En als je vervelende marokkanen in je bios wil hebben zit je met een kwartiertje bij Pathé ArenA.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vind filmhuizen veel leuker dan een mega bios. Alle films draaien wel ergens in Utrecht, dus dat is het probleem niet. Als je mega wilt ga je naar Houten, naar de service bioscoop, kan je ook nog eens met je vrienden een rondzit reserveren als je wilt.
Van mijn laatste 5 bios bezoeken waren er 4 aan een filmhuis (LHC voornamelijk).quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vind filmhuizen veel leuker dan een mega bios.
Nou, heel attent tochquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:22 schreef Yevoul het volgende:
Probeer je een jongen te versieren, wijst hij je op een grote mascaravlek bij je oog.Heel charmant dit.
Daarvoor ga ik wel naar HC.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:19 schreef Q. het volgende:
[..]
En als je vervelende marokkanen in je bios wil hebben zit je met een kwartiertje bij Pathé ArenA.
ben laatst voor het eerst in Springhaver geweest. Nadeel: ik zag geen reet.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Van mijn laatste 5 bios bezoeken waren er 4 aan een filmhuis (LHC voornamelijk).
Nou ja, heeft ie je in ieder geval zo goed als aangekeken, toch?quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:22 schreef Yevoul het volgende:
Probeer je een jongen te versieren, wijst hij je op een grote mascaravlek bij je oog.Heel charmant dit.
LHC vind ik ook erg leuk/fijn, Springhaver heeft nog wel een echte hele ouderwetse sfeer, dat vind ik ook wel leuk.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Van mijn laatste 5 bios bezoeken waren er 4 aan een filmhuis (LHC voornamelijk).
Hoezo zag je niks dan?quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ben laatst voor het eerst in Springhaver geweest. Nadeel: ik zag geen reet.
Ja, hij begon ook het gesprek en aaide me over mijn schouder, maar alsnog.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, heeft ie je in ieder geval zo goed als aangekeken, toch?
mannen boeit dat niks, vinden ze eerder leuk dan niet.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:28 schreef Yevoul het volgende:
[..]
Ja, hij begon ook het gesprek en aaide me over mijn schouder, maar alsnog.Maakt niet echt een goede indruk. Verdomme.
Stoelen stonden vrijwel recht achter elkaar. Heb m'n jas opgevouwen en ben daar maar op gaan zitten.quote:
Klopt.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
mannen boeit dat niks, vinden ze eerder leuk dan niet.
Je hebt moeite gedaan om er leuk uit te zien, dat telt en waarschijnlijk zag je er buiten dat, ook gewoon leuk uit![]()
hmm, daar heb je een punt, ik heb er zelf nooit last van gehad, maar kan me voorstellen dat het een probleem kan zijn.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Stoelen stonden vrijwel recht achter elkaar. Heb m'n jas opgevouwen en ben daar maar op gaan zitten.
Dan heb je wel indruk achtergelatenquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:30 schreef Yevoul het volgende:
[..]
Klopt.Het was geen date hoor, maar ik had wel moeite gedaan ja.
Maar of het goed is..quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan heb je wel indruk achtergelaten
Volgens mij vinden gozers zoiets alleen maar leukquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:32 schreef Yevoul het volgende:
[..]
Maar of het goed is..Bedankt, altijd heel gezellig in R&P.
GODVER, weer t foute uur vergetenquote:
Het was goedquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:32 schreef Yevoul het volgende:
[..]
Maar of het goed is..Bedankt, altijd heel gezellig in R&P.
Goed voor mijn ego dit.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij vinden gozers zoiets alleen maar leukEn anders jammer voor hen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |