 7 april 2011 11:39 schreef ariehaan het volgende:
Ik volg het gesprek van Geer en Maik buiten, ik vind dat Maik lief praat over Moniek, hoor. Hij valt me echt mee als hij met Gerard praat ....
Klopt, als hij met iemand anders dan Mo praat is hij best leukquote:Op donderdag 7 april 2011 11:39 schreef ariehaan het volgende:
Dat is ook de reden dat Maik's zus die bazige Mo niet ziet zitten. Maik lijkt me echt een lieve gastquote:Op donderdag 7 april 2011 11:39 schreef ariehaan het volgende:
ja vind ik ook, en zei het gisteren tot mn verbazing ook hier hahaquote:Op donderdag 7 april 2011 11:40 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Klopt, als hij met iemand anders dan Mo praat is hij best leuk
LOLzzz wat heeft maik's zus met JO te maken ......quote:Op donderdag 7 april 2011 11:40 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Dat is ook de reden dat Maik's zus die bazige Jo niet ziet zitten. Maik lijkt me echt een lieve gast
Owwww solly, moet Mo zijn...quote:Op donderdag 7 april 2011 11:41 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
LOLzzz wat heeft maik's zus met JO te maken ......
Een man die praat met een man is altijd leuker dan een man die praat met een vrouw. Denk maar na over de gesprekken in het huis. Die tussen Joanna en Flip zijn toch ook niet om aan te horen (als je het al kan verstaan door het fluisteren).quote:Op donderdag 7 april 2011 11:40 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Klopt, als hij met iemand anders dan Mo praat is hij best leuk
oooh, ik vind Flaura ook echt verschrikkelijkquote:Op donderdag 7 april 2011 11:42 schreef Stability het volgende:
geldt voor laura : de beste stuurlui staan aan wal !
hou je kop eens, piepstem ! doe het dan zelf als je het zo goed weet, trut
Ik ben heel leuk hoor als ik met mannen praat............quote:Op donderdag 7 april 2011 11:42 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Een man die praat met een man is altijd leuker dan een man die praat met een vrouw. Denk maar na over de gesprekken in het huis. Die tussen Joanna en Flip zijn toch ook niet om aan te horen (als je het al kan verstaan door het fluisteren).
De vrouwen in het huis verpesten de sfeer, huilen, zijn depressief... EN HET RARE IS niemand nomineert ze...
quote:Op donderdag 7 april 2011 11:42 schreef Stability het volgende:
geldt voor laura : de beste stuurlui staan aan wal !
hou je kop eens, piepstem ! doe het dan zelf als je het zo goed weet, trut
Mee eens: volgende week 2 vrouwen eruit!!quote:Op donderdag 7 april 2011 11:42 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Een man die praat met een man is altijd leuker dan een man die praat met een vrouw. Denk maar na over de gesprekken in het huis. Die tussen Joanna en Flip zijn toch ook niet om aan te horen (als je het al kan verstaan door het fluisteren).
De vrouwen in het huis verpesten de sfeer, huilen, zijn depressief... EN HET RARE IS niemand nomineert ze...
dat zou een bak zijn he, als de stem ineens zegt....trouwen doe je in voor en tegenspoed.quote:
oooooooooh laat het asjeblieft waaaar zijn!!!!!! wat een misselijkmakend mormel is dat !quote:Op donderdag 7 april 2011 11:44 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
dat zou een bak zijn he, als de stem ineens zegt....trouwen doe je in voor en tegenspoed.
Laura, jij mag vertrekken met alex.
die verwacht ik ookquote:Op donderdag 7 april 2011 11:44 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
dat zou een bak zijn he, als de stem ineens zegt....trouwen doe je in voor en tegenspoed.
Laura, jij mag vertrekken met alex.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |