WAAAAKKKKKKKKKKKKERRRRRRRRRRRR WOOOOOOOOOOORRRRRRRRDEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNNNNNNNNNN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 6 april 2011 13:57 schreef KomtTijd... het volgende:
Tering ik val zowat in slaap. Maar ik moet nog een tentamen maken om 14:45
om je dan niet te laat?quote:Op woensdag 6 april 2011 14:05 schreef KomtTijd... het volgende:
Kun je me anders even bellen om 10 over half ofzo? Voor het geval ik met mijn hoofd op mijn toetsenbord in slaap gevallen ben?
Zit je al in het lokaal?quote:Op woensdag 6 april 2011 14:13 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Het is geen 5 minuten lopen naar het lokaal
half 3 thuis zijnquote:Op woensdag 6 april 2011 14:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Holy crap, al weer relatief vroeg thuis van werk. Dat móét morgen dan wel helemaal mis gaan en 6 uur worden
Ik ben nog aan het werk hoor.quote:
Wel om half 7 vanochtend begonnen héquote:
Nerdquote:Op woensdag 6 april 2011 16:59 schreef KomtTijd... het volgende:
Nou, één domme instinkfout gemaakt en voor de rest alles goed (denk ik). Valt best mee.
Oh, mocht ik mijn hoop ook aan deze toets verbinden? In dat geval ben ik heel trots op jequote:
Van mij wel hoor!quote:Op woensdag 6 april 2011 18:09 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Oh, mocht ik mijn hoop ook aan deze toets verbinden? In dat geval ben ik heel trots op je
Dat zeg ik dagelijks.quote:Op woensdag 6 april 2011 18:29 schreef KomtTijd... het volgende:
Uiteindelijk komt altijd alles goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |