ja het wordt nu een beetje belachelijk (dat was het al) elke x die streamlocks! Als er een geheim geraden is snap ik dat nog wel.. Maar nu met Joanna enzo! En Maik en Mo kunnen we in kleur zien wat niemand hoeft te zien :Squote:Op donderdag 7 april 2011 10:40 schreef knagsje het volgende: [..] dat is het codewoord voor een SL en kan madam weer even met mamma lullen....
quote:Op donderdag 7 april 2011 10:44 schreef MargrietV het volgende:
Heb ik het goed gedaan? Dit is mijn eerste keer. Ben ik nu COS ontmaagd?
wat is dat?quote:Op donderdag 7 april 2011 10:43 schreef Little_Lunatic het volgende:
Niewe bewoner gesignaleerd![]()
[ afbeelding ]
Lijkt wat op 'n slak ..... maar wat het precies is ?????quote:
Men kan niet anders dan een SL geven als Jo over Dennis spreekt. Anders doet Dennis Net5 een proces aan. En gelijk heeft hij. Hij wordt even compleet kapot gemaakt op deze manier.quote:Op donderdag 7 april 2011 10:40 schreef Little_Lunatic het volgende:
En weer krijgt madam een SL .... als ze het over Dennis heeft![]()
quote:Op donderdag 7 april 2011 10:44 schreef MargrietV het volgende:
Heb ik het goed gedaan? Dit is mijn eerste keer. Ben ik nu COS ontmaagd?
Eens.quote:Op donderdag 7 april 2011 10:45 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Men kan niet anders dan een SL geven als Jo over Dennis spreekt. Anders doet Dennis Net5 een proces aan. En gelijk heeft hij. Hij wordt even compleet kapot gemaakt op deze manier.
quote:Op donderdag 7 april 2011 10:47 schreef Diamonds28 het volgende:
Vandaag is de dag dat Alex naar huis toe mag![]()
met vleugels ofzoquote:Op donderdag 7 april 2011 10:45 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Lijkt wat op 'n slak ..... maar wat het precies is ?????
misschien kan onze huis- fop psychiater even uitleggen wat Jo mankeert zodat we haar gedrag beter begrijpen?quote:Op donderdag 7 april 2011 10:48 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Eens.![]()
Dus Jo gaat de laatste dag van Alex weer alle aandacht opeisen? Hoe sociaal!
Hoef je geen psych voor te zijn. Wat een aandachtshoerquote:Op donderdag 7 april 2011 10:49 schreef knagsje het volgende:
[..]
misschien kan onze huis- fop psychiater even uitleggen wat Jo mankeert zodat we haar gedrag beter begrijpen?
quote:Op donderdag 7 april 2011 10:40 schreef sjampoeh het volgende:
volgens mij trekt flip van die borderline figuren aan ofzo. hij had al eerder een vriendin met borderline en nu helemaal verliefd op jo..
kut sL
quote:Op donderdag 7 april 2011 10:41 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Joanna heeft geen borderline.
quote:
Doet dat ter zake? Of kon je het niet laten ...quote:
dat snap ik ook wel mij HIJ heeft er vast een hele mooie naam voor..quote:Op donderdag 7 april 2011 10:50 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Hoef je geen psych voor te zijn. Wat een aandachtshoer
LOL .... ben nog niet helemaal wakker. Géén idee wat het is ... maar hoop dat stef nu 'n leuk vriendje heeft gevonden ( misschien kunnen ze samen stemafspraken makenquote:
sanctieeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 7 april 2011 10:52 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
LOL .... ben nog niet helemaal wakker. Géén idee wat het is ... maar hoop dat stef nu 'n leuk vriendje heeft gevonden ( misschien kunnen ze samen stemafspraken maken)
niet zieken, zeuren, zeiken anders ga je op de bank en pendelen we je naar de maan.quote:Op donderdag 7 april 2011 10:51 schreef Je_Psychiater het volgende:
Nav:
[..]
[..]
[..]
[..]
Doet dat ter zake? Of kon je het niet laten ...
PS: Waren jullie het niet die eerder kenbaar maakten dat commentaar over medeposters niet in de COS thuishoren?
Volgens mij is het een of andere grote mot...quote:Op donderdag 7 april 2011 10:52 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
LOL .... ben nog niet helemaal wakker. Géén idee wat het is ... maar hoop dat stef nu 'n leuk vriendje heeft gevonden ( misschien kunnen ze samen stemafspraken maken)
Ik zeg 'n hele zware !!quote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 10:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
Volgens mij is het een of andere grote mot...
quote:Op donderdag 7 april 2011 10:53 schreef Ireth het volgende:
Watervlooien en waterpokken in het zwembad
zelfs met eten willen ze gehoord worden,quote:Op donderdag 7 april 2011 10:52 schreef meneertje1972 het volgende:
Waarom schraapt iedereen zo met z'n lepel en wat dan ook tegen die borden ook. Lijkt wel een lente revolutie opstand.
alxs en lauraquote:Op donderdag 7 april 2011 10:54 schreef Poezewoes het volgende:
Ben benieuwd wie de stem naar huis laat gaan vanavond !!
Alex, die jongen die dus naar huis moet door toedoen van Laura. Belachelijk ik kan er nog steeds niet over uit.quote:Op donderdag 7 april 2011 10:54 schreef Poezewoes het volgende:
Heb je wel eens geprobeerd om je bord leeg te lepelen zonder je bord aan te raken? Elk mens doet dat alleen wordt het hier extra versterkt door de hoeveelheid mensen en de microfoons die er vlak boven hangen.quote:Op donderdag 7 april 2011 10:52 schreef meneertje1972 het volgende:
Waarom schraapt iedereen zo met z'n lepel en wat dan ook tegen die borden ook. Lijkt wel een lente revolutie opstand.
Ik heb het gevoel dat er iets gebeurd vanavond m.b.t. de nominaties. De week van de waarheid moet toch een finale hebben?quote:Op donderdag 7 april 2011 10:54 schreef Poezewoes het volgende:
O lieve heer. Laat mijn dromen uitkomenquote:Op donderdag 7 april 2011 10:56 schreef MargrietV het volgende:
Laura gaat eruit, Jo heeft beelden gezien en wil die bekstekker er niet meer in.
Phillip in ieder geval niet want Joanna zal wel meehelpen en dan moet alles 2000% keer netjes opgevouwd worden dus dat gaat wel ff duren.quote:Op donderdag 7 april 2011 10:57 schreef bixs het volgende:
wie heeft zijn koffer als eerste gepakt???
Bartje vind klontjes in zijn bordje brinta al hilarisch en bizar....quote:Op donderdag 7 april 2011 10:58 schreef Kimberleys_ het volgende:
Volgens Bartje zou het een bizarre liveshow worden..
dat kan niet ivm het stemmenquote:Op donderdag 7 april 2011 10:56 schreef MargrietV het volgende:
Laura gaat eruit, Jo heeft beelden gezien en wil die bekstekker er niet meer in.
Heb ik ook meegekregen, maar weet ook niet precies hoe en waaromquote:Op donderdag 7 april 2011 10:58 schreef Ireth het volgende:
Karim: "dan krijg je van mij 10.000 euro"
Tegen wie had hij dat en waarom zei hij dat? die miste ik net ff?
Men stemt toch om iemand erin te houden. Daar houden ze zich dan aanquote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 11:00 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Men stemt toch om iemand erin te houden. Daar houden ze zich dan aan
heb jij het over lelijk?quote:Op donderdag 7 april 2011 11:01 schreef pullup het volgende:
Die op is eigenlijk best lelijk met een poll zo voor de normale elementen ervan.
Kan de volgende opener hem er wellicht uitslopen ?
Vind ik ook en ik denk ook wel dat dat gaat gebeuren.quote:Op donderdag 7 april 2011 11:00 schreef meneertje1972 het volgende:
Vanaf volgende week moeten ze niet meer nomineren. Gewoon alles laten bepalen door de kijker.
Welk onderdeel van het woord lelijk snap je niet ?quote:
Ja zeg, ze heeft gisteren 'gekookt'! ff uitrusten hoorquote:Op donderdag 7 april 2011 11:03 schreef syllys het volgende:
Ontbijt op. Die lange lijs kan weer op bed?
Denk ik ook want ze gaat Alex niet helpen met inpakken, daar zie ik 'r niet voor aan.quote:Op donderdag 7 april 2011 11:03 schreef syllys het volgende:
Ontbijt op. Die lange lijs kan weer op bed?
en een presentatie van 2 minuten he pffffffffffffffffffffffffffffffquote:Op donderdag 7 april 2011 11:04 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Ja zeg, ze heeft gisteren 'gekookt'! ff uitrusten hoor
Borderlinen was grappig bedoelt als balanceren op de grens, sorry als je mij verkeerd begrijpt. Snap dat wel, nadat ze al een paar keer je fiets mochten jatten op het Damrak.quote:Op donderdag 7 april 2011 11:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Welk onderdeel van het woord lelijk snap je niet ?
Let je tussendoor nog wel even op je bloeddruk??quote:Op donderdag 7 april 2011 11:07 schreef meneertje1972 het volgende:
En ja hoor wat ik al dacht... LAURA ZEGT: Je kan zelf wel opvouwen Alex mag ik toch hopen.
Geen hulp van Laura bij inpakken koffer Alex terwijl zij GVD schuldig is aan zijn vertrek. Hoop nog steeds dat zij er uit moet en niet Alex. Niet dat ik Alex leuk vind maar het is toch belachelijk dat hij er nu uit moet hij kan er niet eens iets aan doen.
Ik kan er niks aan doen, maar ik ben zo boos op Laura, dat kan geen een bewoner nog overtreffenquote:Op donderdag 7 april 2011 11:07 schreef meneertje1972 het volgende:
En ja hoor wat ik al dacht... LAURA ZEGT: Je kan zelf wel opvouwen Alex mag ik toch hopen.
Geen hulp van Laura bij inpakken koffer Alex terwijl zij GVD schuldig is aan zijn vertrek. Hoop nog steeds dat zij er uit moet en niet Alex. Niet dat ik Alex leuk vind maar het is toch belachelijk dat hij er nu uit moet hij kan er niet eens iets aan doen.
ben serieus net naar de dokter geweest.quote:Op donderdag 7 april 2011 11:08 schreef Ireth het volgende:
[..]
Let je tussendoor nog wel even op je bloeddruk??
quote:Op donderdag 7 april 2011 11:08 schreef syllys het volgende:
Maik rolt de mouwen van zijn badjas op bij het schoonvegen van de tafel. Zeker bang dat die jas smerig wordt
Ik heb niets tegen de TTquote:Op donderdag 7 april 2011 11:05 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Borderlinen was grappig bedoelt als balanceren op de grens, sorry als je mij verkeerd begrijpt. Snap dat wel, nadat ze al een paar keer je fiets mochten jatten op het Damrak.
Ik ben het 100% met je eensquote:Op donderdag 7 april 2011 11:07 schreef meneertje1972 het volgende:
echt he? wat een kwal van een meid is die joquote:
Je bent er steeds beter in aan het wordenquote:
Dat handje ..... heerlijkquote:
Gelukkig nietquote:Op donderdag 7 april 2011 11:11 schreef marky het volgende:
Als Alex eruit moet vanavond zal hij wel naar de geheime kamer gaan. Het is net onkruid. Dat raak je ook nooit kwijt.
doe me een lol, heb net een hoop drank in huis gehaald om te vieren dat hij weg gaatquote:Op donderdag 7 april 2011 11:11 schreef marky het volgende:
Als Alex eruit moet vanavond zal hij wel naar de geheime kamer gaan. Het is net onkruid. Dat raak je ook nooit kwijt.
nee hij gaat naar bart sammen met lauraquote:Op donderdag 7 april 2011 11:11 schreef marky het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |