Die onder mijn raam is gewoon tot 22:00 open ja. Behalve op zondag, dan tot 18:00.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Zijn de supermarkten in Delft wel op normale tijden open?
WELK EEN HEIDENSCH GEBEUREN!quote:Op woensdag 6 april 2011 20:12 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Die onder mijn raam is gewoon tot 22:00 open ja. Behalve op zondag, dan tot 18:00.
Goed idee, de trein Gouda - Delft komt uiteraard niet langs andere grote steden waar de supermarkten ook normaal open zijn.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:16 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik zou bijna de trein naar Delft pakken om even naar de supermarkt te gaan.
Ik zou in Rotterdam niet zo 1-2-3 een supermarkt op loopafstand van het station weten die tot 10 uur open is.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Goed idee, de trein Gouda - Delft komt uiteraard niet langs andere grote steden waar de supermarkten ook normaal open zijn.
Die op de Meent. Dat vind ik loopafstand.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:26 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik zou in Rotterdam niet zo 1-2-3 een supermarkt op loopafstand van het station weten die tot 10 uur open is.
Dan is het bijna sneller om die in Delft te pakkenquote:Op woensdag 6 april 2011 20:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Die op de Meent. Dat vind ik loopafstand.
Gouda is dan ook geen stad, maar een tuigdorp.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:36 schreef L-E het volgende:
Zelfs in mijn achtergebleven semistad is er een supermarkt tot 21.00 open. Elke fucking dag!
Snel weg daar dan!quote:Op woensdag 6 april 2011 20:40 schreef KomtTijd... het volgende:
Gouda is dan ook geen stad, maar een tuigdorp.
Ja, maar daar woonquote:Op woensdag 6 april 2011 20:36 schreef L-E het volgende:
Zelfs in mijn achtergebleven semistad is er een supermarkt tot 21.00 open. Elke fucking dag!
Wat doe je daar dan?quote:Op woensdag 6 april 2011 20:40 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Gouda is dan ook geen stad, maar een tuigdorp.
Ja, ik ben nu pas klaarquote:Op woensdag 6 april 2011 10:49 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Niet zeiken, mijn wekker ging om 6:30.
I think not.quote:Op woensdag 6 april 2011 18:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik had het dan ook over de terminale kankerpatiënt.
quote:Op woensdag 6 april 2011 18:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het is ook niet waar namelijk. Ga maar eens tegen een terminale kankerpatient van 35 met vrouw en kinderen zeggen dat "alles goed komt", of dat ze "positief moeten blijven"
Jemigquote:
Nope. Once in a lifetime dag enzoquote:Op woensdag 6 april 2011 21:52 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Jemig. Is dat een standaard werkdag voor jou?
I think van wel. Je kan prima tegen iemand met een gezin zeggen dat 'ze' positief moeten blijven. "Hee Karel, ondanks dat je over een maand dood bent en ik dan je vrouw ga palen, jullie moeten wel positief blijven hè! Dan komt alles goed heur!".quote:
Gewoon vloeibare stikstof in je laptop spuiten om hem af te koelen.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:46 schreef DrMarten het volgende:
Iemand hier ervaring met temperatuur van AMD processoren? Ik heb een AMD Athlon 64 x2 in m'n laptop zitten. Nu heb ik ff zo'n tooltje geinstalleerd omdat ik de indruk heb dat ie nogal warm wordt. Nu schiet dat ding bij het kijken van een simpel Dumpert filmpje naar bijna 80 graden. Iemand enig idee of dat inderdaad veels te warm is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |