Wat Q zegt.quote:
Dat heb ik nog in 3D gezienquote:Op vrijdag 8 april 2011 08:19 schreef CherryLips het volgende:
en zo'n gast die ondersteboven met z'n reet tussen de modeltreintjes zat en alles begon onder te schijtentoen keek ik wel even weg. en toen werd er wederom door de cameramannen gekotst
Niemand wilde met me mee naar de biosquote:Op vrijdag 8 april 2011 08:42 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat heb ik nog in 3D gezien
Live tubgirl...
Nee, dat vind ik ook niet raar.quote:Op vrijdag 8 april 2011 08:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niemand wilde met me mee naar de biosVond ik niet eens zo raar.
Oja, die wilde ik ook, maar de Pathé in Utrecht is kut.quote:Op vrijdag 8 april 2011 08:45 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik had toen zo'n Pathé Unlimited card. Dus ja, ik moest wel.
Dat is waar, de dag kan nu alleen nog maar beter worden.quote:
De dag wordt ook alleen maar beter, ik ga zo naar de oplevering van mijn nieuwe kamer namelijkquote:Op vrijdag 8 april 2011 08:47 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Dat is waar, de dag kan nu alleen nog maar beter worden.
Nijs! Is 'ie groter dan je private discotheek? En misschien kunnen we nu wel naar je housewarming komenquote:Op vrijdag 8 april 2011 08:50 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
De dag wordt ook alleen maar beter, ik ga zo naar de oplevering van mijn nieuwe kamer namelijk [ afbeelding ]
Nee, 3x zo klein.quote:Op vrijdag 8 april 2011 08:50 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nijs! Is 'ie groter dan je private discotheek? En misschien kunnen we nu wel naar je housewarming komen
Maar wel in niet-Gouda.quote:
In Utrecht missen we een beetje een goede bioscoop. Die mega-bioscoop bij de Jaarbeurs wordt ons ook al 5 jaar beloofd maar het schiet niet echt op.quote:Op vrijdag 8 april 2011 08:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oja, die wilde ik ook, maar de Pathé in Utrecht is kut.
Alles draait er wel zo'n beetje, maar dan verspreid door de hele stad. Dus één kaart voor één bios heeft dan weinig zinquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:03 schreef Q. het volgende:
[..]
In Utrecht missen we een beetje een goede bioscoop. Die mega-bioscoop bij de Jaarbeurs wordt ons ook al 5 jaar beloofd maar het schiet niet echt op.Gelukkig wel een boel goede filmhuizen.
Ik vind filmhuizen veel leuker dan een mega bios. Alle films draaien wel ergens in Utrecht, dus dat is het probleem niet. Als je mega wilt ga je naar Houten, naar de service bioscoop, kan je ook nog eens met je vrienden een rondzit reserveren als je wilt.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:03 schreef Q. het volgende:
[..]
In Utrecht missen we een beetje een goede bioscoop. Die mega-bioscoop bij de Jaarbeurs wordt ons ook al 5 jaar beloofd maar het schiet niet echt op.Gelukkig wel een boel goede filmhuizen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |