Update nu wel.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hopelijk heb je beetMisschien was het juist een geweldige versiertruc van zijn kant.
Het betekent iig dat hij geen tyfushekel aan je heeftquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:37 schreef Yevoul het volgende:
[..]
Update nu wel.Ik botste vandaag tegen hem aan, keihard, toen drukte hij me even tegen zich aan en aaide over mijn hoofd en liet me toen weer los.
Ik weet niet wat dit te betekenen heeft mang, jongens zijn zo ingewikkeld.
hoe oud zijn jullie?quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:37 schreef Yevoul het volgende:
[..]
Update nu wel.Ik botste vandaag tegen hem aan, keihard, toen drukte hij me even tegen zich aan en aaide over mijn hoofd en liet me toen weer los.
Ik weet niet wat dit te betekenen heeft mang, jongens zijn zo ingewikkeld.
18, 18.quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hoe oud zijn jullie?
en waar was dit?
ik wou gewoon even een beeld krijgenquote:
Doen ze dat nooit bij jou op school?quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik wou gewoon even een beeld krijgen
want ik dacht al dat het op school was en dan kan die knul ook moeilijk zijn tong naar binnen flappen he
zo ongepast
quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Doen ze dat nooit bij jou op school?
sinds ik geen leerling meer ben niet meer neequote:Op vrijdag 8 april 2011 18:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Doen ze dat nooit bij jou op school?
Mijn 1e kus was op een parkeerplaats achter een busje.quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
sinds ik geen leerling meer ben niet meer nee
ik heb zelf ooit wel een met een jongen gekust op school (eerste kus bedoel ik)
daarna nog meer dan 2 jaar verkering mee gehad
tijdens de ANW les maar dat bestaat geloof ik ook niet meer
(niet in het lokaal hoor, op de gang)
oh dat was niet mijn aller eerste kust hoorquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:51 schreef Yevoul het volgende:
[..]
Mijn 1e kus was op een parkeerplaats achter een busje.
Awh.quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh dat was niet mijn aller eerste kust hoor
maar mijn eerste met hem
Mijn allereerste kus was uiteraard met carnaval
quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:35 schreef Tegan het volgende:
Mijn allereerste zoen was bij een verjaardag, die nacht met een jongen die ook bleef slapen. En toen later heeft hij tegen al zijn vriendjes verteld dat "er wel meer was gebeurd dan alleen zoenen". Right, tussen alle andere slapende mensen zeker
. Jaren later kwam ik hem tegen in 013, ben hem straal voorbij gelopen
![]()
![]()
.
Je bent zwanger?quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:06 schreef Techno het volgende:
Zoet/zuur is op zich geen slechte combinatie.
quote:De Rabo WereldPas is onderdeel van het Rabo DirectPakket, Rabo TotaalPakket, Rabo RiantPakket en Rabo BasisPakket.
quote:U ontvangt de Rabo WereldPas gratis bij een Rabo DirectPakket, Rabo TotaalPakket, Rabo RiantPakket en Rabo BasisPakket.
quote:Hoe kan ik mijn Rabopas omzetten in een Rabo WereldPas?
U kunt uw Rabopas alleen bij uw Rabobank om laten zetten in een Rabo WereldPas. U zet uw rekening dan meteen om naar een van de nieuwe betaalpakketten. Vergeet niet een geldig legitimatiebewijs mee te nemen.
Waarom heb ik dan een nieuw betaalpakket en een oude pasquote:
Waarom niet?quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:07 schreef Tegan het volgende:
Waarom heb je augurken in huis als je niet zwanger bent Miss.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |