quote:Op donderdag 7 april 2011 11:51 schreef NenaLois het volgende:
Alle kleding is te klein voor Flaura de giraffe
Die van mij pakt ze eigen koffer in.quote:Op donderdag 7 april 2011 11:52 schreef Stability het volgende:
[..]
ik snap niet dat ze hem niet helpt, ze verlaagd hem bij het leven. elke vrouw pakt toch de koffer in voor haar man? tenminste IK wel ! maar ja, ik ben dan ook sociaal
wanneer gaan we?quote:Op donderdag 7 april 2011 11:52 schreef Stability het volgende:
[..]
ik snap niet dat ze hem niet helpt, ze verlaagd hem bij het leven. elke vrouw pakt toch de koffer in voor haar man? tenminste IK wel ! maar ja, ik ben dan ook sociaal
dat bedoel ik , ze vergeten van alles, denken dat ze alleen hun zwembroek mee moeten nemen , daarom doe ik het zelf , alleenquote:Op donderdag 7 april 2011 11:53 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Die van mij pakt ze eigen koffer in.
Ik mik daarna alles erin wat hij vergeten is
haha; juist: zelfstandigheid stimuleren en goed gevoel gevenquote:Op donderdag 7 april 2011 11:53 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Die van mij pakt ze eigen koffer in.
Ik mik daarna alles erin wat hij vergeten is
begin juni is mijn planning, kan je dan?quote:
Ik wil bij die van mij de illusie behouden dat hij het best zelf kanquote:Op donderdag 7 april 2011 11:54 schreef Stability het volgende:
[..]
dat bedoel ik , ze vergeten van alles, denken dat ze alleen hun zwembroek mee moeten nemen , daarom doe ik het zelf , alleen
Inpakken doe ik niet voor hem, helpen wel. Aan de andere kant, als ze hem helpt dan hebben wij geen woorden genoeg om te zeggen: Kijk, ze wil hem zo snel mogelijk weg hebbenquote:Op donderdag 7 april 2011 11:52 schreef Stability het volgende:
[..]
Ik kan altijd als ik m'n bedrijfje goed achterlaat. Volgende week?quote:Op donderdag 7 april 2011 11:54 schreef Stability het volgende:
[..]
begin juni is mijn planning, kan je dan?
nee, niet volgende week...begin juni , echt ! kan niet andersquote:Op donderdag 7 april 2011 11:55 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Ik kan altijd als ik m'n bedrijfje goed achterlaat. Volgende week?
Waarnaartoe? Ik wil eigenlijk Frankrijk ofzo. Villaatje met zwembad in de bergen. In cabriootje rondtouren 's ochtends en 's middags in de zon zitten, daarna lekker BBQ-en ofzo en wijntje bij ondergaande zon...quote:Op donderdag 7 april 2011 11:55 schreef Stability het volgende:
[..]
nee, niet volgende week...begin juni , echt ! kan niet anders
en doe Jo de groetenquote:Op donderdag 7 april 2011 11:57 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Waarnaartoe? Ik wil eigenlijk Frankrijk ofzo. Villaatje met zwembad in de bergen. In cabriootje rondtouren 's ochtends en 's middags in de zon zitten, daarna lekker BBQ-en ofzo en wijntje bij ondergaande zon...
klinkt leukquote:Op donderdag 7 april 2011 11:57 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Waarnaartoe? Ik wil eigenlijk Frankrijk ofzo. Villaatje met zwembad in de bergen. In cabriootje rondtouren 's ochtends en 's middags in de zon zitten, daarna lekker BBQ-en ofzo en wijntje bij ondergaande zon...
Echt he, ik hoop dat dat gebeurt.quote:Op donderdag 7 april 2011 11:57 schreef Reksie1981 het volgende:
Zo Wifi gefixed op het congres hier,
Wat lees ik nou? Ex van Maik (hopelijk zwanger) vanavond naar Portugal?
!
En houd Alex zich een beetje chill vandaag?
hahaha, "hopelijk zwanger"quote:Op donderdag 7 april 2011 11:57 schreef Reksie1981 het volgende:
Zo Wifi gefixed op het congres hier,
Wat lees ik nou? Ex van Maik (hopelijk zwanger) vanavond naar Portugal?
!
En houd Alex zich een beetje chill vandaag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |