Waarom hou je niet van zacht leer?quote:
Q houdt van stevigquote:Op donderdag 7 april 2011 09:14 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Waarom hou je niet van zacht leer?
Daar ga ik straks uitgebreid van genieten jaquote:
En waarom weet jij dat Q van stevig houdt?quote:Op donderdag 7 april 2011 09:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Q houdt van stevig
@TT, ik vind naar de dierentuin ver genoeg voor vandaag
omdat; hardleersquote:Op donderdag 7 april 2011 09:35 schreef Kuukske het volgende:
[..]
En waarom weet jij dat Q van stevig houdt?
hard = stevig?quote:Op donderdag 7 april 2011 09:39 schreef Kuukske het volgende:
In welk opzicht staat hardleers in verband met stevig?
oh. Dan heb ik t mis, dan weet ik het niet meerquote:Op donderdag 7 april 2011 09:43 schreef Kuukske het volgende:
Nou nee. Stevig is halfzacht. Harder dan zacht.
quote:Op donderdag 7 april 2011 10:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wilde ouderdom zeggen, maar dat lijkt me ook een goede optie.
Ooow. Daar werk je ofzo?quote:
Nee, ik ben mee met mijn vader. Hij krijgt de hele dag onderzoeken omdat hij diverse malen uit het niets is gevallen. En ik dacht dat ik bij die onderzoeken aanwezig zou zijn, maar ben voorlopig in de wachtruimte geparkeerdquote:
Combinatie van beiden.quote:Op donderdag 7 april 2011 10:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wilde ouderdom zeggen, maar dat lijkt me ook een goede optie.
Sterkte!quote:Op donderdag 7 april 2011 10:35 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Nee, ik ben mee met mijn vader. Hij krijgt de hele dag onderzoeken omdat hij diverse malen uit het niets is gevallen. En ik dacht dat ik bij die onderzoeken aanwezig zou zijn, maar ben voorlopig in de wachtruimte geparkeerd
Desalniettemin veel sterkte ermee.quote:Op donderdag 7 april 2011 10:46 schreef Lolaatje het volgende:
Komt goed hoor, bedankt. Vanmiddag mag ik er wel bij zijn heb ik begrepen dus tot die kijk ik hier een beetje mensen en ik kan nog altijd beginnen in een boek waar ik steeds niet aan toe kom.
Nee, deze ging gewoon kutquote:Op donderdag 7 april 2011 11:03 schreef Kuukske het volgende:
Hoe ging je tentamen? .. Ow wacht, een instinkvraag. Ik weet het alweer.
Als je nog dozen nodig hebt en er liever een roteind voor reist dan ze haalt bij de lokale supermarkt dan roep je maar.quote:Op donderdag 7 april 2011 11:04 schreef KomtTijd... het volgende:
1 to go, dan nog een verslagje maken en dan dozen inpakken
We hadden het over Gouda, weet je nog?quote:Op donderdag 7 april 2011 11:06 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Als je nog dozen nodig hebt en er liever een roteind voor reist dan ze haalt bij de lokale supermarkt dan roep je maar.
Lijkt me stug, ik heb gisteren de hele dag op school gezeten.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:23 schreef Tegan het volgende:
Weten jullie trouwens nog dat ik laatst de man van mijn dromen had ontmoet @work.
Ik heb gister nogmaals de man van mijn dromen ontmoet @work. Nu met een andere huid (god, wat klinkt dat smerig).
Conclusie: Wat werk ik toch op een heerlijke plek![]()
.
Ach, uiteindelijk is leeftijd ook maar een getal.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:27 schreef Tegan het volgende:
Maar hij was geloof ik wel wat te oud voor me.
Ach, het viel wel mee. Moest gewoon een excuus hebben zodat jullie niet gingen zeggen dat ik hem maar moest gaan datenquote:Op donderdag 7 april 2011 13:28 schreef Techno het volgende:
[..]
Ach, uiteindelijk is leeftijd ook maar een getal.
Nou, geen uitvluchten meer en ga daten met die gast.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:34 schreef Tegan het volgende:
Ach, het viel wel mee. Moest gewoon een excuus hebben zodat jullie niet gingen zeggen dat ik hem maar moest gaan daten.
Ben je zwangerquote:Op donderdag 7 april 2011 14:04 schreef MissMSX het volgende:
8 boterhammen op en nog steeds trek en koppijn
Ik heb geen trek in augurken met slagroomquote:
Haha, ach kijk, als we nu een tijdje alleen ofzo hadden gepraat dan had ik waarschijnlijk wel wat meer laten merken dat ik hem wel interessant vond. Maar zo de hele dag met 10+ anderen in dezelfde ruimte, dat ging toch niet echt. Better luck next time.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:44 schreef Techno het volgende:
[..]
Nou, geen uitvluchten meer en ga daten met die gast.
Misschien je honger eens proberen te stillen met eentjequote:Op donderdag 7 april 2011 14:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb geen trek in augurken met slagroom
Gebakken, gekookt, geftituurd, gestoomd?quote:Op donderdag 7 april 2011 14:07 schreef Tegan het volgende:
[..]
Misschien je honger eens proberen te stillen met eentje.
Gewoon zo.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gebakken, gekookt, geftituurd, gestoomd?
Kom maar langs.quote:
In Gouda doen ze niet aan dozen bij lokale supermarkten?quote:Op donderdag 7 april 2011 11:25 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
We hadden het over Gouda, weet je nog?
Wanneer zie je hem weer?quote:Op donderdag 7 april 2011 14:06 schreef Tegan het volgende:
[..]
Haha, ach kijk, als we nu een tijdje alleen ofzo hadden gepraat dan had ik waarschijnlijk wel wat meer laten merken dat ik hem wel interessant vond. Maar zo de hele dag met 10+ anderen in dezelfde ruimte, dat ging toch niet echt. Better luck next time.
Hangt volledig van de processor af of 80 graden te warm is. Ik had vroegah een Athlon thunderbird en het was heel normaal dat dat ding over de 90 graden werd.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:46 schreef DrMarten het volgende:
Iemand hier ervaring met temperatuur van AMD processoren? Ik heb een AMD Athlon 64 x2 in m'n laptop zitten. Nu heb ik ff zo'n tooltje geinstalleerd omdat ik de indruk heb dat ie nogal warm wordt. Nu schiet dat ding bij het kijken van een simpel Dumpert filmpje naar bijna 80 graden. Iemand enig idee of dat inderdaad veels te warm is?
VVD!quote:Op donderdag 7 april 2011 14:03 schreef MissMSX het volgende:
Ze blijven het proberen he
http://www.nu.nl/politiek(...)t-dna-onderzoek.html
"Mensen die in de buurt zijn geweest" is ook wel een heerlijk ruim begrip zeg.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:03 schreef MissMSX het volgende:
Ze blijven het proberen he
http://www.nu.nl/politiek(...)t-dna-onderzoek.html
De VVD is een hele verzameling van aartsconservatieve bokkenlullen. Hij verkondigt dan ook alleen maar de partijlijn. Het is niet zo dat Teeven carte blanche heeft of de rest van de partij gegijzeld houdt. Dit is gewoon de VVD-lijn. Van de VVD-kiezers die ik ken heeft er ook echt geen één problemen met dit soort maatregelen.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:26 schreef Techno het volgende:
Teeven, wat die aartsconservatieve bokkenlul bij de VVD doet is me sowieso een raadsel.
Je zal in een wat mindere buurt wonen trouwens, kan je steeds opnieuw op komen dravenquote:Op donderdag 7 april 2011 15:25 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
"Mensen die in de buurt zijn geweest" is ook wel een heerlijk ruim begrip zeg.
10 meter na Enschede.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:27 schreef L-E het volgende:
Waar ligt het einde van de wereld eigenlijk ongeveer precies?
Hij heeft anders veel meer van dit soort lugubere plannen en ideeën gehad, maar die zijn toch minder goed gevallen bij zijn partijgenoten. Een "partijlijn" is het i.i.g. niet echt. Maar goed, daarom dus D66.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
De VVD is een hele verzameling van aartsconservatieve bokkenlullen. Hij verkondigt dan ook alleen maar de partijlijn. Het is niet zo dat Teeven carte blanche heeft of de rest van de partij gegijzeld houdt. Dit is gewoon de VVD-lijn. Van de VVD-kiezers die ik ken heeft er ook echt geen één problemen met dit soort maatregelen.
Ja, ik heb er 62. Eentje hebben?quote:Op donderdag 7 april 2011 15:28 schreef L-E het volgende:
Wat bestaan er toch stomme psychologen op deze wereld. Kun je dat diploma ook al bij een pakje boter krijgen?
62 pakjes boter aan ruimte minder voor bier!quote:
Het merendeel van de partij en zeker de achterban ondersteunt zijn enge plannetjes, dan valt het bij mij onder partijlijn.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:33 schreef Techno het volgende:
[..]
Hij heeft anders veel meer van dit soort lugubere plannen en ideeën gehad, maar die zijn toch minder goed gevallen bij zijn partijgenoten. Een "partijlijn" is het i.i.g. niet echt. Maar goed, daarom dus D66.
Dat is nog erger my friendquote:Op donderdag 7 april 2011 15:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee, ik heb 62 pakjes boter op mijn hoofd.
Uberhaupt niet aan supermarkten.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:01 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Kom maar langs.
[..]
In Gouda doen ze niet aan dozen bij lokale supermarkten?
Oeh, kom maar opquote:Op donderdag 7 april 2011 16:10 schreef KomtTijd... het volgende:
Overigens, als je snel aan de man wilt komen, relateer je je kansen aan mijn Productietechniek tentamen, dan heb je morgen beet.
Technische studenten zijn allemaal lekker?quote:Op donderdag 7 april 2011 16:10 schreef KomtTijd... het volgende:
Overigens, als je snel aan de man wilt komen, relateer je je kansen aan mijn Productietechniek tentamen, dan heb je morgen beet.
Foto!quote:Op donderdag 7 april 2011 16:35 schreef Bengeltje het volgende:
Nieuwe bank.Wat heerlijk maar uhh opnieuw alles een plekje geven.
quote:De Rabobank kan niet uitsluiten dat er ook transacties zijn gepleegd of rekeningen zijn geplunderd van de ene klant door de andere.
Gelukkig die twee laatste zinnenquote:Als dit het geval blijkt te zijn, worden alle transacties teruggedraaid, verzekert de woordvoerder. Momenteel worden de logfiles uitgeplozen om te kijken of dit het geval is.
Die vent is duidelijk in the pocketquote:Op donderdag 7 april 2011 16:38 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Open boek tentamen. Altijd goed.
* Grrrrrrrr rekening checkt.quote:Op donderdag 7 april 2011 16:36 schreef Tegan het volgende:
http://webwereld.nl/nieuw(...)site&utm_campaign=ww
[..]
.
[..]
Gelukkig die twee laatste zinnen.
Nothing.quote:Op donderdag 7 april 2011 18:35 schreef Tegan het volgende:
En?
Ik ben te lui en te huiverig om te kijken.
Ik bedoelde meer dat het tentamen prima had kunnen afgedaan met de vraag "begrijp je kopiëren plakken". Of in dit geval:overschrijven.quote:Op donderdag 7 april 2011 17:49 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Die vent is duidelijk in the pocket
Zo mee eens trouwens. Alleen al omdat ik sofinummer veel leuker vond klinken
Ruikt het dan naar bloemetjes?quote:
Sorry, ik had em ff meegenomen naar de dierentuinquote:Op donderdag 7 april 2011 19:34 schreef L-E het volgende:
Oh, het is er alweer.
STOP MAAR MET ZOEKEN!
Dat snap ik, ik ben het alleen volledig eens met zijn andere puntquote:Op donderdag 7 april 2011 19:00 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat het tentamen prima had kunnen afgedaan met de vraag "begrijp je kopiëren plakken". Of in dit geval:overschrijven.
Fixed.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:40 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Dat snap ik, ik ben het alleen volledig eens met zijn andere punt grap
Hij heeft wel meer goeie punten in die show.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:40 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Dat snap ik, ik ben het alleen volledig eens met zijn andere punt
Was het zo erg dan?quote:Op donderdag 7 april 2011 20:09 schreef CherryLips het volgende:
ik heb een nieuwe luchtverfrisser op de wc
nou, die luchtverfrisser in combinatie met wc-zaken is ook geen groot succes merk ik netquote:
Sommige luchtjes combineren heel naarquote:Op donderdag 7 april 2011 20:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
nou, die luchtverfrisser in combinatie met wc-zaken is ook geen groot succes merk ik net
Why, tell me why. Ik ga de film toch niet kijkenquote:Op vrijdag 8 april 2011 08:04 schreef CherryLips het volgende:
Gisteren Jackass 3 gekeken.
Ik voelde me vies
Superclean. Ahhuh!quote:
Ze hadden een sweatsuit gemaakt van die dikke en toen hebben ze het zweet opgevangen en opgedronkenquote:Op vrijdag 8 april 2011 08:05 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Why, tell me why. Ik ga de film toch niet kijken.
.... * Kuukske zet kopje thee terug in de keuken.quote:Op vrijdag 8 april 2011 08:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze hadden een sweatsuit gemaakt van die dikke en toen hebben ze het zweet opgevangen en opgedronken
en de cameraman kotste over de camera heenquote:Op vrijdag 8 april 2011 08:08 schreef Kuukske het volgende:
[..]
.... * Kuukske zet kopje thee terug in de keuken..
Wat Q zegt.quote:
Dat heb ik nog in 3D gezienquote:Op vrijdag 8 april 2011 08:19 schreef CherryLips het volgende:
en zo'n gast die ondersteboven met z'n reet tussen de modeltreintjes zat en alles begon onder te schijtentoen keek ik wel even weg. en toen werd er wederom door de cameramannen gekotst
Niemand wilde met me mee naar de biosquote:Op vrijdag 8 april 2011 08:42 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat heb ik nog in 3D gezien
Live tubgirl...
Nee, dat vind ik ook niet raar.quote:Op vrijdag 8 april 2011 08:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niemand wilde met me mee naar de biosVond ik niet eens zo raar.
Oja, die wilde ik ook, maar de Pathé in Utrecht is kut.quote:Op vrijdag 8 april 2011 08:45 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik had toen zo'n Pathé Unlimited card. Dus ja, ik moest wel.
Dat is waar, de dag kan nu alleen nog maar beter worden.quote:
De dag wordt ook alleen maar beter, ik ga zo naar de oplevering van mijn nieuwe kamer namelijkquote:Op vrijdag 8 april 2011 08:47 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Dat is waar, de dag kan nu alleen nog maar beter worden.
Nijs! Is 'ie groter dan je private discotheek? En misschien kunnen we nu wel naar je housewarming komenquote:Op vrijdag 8 april 2011 08:50 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
De dag wordt ook alleen maar beter, ik ga zo naar de oplevering van mijn nieuwe kamer namelijk [ afbeelding ]
Nee, 3x zo klein.quote:Op vrijdag 8 april 2011 08:50 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nijs! Is 'ie groter dan je private discotheek? En misschien kunnen we nu wel naar je housewarming komen
Maar wel in niet-Gouda.quote:
In Utrecht missen we een beetje een goede bioscoop. Die mega-bioscoop bij de Jaarbeurs wordt ons ook al 5 jaar beloofd maar het schiet niet echt op.quote:Op vrijdag 8 april 2011 08:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oja, die wilde ik ook, maar de Pathé in Utrecht is kut.
Alles draait er wel zo'n beetje, maar dan verspreid door de hele stad. Dus één kaart voor één bios heeft dan weinig zinquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:03 schreef Q. het volgende:
[..]
In Utrecht missen we een beetje een goede bioscoop. Die mega-bioscoop bij de Jaarbeurs wordt ons ook al 5 jaar beloofd maar het schiet niet echt op.Gelukkig wel een boel goede filmhuizen.
Ik vind filmhuizen veel leuker dan een mega bios. Alle films draaien wel ergens in Utrecht, dus dat is het probleem niet. Als je mega wilt ga je naar Houten, naar de service bioscoop, kan je ook nog eens met je vrienden een rondzit reserveren als je wilt.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:03 schreef Q. het volgende:
[..]
In Utrecht missen we een beetje een goede bioscoop. Die mega-bioscoop bij de Jaarbeurs wordt ons ook al 5 jaar beloofd maar het schiet niet echt op.Gelukkig wel een boel goede filmhuizen.
En als je vervelende marokkanen in je bios wil hebben zit je met een kwartiertje bij Pathé ArenA.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vind filmhuizen veel leuker dan een mega bios. Alle films draaien wel ergens in Utrecht, dus dat is het probleem niet. Als je mega wilt ga je naar Houten, naar de service bioscoop, kan je ook nog eens met je vrienden een rondzit reserveren als je wilt.
Van mijn laatste 5 bios bezoeken waren er 4 aan een filmhuis (LHC voornamelijk).quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vind filmhuizen veel leuker dan een mega bios.
Nou, heel attent tochquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:22 schreef Yevoul het volgende:
Probeer je een jongen te versieren, wijst hij je op een grote mascaravlek bij je oog.Heel charmant dit.
Daarvoor ga ik wel naar HC.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:19 schreef Q. het volgende:
[..]
En als je vervelende marokkanen in je bios wil hebben zit je met een kwartiertje bij Pathé ArenA.
ben laatst voor het eerst in Springhaver geweest. Nadeel: ik zag geen reet.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Van mijn laatste 5 bios bezoeken waren er 4 aan een filmhuis (LHC voornamelijk).
Nou ja, heeft ie je in ieder geval zo goed als aangekeken, toch?quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:22 schreef Yevoul het volgende:
Probeer je een jongen te versieren, wijst hij je op een grote mascaravlek bij je oog.Heel charmant dit.
LHC vind ik ook erg leuk/fijn, Springhaver heeft nog wel een echte hele ouderwetse sfeer, dat vind ik ook wel leuk.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Van mijn laatste 5 bios bezoeken waren er 4 aan een filmhuis (LHC voornamelijk).
Hoezo zag je niks dan?quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ben laatst voor het eerst in Springhaver geweest. Nadeel: ik zag geen reet.
Ja, hij begon ook het gesprek en aaide me over mijn schouder, maar alsnog.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, heeft ie je in ieder geval zo goed als aangekeken, toch?
mannen boeit dat niks, vinden ze eerder leuk dan niet.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:28 schreef Yevoul het volgende:
[..]
Ja, hij begon ook het gesprek en aaide me over mijn schouder, maar alsnog.Maakt niet echt een goede indruk. Verdomme.
Stoelen stonden vrijwel recht achter elkaar. Heb m'n jas opgevouwen en ben daar maar op gaan zitten.quote:
Klopt.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
mannen boeit dat niks, vinden ze eerder leuk dan niet.
Je hebt moeite gedaan om er leuk uit te zien, dat telt en waarschijnlijk zag je er buiten dat, ook gewoon leuk uit![]()
hmm, daar heb je een punt, ik heb er zelf nooit last van gehad, maar kan me voorstellen dat het een probleem kan zijn.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Stoelen stonden vrijwel recht achter elkaar. Heb m'n jas opgevouwen en ben daar maar op gaan zitten.
Dan heb je wel indruk achtergelatenquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:30 schreef Yevoul het volgende:
[..]
Klopt.Het was geen date hoor, maar ik had wel moeite gedaan ja.
Maar of het goed is..quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan heb je wel indruk achtergelaten
Volgens mij vinden gozers zoiets alleen maar leukquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:32 schreef Yevoul het volgende:
[..]
Maar of het goed is..Bedankt, altijd heel gezellig in R&P.
GODVER, weer t foute uur vergetenquote:
Het was goedquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:32 schreef Yevoul het volgende:
[..]
Maar of het goed is..Bedankt, altijd heel gezellig in R&P.
Goed voor mijn ego dit.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij vinden gozers zoiets alleen maar leukEn anders jammer voor hen.
Ik ga meestal naar city/moviesquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Oh ja, daar is het ook zo gezellig altijd.!
Het heeft 1 voordeel, als een film overal uitverkocht is, is daar altijd nog plaats. Verder wil je er niet gezien wordenquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Oh ja, daar is het ook zo gezellig altijd.!
Hopelijk heb je beetquote:
Dat is die op de gracht toch? Die is ook wel oke.quote:
Voorstraat/Drift.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is die op de gracht toch? Die is ook wel oke.
Die vind ik niksquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Voorstraat/Drift.
Tegenover deBakkerswinkel
Ik wil geen nummertje op me!quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die vind ik niksmaar wel tegenover de Derrick
![]()
(nu leuk nummertje op Q)
Ze hebben er wel last van muizenquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Die is tof, lekker ouderwetse sfeer. Afgeleefd gebeuren daar.
Muizen die tijdens de film langs je benen omhoog klimmen. Hij's fijn.quote:
Juistem.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:52 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Muizen die tijdens de film langs je benen omhoog klimmen. Hij's fijn.
Ik kan me niet voorstellen dat er echt iets gebeurtquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Gezellig.Volgende keer neem ik mn katten mee.
Vinden ze vast tof.
katten paradijsquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Gezellig.Volgende keer neem ik mn katten mee.
Vinden ze vast tof.
Camera/Studio? Nog nooit geweest. Volgens mij hebben ze daar altijd alleen maar kinderfilms.quote:
Veel te vroeg voor lunch.quote:
Volgens mij ben ik er één keer geweest, maar kan me er weinig van herinnerenquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Camera/Studio? Nog nooit geweest. Volgens mij hebben ze daar altijd alleen maar kinderfilms.
Ik zou ook zo hard gillen. Vermoed ik.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Juistem.
Al deed ie dat een tijdje terug tijdens de pauze. Schrok me wezenloos van dat gillende mens.
En voor de film was er in de lobby al eentje onder m'n stoel langs gerend, maar om nou zo keihard te gillen
Ik wilde hem vangenquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik zou ook zo hard gillen. Vermoed ik.
ze hebben meestal niet de standaard films nee, ook geen filmhuis, maar Nederlandse films draaien daar eigenlijk altijd.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Camera/Studio? Nog nooit geweest. Volgens mij hebben ze daar altijd alleen maar kinderfilms.
Mee naar huis nemen?quote:
Mafkees.quote:
Een avondje met CL en je bent niet meer verbaastquote:
Nee, ergens in een veldje loslatenquote:
Hihi, veldmuisquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, ergens in een veldje loslaten![]()
Gatverdegatverbahbahbah.quote:Wij hadden vroeger thuis ook een muizenplaag. En volières. Wilde m'n vader de volière schoonmaken door de onderla naar zich toe te trekken, hoorde ie een piepje en een krak, zat er een muis tussen. Nekje gebroken, bloed uit z'n neusje
Wat voor een?quote:
Ik ook, nu nog iemand zo gek zien te krijgen om mee te gaan.quote:
We hebben een match, ga samen!quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ook, nu nog iemand zo gek zien te krijgen om mee te gaan.
Peper en zout?quote:
Zo wil ik ook worden als ik 80 ben, nog maar een paar jaartjesquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eerder Bert & Ernie
Of:
[ afbeelding ]
Rhu!quote:
lol wut?quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:55 schreef rhubarbje het volgende:
Hai CL en Grrrtje!
zijn jullie al een stel?
En waarom zijn wij niet uitgenodigd dan?quote:Met de bbq gaat het goed! we doen voortaan aan urban bbqen op het grasje voor het huis
heel grappig en gezellig
ja ik zie dat wel zittenquote:
nou voor CL is het nogal ver fietsen maar jij schuift maar aan hoor hahaquote:En waarom zijn wij niet uitgenodigd dan?
Jottemquote:Op vrijdag 8 april 2011 14:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja ik zie dat wel zitten
[..]
nou voor CL is het nogal ver fietsen maar jij schuift maar aan hoor haha
eigen kussentje of kleedje mee nemen om op te zitten
Ik kan wel met de trein gaan hoorquote:Op vrijdag 8 april 2011 14:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja ik zie dat wel zitten
[..]
nou voor CL is het nogal ver fietsen maar jij schuift maar aan hoor haha
eigen kussentje of kleedje mee nemen om op te zitten
gezellig, dan kan eindelijk die relatie tussen jullie zich ontwikkelenquote:
Je doet me denken aan Alicia Silverstone in Cluelessquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
gezellig, dan kan eindelijk die relatie tussen jullie zich ontwikkelen
nou die is best heel cute!quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je doet me denken aan Alicia Silverstone in Clueless
quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:22 schreef Tegan het volgende:
*stokersmodus*
Is Grrrrrrrr niet te oud voor CL.
Ben je 34quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Leeftijdsverschil van een jaar of 5 moet kunnen, toch? Of mag ik niet meer naar 29 jarige vrouwen kijken?
Geestelijke of lichamelijke leeftijd?quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:40 schreef rhubarbje het volgende:
Ik vond dat CL en Grrrrrrr wel lekker bij elkaar passen qua leeftijd
Waarom wil je stoken Ttje?
Wil jij een van de 2 voor jezelf?![]()
Mijn geestelijke leeftijd is op sommige vlakken 16 en op andere 50+quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geestelijke of lichamelijke leeftijd?
Dan is het goedquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mijn geestelijke leeftijd is op sommige vlakken 16 en op andere 50+
dat is die van jou ook tochquote:
Die van mij zijn wat ruimer, ik begin bij 12.quote:
jaquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:04 schreef Memento-Mori het volgende:
CLvolgende week zie ik je weer eens
Het is allemaal de achterhoek.quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, scheelt maar een paar km ofzo.
Dat zegt an sich nog vrij weinig natuurlijk. Ik heb nu 26 jaar levenservaring, maar daar lijkt het af en toe niet bepaald opquote:
je bent net op 1/3equote:Op vrijdag 8 april 2011 16:19 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Dat zegt an sich nog vrij weinig natuurlijk. Ik heb nu 26 jaar levenservaring, maar daar lijkt het af en toe niet bepaald op.
Pas met een jaartje of 90 ervaring weet je hoe het werkt. Maar tegen die tijd is alles weer veranderd.quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:19 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Dat zegt an sich nog vrij weinig natuurlijk. Ik heb nu 26 jaar levenservaring, maar daar lijkt het af en toe niet bepaald op.
1/4 zelfs als ik mijn vaders genen hebquote:
Dan ga ik er maar geen energie meer instekenquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Pas met een jaartje of 90 ervaring weet je hoe het werkt. Maar tegen die tijd is alles weer veranderd.
Wijs, heel wijs.quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:32 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Dan ga ik er maar geen energie meer insteken.
Oh stom, ik dacht dat je gisteren ging. De alkydverf stijgt blijkbaar naar mijn hoofd.quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:35 schreef Q. het volgende:
Geen idee, daar ga ik zometeen pas naar toe. Het is er vast heel tof zoals altijd.
Verf snuiven is gezond!quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:37 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Oh stom, ik dacht dat je gisteren ging. De alkydverf stijgt blijkbaar naar mijn hoofd.
*Homer Simpson drool*quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:29 schreef Tegan het volgende:
Zo, klaar met koken. Nu wachten op de rest.
We eten zelfgemaakte kip Stroganoff, met paprika-aardappeltjes uit de oven en gekookte broccoli met nootmuskaat en zwarte peper. En een mango-banaan-smoothie erbij, gewoon omdat het kon.
gerinkel?quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:02 schreef L-E het volgende:
Hoe noem je dat geluid wanneer een glas stuk valt?
Update nu wel.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hopelijk heb je beetMisschien was het juist een geweldige versiertruc van zijn kant.
Het betekent iig dat hij geen tyfushekel aan je heeftquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:37 schreef Yevoul het volgende:
[..]
Update nu wel.Ik botste vandaag tegen hem aan, keihard, toen drukte hij me even tegen zich aan en aaide over mijn hoofd en liet me toen weer los.
Ik weet niet wat dit te betekenen heeft mang, jongens zijn zo ingewikkeld.
hoe oud zijn jullie?quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:37 schreef Yevoul het volgende:
[..]
Update nu wel.Ik botste vandaag tegen hem aan, keihard, toen drukte hij me even tegen zich aan en aaide over mijn hoofd en liet me toen weer los.
Ik weet niet wat dit te betekenen heeft mang, jongens zijn zo ingewikkeld.
18, 18.quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hoe oud zijn jullie?
en waar was dit?
ik wou gewoon even een beeld krijgenquote:
Doen ze dat nooit bij jou op school?quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik wou gewoon even een beeld krijgen
want ik dacht al dat het op school was en dan kan die knul ook moeilijk zijn tong naar binnen flappen he
zo ongepast
quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Doen ze dat nooit bij jou op school?
sinds ik geen leerling meer ben niet meer neequote:Op vrijdag 8 april 2011 18:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Doen ze dat nooit bij jou op school?
Mijn 1e kus was op een parkeerplaats achter een busje.quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
sinds ik geen leerling meer ben niet meer nee
ik heb zelf ooit wel een met een jongen gekust op school (eerste kus bedoel ik)
daarna nog meer dan 2 jaar verkering mee gehad
tijdens de ANW les maar dat bestaat geloof ik ook niet meer
(niet in het lokaal hoor, op de gang)
oh dat was niet mijn aller eerste kust hoorquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:51 schreef Yevoul het volgende:
[..]
Mijn 1e kus was op een parkeerplaats achter een busje.
Awh.quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh dat was niet mijn aller eerste kust hoor
maar mijn eerste met hem
Mijn allereerste kus was uiteraard met carnaval
quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:35 schreef Tegan het volgende:
Mijn allereerste zoen was bij een verjaardag, die nacht met een jongen die ook bleef slapen. En toen later heeft hij tegen al zijn vriendjes verteld dat "er wel meer was gebeurd dan alleen zoenen". Right, tussen alle andere slapende mensen zeker
. Jaren later kwam ik hem tegen in 013, ben hem straal voorbij gelopen
![]()
![]()
.
Je bent zwanger?quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:06 schreef Techno het volgende:
Zoet/zuur is op zich geen slechte combinatie.
quote:De Rabo WereldPas is onderdeel van het Rabo DirectPakket, Rabo TotaalPakket, Rabo RiantPakket en Rabo BasisPakket.
quote:U ontvangt de Rabo WereldPas gratis bij een Rabo DirectPakket, Rabo TotaalPakket, Rabo RiantPakket en Rabo BasisPakket.
quote:Hoe kan ik mijn Rabopas omzetten in een Rabo WereldPas?
U kunt uw Rabopas alleen bij uw Rabobank om laten zetten in een Rabo WereldPas. U zet uw rekening dan meteen om naar een van de nieuwe betaalpakketten. Vergeet niet een geldig legitimatiebewijs mee te nemen.
Waarom heb ik dan een nieuw betaalpakket en een oude pasquote:
Waarom niet?quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:07 schreef Tegan het volgende:
Waarom heb je augurken in huis als je niet zwanger bent Miss.
Ja, maar da's toch vooral zuur?quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:09 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Maar je hebt vast wel eens Atjar o.i.d. gegeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |