Lekker knedenquote:Op woensdag 6 april 2011 09:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Klein beetje dan he. Je hebt een man om te veranderen toch?
True.quote:
Dat heb ik al gefixed voor ik 'm aan de ketting legdequote:Op woensdag 6 april 2011 09:54 schreef Bengeltje het volgende:
Klein beetje dan he. Je hebt een man om te veranderen toch?
Vind je? Het was lekker vanmorgen op de fiets.quote:
Ik vond het daar best mooi opgeknapt hoor.quote:Op woensdag 6 april 2011 09:55 schreef Pheno het volgende:
Vanmiddag naar Eindhoven, eens kijken of het daar nog steeds zo'n zooitje is qua ringweg en zo
Joa.quote:Op woensdag 6 april 2011 09:54 schreef CherryLips het volgende:
Lekker knedenLetterlijk en figuurlijk.
Je denkt dat je na de ring klaar bent?quote:Op woensdag 6 april 2011 09:55 schreef Kuukske het volgende:
Dat heb ik al gefixed voor ik 'm aan de ketting legde.
Vind je? Het was lekker vanmorgen op de fiets.
Met JD wel hoor.quote:Op woensdag 6 april 2011 09:56 schreef Bengeltje het volgende:
Je denkt dat je na de ring klaar bent?
quote:Op woensdag 6 april 2011 09:55 schreef Pheno het volgende:
Vanmiddag naar Eindhoven, eens kijken of het daar nog steeds zo'n zooitje is qua ringweg en zo
Ik snap er geen klote meer vanquote:Op woensdag 6 april 2011 09:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je denkt dat je na de ring klaar bent?
Oeh nee, daar zou ik ook niet heel vrolijk van wordenquote:
Zo wanhopig ben ik blijkbaar alquote:
Alleen even goed uitkijken dat je niet de A2 (binnenste rijbanen) neemt als je ergens in de stad moet zijnquote:Op woensdag 6 april 2011 09:55 schreef Pheno het volgende:
6:15quote:Op woensdag 6 april 2011 10:49 schreef KomtTijd... het volgende:
Niet zeiken, mijn wekker ging om 6:30.
Die is altijd wel leuk ja.quote:Op woensdag 6 april 2011 11:06 schreef JDude het volgende:
Alleen even goed uitkijken dat je niet de A2 (binnenste rijbanen) neemt als je ergens in de stad moet zijn.
8 uurquote:Op woensdag 6 april 2011 10:49 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Na sesamstraat gelijk naar bed gegaan?quote:Op woensdag 6 april 2011 11:46 schreef JDude het volgende:
[..]
Nee, toen was ik al zowat halverwege mijn nachtrust.
Na tig afleveringen TBBT.quote:Op woensdag 6 april 2011 13:38 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Na sesamstraat gelijk naar bed gegaan?
WAAAAKKKKKKKKKKKKERRRRRRRRRRRR WOOOOOOOOOOORRRRRRRRDEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNNNNNNNNNN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 6 april 2011 13:57 schreef KomtTijd... het volgende:
Tering ik val zowat in slaap. Maar ik moet nog een tentamen maken om 14:45
om je dan niet te laat?quote:Op woensdag 6 april 2011 14:05 schreef KomtTijd... het volgende:
Kun je me anders even bellen om 10 over half ofzo? Voor het geval ik met mijn hoofd op mijn toetsenbord in slaap gevallen ben?
Zit je al in het lokaal?quote:Op woensdag 6 april 2011 14:13 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Het is geen 5 minuten lopen naar het lokaal
half 3 thuis zijnquote:Op woensdag 6 april 2011 14:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Holy crap, al weer relatief vroeg thuis van werk. Dat móét morgen dan wel helemaal mis gaan en 6 uur worden
Ik ben nog aan het werk hoor.quote:
Wel om half 7 vanochtend begonnen héquote:
Nerdquote:Op woensdag 6 april 2011 16:59 schreef KomtTijd... het volgende:
Nou, één domme instinkfout gemaakt en voor de rest alles goed (denk ik). Valt best mee.
Oh, mocht ik mijn hoop ook aan deze toets verbinden? In dat geval ben ik heel trots op jequote:
Van mij wel hoor!quote:Op woensdag 6 april 2011 18:09 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Oh, mocht ik mijn hoop ook aan deze toets verbinden? In dat geval ben ik heel trots op je
Dat zeg ik dagelijks.quote:Op woensdag 6 april 2011 18:29 schreef KomtTijd... het volgende:
Uiteindelijk komt altijd alles goed.
Tot nu toe gaat het best op. Aangezien je nog leeft.quote:Op woensdag 6 april 2011 18:42 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat zeg ik dagelijks.
Ik geloof het niet altijd, maar dat maakt niet uit.
Het is ook niet waar namelijk. Ga maar eens tegen een terminale kankerpatient van 35 met vrouw en kinderen zeggen dat "alles goed komt", of dat ze "positief moeten blijven"quote:Op woensdag 6 april 2011 18:42 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat zeg ik dagelijks.
Ik geloof het niet altijd, maar dat maakt niet uit.
Is de aanwezigheid van een hartslag en een ademhaling het ultieme bewijs dat Alles Goed Is?quote:Op woensdag 6 april 2011 18:43 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Tot nu toe gaat het best op. Aangezien je nog leeft.
Ik durf te wedden dat uiteindelijk alles goed komt met die vrouw en kinderen.quote:Op woensdag 6 april 2011 18:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het is ook niet waar namelijk. Ga maar eens tegen een terminale kankerpatient van 35 met vrouw en kinderen zeggen dat "alles goed komt", of dat ze "positief moeten blijven"
Ik had het dan ook over de terminale kankerpatiënt.quote:Op woensdag 6 april 2011 18:53 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat uiteindelijk alles goed komt met die vrouw en kinderen.
Hopelijk wel, maar het komt helaas vaak genoeg voor dat de partner de draad niet meer op weet te pakken.quote:Op woensdag 6 april 2011 18:53 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat uiteindelijk alles goed komt met die vrouw en kinderen.
Die zal rustig sterven in de wetenschap dat alles goed komt met zijn gezin.quote:Op woensdag 6 april 2011 18:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik had het dan ook over de terminale kankerpatiënt.
in de wetenschap dat de buurman waar hij zo'n tyfushekel aan had nu alle gelegenheid heeft om zijn vrouw te palen, en over 10 jaar zijn tienerdochter.quote:Op woensdag 6 april 2011 18:59 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Die zal rustig sterven in de wetenschap dat alles goed komt met zijn gezin.
Wishful thinking.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
in de wetenschap dat de buurman waar hij zo'n tyfushekel aan had nu alle gelegenheid heeft om zijn vrouw te palen, en over 10 jaar zijn tienerdochter.
That's the spirit.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:16 schreef KomtTijd... het volgende:
Ok ok het komt nooit meer goed! [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 april 2011 19:16 schreef KomtTijd... het volgende:
Ok ok het komt nooit meer goed! [ afbeelding ]
Gelukkig heb ik maar 5 dozen aan spullen, dus op zijn minst 1 op 5 kans op succesquote:Op woensdag 6 april 2011 19:54 schreef Lolaatje het volgende:
Ultieme herkenning:
[ afbeelding ]
En tijdens het inpakken dacht ik nog wel duidelijk genoeg te labelen
Moet je maar in een echte stad gaan wonen.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:08 schreef KomtTijd... het volgende:
Godver. Die hoerensupermarkten hier zijn natuurlijk alweer gesloten.
Check, bekend! Daarom verhuis ik nooit meer.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:54 schreef Lolaatje het volgende:
Ultieme herkenning:
[ afbeelding ]
En tijdens het inpakken dacht ik nog wel duidelijk genoeg te labelen
Nog 3 dagenquote:Op woensdag 6 april 2011 20:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Moet je maar in een echte stad gaan wonen.
Die onder mijn raam is gewoon tot 22:00 open ja. Behalve op zondag, dan tot 18:00.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Zijn de supermarkten in Delft wel op normale tijden open?
WELK EEN HEIDENSCH GEBEUREN!quote:Op woensdag 6 april 2011 20:12 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Die onder mijn raam is gewoon tot 22:00 open ja. Behalve op zondag, dan tot 18:00.
Goed idee, de trein Gouda - Delft komt uiteraard niet langs andere grote steden waar de supermarkten ook normaal open zijn.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:16 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik zou bijna de trein naar Delft pakken om even naar de supermarkt te gaan.
Ik zou in Rotterdam niet zo 1-2-3 een supermarkt op loopafstand van het station weten die tot 10 uur open is.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Goed idee, de trein Gouda - Delft komt uiteraard niet langs andere grote steden waar de supermarkten ook normaal open zijn.
Die op de Meent. Dat vind ik loopafstand.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:26 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik zou in Rotterdam niet zo 1-2-3 een supermarkt op loopafstand van het station weten die tot 10 uur open is.
Dan is het bijna sneller om die in Delft te pakkenquote:Op woensdag 6 april 2011 20:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Die op de Meent. Dat vind ik loopafstand.
Gouda is dan ook geen stad, maar een tuigdorp.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:36 schreef L-E het volgende:
Zelfs in mijn achtergebleven semistad is er een supermarkt tot 21.00 open. Elke fucking dag!
Snel weg daar dan!quote:Op woensdag 6 april 2011 20:40 schreef KomtTijd... het volgende:
Gouda is dan ook geen stad, maar een tuigdorp.
Ja, maar daar woonquote:Op woensdag 6 april 2011 20:36 schreef L-E het volgende:
Zelfs in mijn achtergebleven semistad is er een supermarkt tot 21.00 open. Elke fucking dag!
Wat doe je daar dan?quote:Op woensdag 6 april 2011 20:40 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Gouda is dan ook geen stad, maar een tuigdorp.
Ja, ik ben nu pas klaarquote:Op woensdag 6 april 2011 10:49 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
I think not.quote:Op woensdag 6 april 2011 18:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik had het dan ook over de terminale kankerpatiënt.
quote:Op woensdag 6 april 2011 18:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het is ook niet waar namelijk. Ga maar eens tegen een terminale kankerpatient van 35 met vrouw en kinderen zeggen dat "alles goed komt", of dat ze "positief moeten blijven"
Jemigquote:
Nope. Once in a lifetime dag enzoquote:Op woensdag 6 april 2011 21:52 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Jemig. Is dat een standaard werkdag voor jou?
I think van wel. Je kan prima tegen iemand met een gezin zeggen dat 'ze' positief moeten blijven. "Hee Karel, ondanks dat je over een maand dood bent en ik dan je vrouw ga palen, jullie moeten wel positief blijven hè! Dan komt alles goed heur!".quote:
Gewoon vloeibare stikstof in je laptop spuiten om hem af te koelen.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:46 schreef DrMarten het volgende:
Iemand hier ervaring met temperatuur van AMD processoren? Ik heb een AMD Athlon 64 x2 in m'n laptop zitten. Nu heb ik ff zo'n tooltje geinstalleerd omdat ik de indruk heb dat ie nogal warm wordt. Nu schiet dat ding bij het kijken van een simpel Dumpert filmpje naar bijna 80 graden. Iemand enig idee of dat inderdaad veels te warm is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |