Jaaaaaaaaaaa dit mag van mijn zekers gebeuren !!!quote:Op donderdag 7 april 2011 11:44 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
dat zou een bak zijn he, als de stem ineens zegt....trouwen doe je in voor en tegenspoed.
Laura, jij mag vertrekken met alex.
Doe dan alleen maar het heenquote:Op donderdag 7 april 2011 11:43 schreef MargrietV het volgende:
Laura kan van mij het heen en weer krijgen!
Pffttt ik denk dat ze hard gaat huilen en krijst: "Neeeee, ik ga tot het bittere eind, ik wil nog best een andere man belazeren!"quote:Op donderdag 7 april 2011 11:44 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
dat zou een bak zijn he, als de stem ineens zegt....trouwen doe je in voor en tegenspoed.
Laura, jij mag vertrekken met alex.
quote:Op donderdag 7 april 2011 11:45 schreef MargrietV het volgende:
Laura heeft haar Zeeman hemdje aan, uitverkoop 1 euro voor 4
ja ! nou ik hoop echt dat zij vandaag en anders volgende week zelf aan de beurt is !quote:Op donderdag 7 april 2011 11:49 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Wat is ze erg tegen Alex! Ze is klaar met hem, vanwege de vele koffers???
hahahaquote:Op donderdag 7 april 2011 11:49 schreef Stability het volgende:
je kan aan alex echt zien dat hij levenslang gepest is...hij blijft het maar pikken en gaat gewoon door ....
hoe kom je er bij?????quote:Op donderdag 7 april 2011 11:50 schreef Darklight het volgende:
Laura heeft ook genoeg van alex volgens mij
haha, je herkent de symptomen vooraf?!quote:Op donderdag 7 april 2011 11:50 schreef Darklight het volgende:
Ze staat weer met haar armen over elkaar, ik denk dat ze zo weer op bed gaat liggen
yep, daar ligt ze alweerquote:Op donderdag 7 april 2011 11:50 schreef Darklight het volgende:
Ze staat weer met haar armen over elkaar, ik denk dat ze zo weer op bed gaat liggen
ze heeft nooit om hem gegeven...alles was voor eigen gewin..vies egoistisch kreng is het maar. dat zag je al aan de snoepjes die ze kreeg. 1 keer per dag kregen de andere bewoners 1 snoepje,die ze zelf uit de zak pakte! en zelf lag ze op dr nest te vreten.quote:Op donderdag 7 april 2011 11:50 schreef Darklight het volgende:
Laura heeft ook genoeg van alex volgens mij
ze heeft al gezegd, ga niet met je op vakantie! Alleen al omdat hij niet koffers pakt zoals die gooische matras het wil.quote:Op donderdag 7 april 2011 11:49 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Wat is ze erg tegen Alex! Ze is klaar met hem, vanwege de vele koffers???
ik snap niet dat ze hem niet helpt, ze verlaagd hem bij het leven. elke vrouw pakt toch de koffer in voor haar man? tenminste IK wel ! maar ja, ik ben dan ook sociaalquote:Op donderdag 7 april 2011 11:51 schreef MargrietV het volgende:
[..]
ze heeft al gezegd, ga niet met je op vakantie! Alleen al omdat hij niet koffers pakt zoals die gooische matras het wil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |