Kan ik me niet voorstellenquote:Op donderdag 7 april 2011 11:32 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Oh zie het al ze ligt al weer op bed.
In de exit-koffer van Alex, en ik hoop dat ze die koffer a la minute het huis uit halen en een flink eind de oceaan inflikkeren.quote:
Geef dat mens het bed mee en laat haar vertrekken, dan heeft ze alles wat ze wilquote:Op donderdag 7 april 2011 11:32 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
dat is haar chronische nestdrang.quote:Op donderdag 7 april 2011 11:32 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Haar relatie van 3,5 jaar is uit?quote:Op donderdag 7 april 2011 10:49 schreef knagsje het volgende:
[..]
misschien kan onze huis- fop psychiater even uitleggen wat Jo mankeert zodat we haar gedrag beter begrijpen?
ja dan hadden ze haar pas echt gehad, nu moet ze moeite doen om te faken dat ze het erg vind dat alex genom. isquote:Op donderdag 7 april 2011 11:33 schreef Stability het volgende:
ze hadden die sanktie beter aan laura zelf kunnen geven, wat een lui wijf is het ,bah ! ga me steeds meer aan haar irriteren
Ja door haar schuld moet Alex eruit stel je voor Karim heeft missie en die mislukt en dan zegt stem: Deze missie had grote consequenties voor Gerard. Gerard je bent genomineerd. Nou dan had je de spreekwoordelijke poppen aan het dansen. Nu hoor je er gekgenoeg helemaal niemand over dat het nergens op slaat dat alex eruit gaat (want hij gaat echt niet winnen).quote:Op donderdag 7 april 2011 11:33 schreef Stability het volgende:
ze hadden die sanktie beter aan laura zelf kunnen geven, wat een lui wijf is het ,bah ! ga me steeds meer aan haar irriteren
en verklaring van moeder, bulletje, broertje complex?quote:Op donderdag 7 april 2011 11:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Haar relatie van 3,5 jaar is uit?
en wat denk je als ze zoiets bij jo, mo, flip of laura hadden geflikt? dan was het huis niet veilig meer denk ik , ze weten precies wie ze pakken moeten bij nep5quote:Op donderdag 7 april 2011 11:35 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Ja door haar schuld moet Alex eruit stel je voor Karim heeft missie en die mislukt en dan zegt stem: Deze missie had grote consequenties voor Gerard. Gerard je bent genomineerd. Nou dan had je de spreekwoordelijke poppen aan het dansen. Nu hoor je er gekgenoeg helemaal niemand over dat het nergens op slaat dat alex eruit gaat (want hij gaat echt niet winnen).
Klopt, ik zie Gerard ook niet echt als speler, krijg steeds meer het vermoeden dat hij de spelers moet aanzwengelen. Gisteravond met dat zg inpakken, deed hij duidelijk Jo naquote:
De relatie Karim Gerard is toch wel anders dan de relatie tussen Laura en Alex.quote:Op donderdag 7 april 2011 11:35 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Ja door haar schuld moet Alex eruit stel je voor Karim heeft missie en die mislukt en dan zegt stem: Deze missie had grote consequenties voor Gerard. Gerard je bent genomineerd. Nou dan had je de spreekwoordelijke poppen aan het dansen. Nu hoor je er gekgenoeg helemaal niemand over dat het nergens op slaat dat alex eruit gaat (want hij gaat echt niet winnen).
haha, toevallig op hetzelfde momentquote:Op donderdag 7 april 2011 11:37 schreef syllys het volgende:
Heee, de badjas van Maik wordt gelucht!!!!!!!
Glapje, hij zit er zelf nog in
Hahaha, ja. Ik zat ook te denken: 2 zielen, 1 gedachtequote:Op donderdag 7 april 2011 11:37 schreef NenaLois het volgende:
[..]
haha, toevallig op hetzelfde moment
Wedden dat Gerard meer van Karim houdt dan Laura van Alex?quote:Op donderdag 7 april 2011 11:37 schreef marky het volgende:
[..]
De relatie Karim Gerard is toch wel anders dan de relatie tussen Laura en Alex.
En het is wel een beetje zeuren hoor. Het is een spel wat er gespeeld wordt dus de daden van de een kunnen gevolgen hebben voor de ander.
maik is wel okay gozer maar in het huis en het spel doet hij niks.quote:Op donderdag 7 april 2011 11:39 schreef ariehaan het volgende:
Ik volg het gesprek van Geer en Maik buiten, ik vind dat Maik lief praat over Moniek, hoor. Hij valt me echt mee als hij met Gerard praat ....
Maik is veeeel liever en leuker dan zijn zusquote:Op donderdag 7 april 2011 11:39 schreef ariehaan het volgende:
Ik volg het gesprek van Geer en Maik buiten, ik vind dat Maik lief praat over Moniek, hoor. Hij valt me echt mee als hij met Gerard praat ....
Klopt, als hij met iemand anders dan Mo praat is hij best leukquote:Op donderdag 7 april 2011 11:39 schreef ariehaan het volgende:
Dat is ook de reden dat Maik's zus die bazige Mo niet ziet zitten. Maik lijkt me echt een lieve gastquote:Op donderdag 7 april 2011 11:39 schreef ariehaan het volgende:
ja vind ik ook, en zei het gisteren tot mn verbazing ook hier hahaquote:Op donderdag 7 april 2011 11:40 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Klopt, als hij met iemand anders dan Mo praat is hij best leuk
LOLzzz wat heeft maik's zus met JO te maken ......quote:Op donderdag 7 april 2011 11:40 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Dat is ook de reden dat Maik's zus die bazige Jo niet ziet zitten. Maik lijkt me echt een lieve gast
Owwww solly, moet Mo zijn...quote:Op donderdag 7 april 2011 11:41 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
LOLzzz wat heeft maik's zus met JO te maken ......
Een man die praat met een man is altijd leuker dan een man die praat met een vrouw. Denk maar na over de gesprekken in het huis. Die tussen Joanna en Flip zijn toch ook niet om aan te horen (als je het al kan verstaan door het fluisteren).quote:Op donderdag 7 april 2011 11:40 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Klopt, als hij met iemand anders dan Mo praat is hij best leuk
oooh, ik vind Flaura ook echt verschrikkelijkquote:Op donderdag 7 april 2011 11:42 schreef Stability het volgende:
geldt voor laura : de beste stuurlui staan aan wal !
hou je kop eens, piepstem ! doe het dan zelf als je het zo goed weet, trut
Ik ben heel leuk hoor als ik met mannen praat............quote:Op donderdag 7 april 2011 11:42 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Een man die praat met een man is altijd leuker dan een man die praat met een vrouw. Denk maar na over de gesprekken in het huis. Die tussen Joanna en Flip zijn toch ook niet om aan te horen (als je het al kan verstaan door het fluisteren).
De vrouwen in het huis verpesten de sfeer, huilen, zijn depressief... EN HET RARE IS niemand nomineert ze...
quote:Op donderdag 7 april 2011 11:42 schreef Stability het volgende:
geldt voor laura : de beste stuurlui staan aan wal !
hou je kop eens, piepstem ! doe het dan zelf als je het zo goed weet, trut
Mee eens: volgende week 2 vrouwen eruit!!quote:Op donderdag 7 april 2011 11:42 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Een man die praat met een man is altijd leuker dan een man die praat met een vrouw. Denk maar na over de gesprekken in het huis. Die tussen Joanna en Flip zijn toch ook niet om aan te horen (als je het al kan verstaan door het fluisteren).
De vrouwen in het huis verpesten de sfeer, huilen, zijn depressief... EN HET RARE IS niemand nomineert ze...
dat zou een bak zijn he, als de stem ineens zegt....trouwen doe je in voor en tegenspoed.quote:
oooooooooh laat het asjeblieft waaaar zijn!!!!!! wat een misselijkmakend mormel is dat !quote:Op donderdag 7 april 2011 11:44 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
dat zou een bak zijn he, als de stem ineens zegt....trouwen doe je in voor en tegenspoed.
Laura, jij mag vertrekken met alex.
die verwacht ik ookquote:Op donderdag 7 april 2011 11:44 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
dat zou een bak zijn he, als de stem ineens zegt....trouwen doe je in voor en tegenspoed.
Laura, jij mag vertrekken met alex.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |