Waarom hou je niet van zacht leer?quote:
Q houdt van stevigquote:Op donderdag 7 april 2011 09:14 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Waarom hou je niet van zacht leer?
Daar ga ik straks uitgebreid van genieten jaquote:
En waarom weet jij dat Q van stevig houdt?quote:Op donderdag 7 april 2011 09:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Q houdt van stevig
@TT, ik vind naar de dierentuin ver genoeg voor vandaag
omdat; hardleersquote:Op donderdag 7 april 2011 09:35 schreef Kuukske het volgende:
[..]
En waarom weet jij dat Q van stevig houdt?
hard = stevig?quote:Op donderdag 7 april 2011 09:39 schreef Kuukske het volgende:
In welk opzicht staat hardleers in verband met stevig?
oh. Dan heb ik t mis, dan weet ik het niet meerquote:Op donderdag 7 april 2011 09:43 schreef Kuukske het volgende:
Nou nee. Stevig is halfzacht. Harder dan zacht.
quote:Op donderdag 7 april 2011 10:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wilde ouderdom zeggen, maar dat lijkt me ook een goede optie.
Ooow. Daar werk je ofzo?quote:
Nee, ik ben mee met mijn vader. Hij krijgt de hele dag onderzoeken omdat hij diverse malen uit het niets is gevallen. En ik dacht dat ik bij die onderzoeken aanwezig zou zijn, maar ben voorlopig in de wachtruimte geparkeerdquote:
Combinatie van beiden.quote:Op donderdag 7 april 2011 10:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wilde ouderdom zeggen, maar dat lijkt me ook een goede optie.
Sterkte!quote:Op donderdag 7 april 2011 10:35 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Nee, ik ben mee met mijn vader. Hij krijgt de hele dag onderzoeken omdat hij diverse malen uit het niets is gevallen. En ik dacht dat ik bij die onderzoeken aanwezig zou zijn, maar ben voorlopig in de wachtruimte geparkeerd
Desalniettemin veel sterkte ermee.quote:Op donderdag 7 april 2011 10:46 schreef Lolaatje het volgende:
Komt goed hoor, bedankt. Vanmiddag mag ik er wel bij zijn heb ik begrepen dus tot die kijk ik hier een beetje mensen en ik kan nog altijd beginnen in een boek waar ik steeds niet aan toe kom.
Nee, deze ging gewoon kutquote:Op donderdag 7 april 2011 11:03 schreef Kuukske het volgende:
Hoe ging je tentamen? .. Ow wacht, een instinkvraag. Ik weet het alweer.
Als je nog dozen nodig hebt en er liever een roteind voor reist dan ze haalt bij de lokale supermarkt dan roep je maar.quote:Op donderdag 7 april 2011 11:04 schreef KomtTijd... het volgende:
1 to go, dan nog een verslagje maken en dan dozen inpakken
We hadden het over Gouda, weet je nog?quote:Op donderdag 7 april 2011 11:06 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Als je nog dozen nodig hebt en er liever een roteind voor reist dan ze haalt bij de lokale supermarkt dan roep je maar.
Lijkt me stug, ik heb gisteren de hele dag op school gezeten.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:23 schreef Tegan het volgende:
Weten jullie trouwens nog dat ik laatst de man van mijn dromen had ontmoet @work.
Ik heb gister nogmaals de man van mijn dromen ontmoet @work. Nu met een andere huid (god, wat klinkt dat smerig).
Conclusie: Wat werk ik toch op een heerlijke plek![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |