Hij heeft anders veel meer van dit soort lugubere plannen en ideeën gehad, maar die zijn toch minder goed gevallen bij zijn partijgenoten. Een "partijlijn" is het i.i.g. niet echt. Maar goed, daarom dus D66.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
De VVD is een hele verzameling van aartsconservatieve bokkenlullen. Hij verkondigt dan ook alleen maar de partijlijn. Het is niet zo dat Teeven carte blanche heeft of de rest van de partij gegijzeld houdt. Dit is gewoon de VVD-lijn. Van de VVD-kiezers die ik ken heeft er ook echt geen één problemen met dit soort maatregelen.
Ja, ik heb er 62. Eentje hebben?quote:Op donderdag 7 april 2011 15:28 schreef L-E het volgende:
Wat bestaan er toch stomme psychologen op deze wereld. Kun je dat diploma ook al bij een pakje boter krijgen?
62 pakjes boter aan ruimte minder voor bier!quote:
Het merendeel van de partij en zeker de achterban ondersteunt zijn enge plannetjes, dan valt het bij mij onder partijlijn.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:33 schreef Techno het volgende:
[..]
Hij heeft anders veel meer van dit soort lugubere plannen en ideeën gehad, maar die zijn toch minder goed gevallen bij zijn partijgenoten. Een "partijlijn" is het i.i.g. niet echt. Maar goed, daarom dus D66.
Dat is nog erger my friendquote:Op donderdag 7 april 2011 15:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee, ik heb 62 pakjes boter op mijn hoofd.
Uberhaupt niet aan supermarkten.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:01 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Kom maar langs.
[..]
In Gouda doen ze niet aan dozen bij lokale supermarkten?
Oeh, kom maar opquote:Op donderdag 7 april 2011 16:10 schreef KomtTijd... het volgende:
Overigens, als je snel aan de man wilt komen, relateer je je kansen aan mijn Productietechniek tentamen, dan heb je morgen beet.
Technische studenten zijn allemaal lekker?quote:Op donderdag 7 april 2011 16:10 schreef KomtTijd... het volgende:
Overigens, als je snel aan de man wilt komen, relateer je je kansen aan mijn Productietechniek tentamen, dan heb je morgen beet.
Foto!quote:Op donderdag 7 april 2011 16:35 schreef Bengeltje het volgende:
Nieuwe bank.Wat heerlijk maar uhh opnieuw alles een plekje geven.
quote:De Rabobank kan niet uitsluiten dat er ook transacties zijn gepleegd of rekeningen zijn geplunderd van de ene klant door de andere.
Gelukkig die twee laatste zinnenquote:Als dit het geval blijkt te zijn, worden alle transacties teruggedraaid, verzekert de woordvoerder. Momenteel worden de logfiles uitgeplozen om te kijken of dit het geval is.
Die vent is duidelijk in the pocketquote:Op donderdag 7 april 2011 16:38 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Open boek tentamen. Altijd goed.
* Grrrrrrrr rekening checkt.quote:Op donderdag 7 april 2011 16:36 schreef Tegan het volgende:
http://webwereld.nl/nieuw(...)site&utm_campaign=ww
[..]
.
[..]
Gelukkig die twee laatste zinnen.
Nothing.quote:Op donderdag 7 april 2011 18:35 schreef Tegan het volgende:
En?
Ik ben te lui en te huiverig om te kijken.
Ik bedoelde meer dat het tentamen prima had kunnen afgedaan met de vraag "begrijp je kopiëren plakken". Of in dit geval:overschrijven.quote:Op donderdag 7 april 2011 17:49 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Die vent is duidelijk in the pocket
Zo mee eens trouwens. Alleen al omdat ik sofinummer veel leuker vond klinken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |