Wat zegt ie?quote:
Volgens mij is ie nog kapot dan.quote:
Wat was dat dan voor stomme actie?quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:06 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik had een bus eerder vandaag. Vaarwel buschick!![]()
Als die representatief is voor jouw kansen op de relatiemarkt, kun je beter maar gelijk zelfmoord plegenquote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:34 schreef KomtTijd... het volgende:
Als die representatief is voor jouw kansen op de relatiemarkt, kun je beter maar gelijk zelfmoord plegen
Vaarwel dan maarquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:34 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als die representatief is voor jouw kansen op de relatiemarkt, kun je beter maar gelijk zelfmoord plegen
Je weet dat er nog één andere mogelijkheid is heh?quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:45 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Je weet dat er nog één andere mogelijkheid is heh?
Ja, mooie confrontaties zijn dat altijdquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:00 schreef Tegan het volgende:
Heel slechte uiteenzettingen enzo.
Verschrikkelijke spellingsfouten.
Briljante experimentwerkstukken.
Een poster van het periodiek systeem der elementen (dacht stiekem er wel heel even aan om hem te gaan ophangen).
Went snel genoegquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:18 schreef DrMarten het volgende:
Zo, nu ook daadwerkelijk fokken vanaf de nieuw geinstalleerde laptop. Dat Win7 is nog wel ff wennen moet ik zeggen.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:46 schreef Tegan het volgende:
[ afbeelding ]
Moet je eens kijken wat miniTegan in haar dagboek schreef.
Omgekeerde wereld.
Moet hij zijn nick nu niet veranderen naar JouwDude?quote:
Nah, nee hoor. Hij mag nog wel een beetje individueel zijn.quote:Op woensdag 6 april 2011 09:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Moet hij zijn nick nu niet veranderen naar JouwDude?
Klein beetje dan he. Je hebt een man om te veranderen toch?quote:Op woensdag 6 april 2011 09:50 schreef Kuukske het volgende:
Nah, nee hoor. Hij mag nog wel een beetje individueel zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |