Ruikt het dan naar bloemetjes?quote:
Sorry, ik had em ff meegenomen naar de dierentuinquote:Op donderdag 7 april 2011 19:34 schreef L-E het volgende:
Oh, het is er alweer.
STOP MAAR MET ZOEKEN!
Dat snap ik, ik ben het alleen volledig eens met zijn andere puntquote:Op donderdag 7 april 2011 19:00 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat het tentamen prima had kunnen afgedaan met de vraag "begrijp je kopiëren plakken". Of in dit geval:overschrijven.
Fixed.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:40 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Dat snap ik, ik ben het alleen volledig eens met zijn andere punt grap
Hij heeft wel meer goeie punten in die show.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:40 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Dat snap ik, ik ben het alleen volledig eens met zijn andere punt
Was het zo erg dan?quote:Op donderdag 7 april 2011 20:09 schreef CherryLips het volgende:
ik heb een nieuwe luchtverfrisser op de wc
nou, die luchtverfrisser in combinatie met wc-zaken is ook geen groot succes merk ik netquote:
Sommige luchtjes combineren heel naarquote:Op donderdag 7 april 2011 20:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
nou, die luchtverfrisser in combinatie met wc-zaken is ook geen groot succes merk ik net
Why, tell me why. Ik ga de film toch niet kijkenquote:Op vrijdag 8 april 2011 08:04 schreef CherryLips het volgende:
Gisteren Jackass 3 gekeken.
Ik voelde me vies
Superclean. Ahhuh!quote:
Ze hadden een sweatsuit gemaakt van die dikke en toen hebben ze het zweet opgevangen en opgedronkenquote:Op vrijdag 8 april 2011 08:05 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Why, tell me why. Ik ga de film toch niet kijken.
.... * Kuukske zet kopje thee terug in de keuken.quote:Op vrijdag 8 april 2011 08:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze hadden een sweatsuit gemaakt van die dikke en toen hebben ze het zweet opgevangen en opgedronken
en de cameraman kotste over de camera heenquote:Op vrijdag 8 april 2011 08:08 schreef Kuukske het volgende:
[..]
.... * Kuukske zet kopje thee terug in de keuken..
Wat Q zegt.quote:
Dat heb ik nog in 3D gezienquote:Op vrijdag 8 april 2011 08:19 schreef CherryLips het volgende:
en zo'n gast die ondersteboven met z'n reet tussen de modeltreintjes zat en alles begon onder te schijtentoen keek ik wel even weg. en toen werd er wederom door de cameramannen gekotst
Niemand wilde met me mee naar de biosquote:Op vrijdag 8 april 2011 08:42 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat heb ik nog in 3D gezien
Live tubgirl...
Nee, dat vind ik ook niet raar.quote:Op vrijdag 8 april 2011 08:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niemand wilde met me mee naar de biosVond ik niet eens zo raar.
Oja, die wilde ik ook, maar de Pathé in Utrecht is kut.quote:Op vrijdag 8 april 2011 08:45 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik had toen zo'n Pathé Unlimited card. Dus ja, ik moest wel.
Dat is waar, de dag kan nu alleen nog maar beter worden.quote:
De dag wordt ook alleen maar beter, ik ga zo naar de oplevering van mijn nieuwe kamer namelijkquote:Op vrijdag 8 april 2011 08:47 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Dat is waar, de dag kan nu alleen nog maar beter worden.
Nijs! Is 'ie groter dan je private discotheek? En misschien kunnen we nu wel naar je housewarming komenquote:Op vrijdag 8 april 2011 08:50 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
De dag wordt ook alleen maar beter, ik ga zo naar de oplevering van mijn nieuwe kamer namelijk [ afbeelding ]
Nee, 3x zo klein.quote:Op vrijdag 8 april 2011 08:50 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nijs! Is 'ie groter dan je private discotheek? En misschien kunnen we nu wel naar je housewarming komen
Maar wel in niet-Gouda.quote:
In Utrecht missen we een beetje een goede bioscoop. Die mega-bioscoop bij de Jaarbeurs wordt ons ook al 5 jaar beloofd maar het schiet niet echt op.quote:Op vrijdag 8 april 2011 08:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oja, die wilde ik ook, maar de Pathé in Utrecht is kut.
Alles draait er wel zo'n beetje, maar dan verspreid door de hele stad. Dus één kaart voor één bios heeft dan weinig zinquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:03 schreef Q. het volgende:
[..]
In Utrecht missen we een beetje een goede bioscoop. Die mega-bioscoop bij de Jaarbeurs wordt ons ook al 5 jaar beloofd maar het schiet niet echt op.Gelukkig wel een boel goede filmhuizen.
Ik vind filmhuizen veel leuker dan een mega bios. Alle films draaien wel ergens in Utrecht, dus dat is het probleem niet. Als je mega wilt ga je naar Houten, naar de service bioscoop, kan je ook nog eens met je vrienden een rondzit reserveren als je wilt.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:03 schreef Q. het volgende:
[..]
In Utrecht missen we een beetje een goede bioscoop. Die mega-bioscoop bij de Jaarbeurs wordt ons ook al 5 jaar beloofd maar het schiet niet echt op.Gelukkig wel een boel goede filmhuizen.
En als je vervelende marokkanen in je bios wil hebben zit je met een kwartiertje bij Pathé ArenA.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vind filmhuizen veel leuker dan een mega bios. Alle films draaien wel ergens in Utrecht, dus dat is het probleem niet. Als je mega wilt ga je naar Houten, naar de service bioscoop, kan je ook nog eens met je vrienden een rondzit reserveren als je wilt.
Van mijn laatste 5 bios bezoeken waren er 4 aan een filmhuis (LHC voornamelijk).quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vind filmhuizen veel leuker dan een mega bios.
Nou, heel attent tochquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:22 schreef Yevoul het volgende:
Probeer je een jongen te versieren, wijst hij je op een grote mascaravlek bij je oog.Heel charmant dit.
Daarvoor ga ik wel naar HC.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:19 schreef Q. het volgende:
[..]
En als je vervelende marokkanen in je bios wil hebben zit je met een kwartiertje bij Pathé ArenA.
ben laatst voor het eerst in Springhaver geweest. Nadeel: ik zag geen reet.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Van mijn laatste 5 bios bezoeken waren er 4 aan een filmhuis (LHC voornamelijk).
Nou ja, heeft ie je in ieder geval zo goed als aangekeken, toch?quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:22 schreef Yevoul het volgende:
Probeer je een jongen te versieren, wijst hij je op een grote mascaravlek bij je oog.Heel charmant dit.
LHC vind ik ook erg leuk/fijn, Springhaver heeft nog wel een echte hele ouderwetse sfeer, dat vind ik ook wel leuk.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Van mijn laatste 5 bios bezoeken waren er 4 aan een filmhuis (LHC voornamelijk).
Hoezo zag je niks dan?quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ben laatst voor het eerst in Springhaver geweest. Nadeel: ik zag geen reet.
Ja, hij begon ook het gesprek en aaide me over mijn schouder, maar alsnog.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, heeft ie je in ieder geval zo goed als aangekeken, toch?
mannen boeit dat niks, vinden ze eerder leuk dan niet.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:28 schreef Yevoul het volgende:
[..]
Ja, hij begon ook het gesprek en aaide me over mijn schouder, maar alsnog.Maakt niet echt een goede indruk. Verdomme.
Stoelen stonden vrijwel recht achter elkaar. Heb m'n jas opgevouwen en ben daar maar op gaan zitten.quote:
Klopt.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
mannen boeit dat niks, vinden ze eerder leuk dan niet.
Je hebt moeite gedaan om er leuk uit te zien, dat telt en waarschijnlijk zag je er buiten dat, ook gewoon leuk uit![]()
hmm, daar heb je een punt, ik heb er zelf nooit last van gehad, maar kan me voorstellen dat het een probleem kan zijn.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Stoelen stonden vrijwel recht achter elkaar. Heb m'n jas opgevouwen en ben daar maar op gaan zitten.
Dan heb je wel indruk achtergelatenquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:30 schreef Yevoul het volgende:
[..]
Klopt.Het was geen date hoor, maar ik had wel moeite gedaan ja.
Maar of het goed is..quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan heb je wel indruk achtergelaten
Volgens mij vinden gozers zoiets alleen maar leukquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:32 schreef Yevoul het volgende:
[..]
Maar of het goed is..Bedankt, altijd heel gezellig in R&P.
GODVER, weer t foute uur vergetenquote:
Het was goedquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:32 schreef Yevoul het volgende:
[..]
Maar of het goed is..Bedankt, altijd heel gezellig in R&P.
Goed voor mijn ego dit.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij vinden gozers zoiets alleen maar leukEn anders jammer voor hen.
Ik ga meestal naar city/moviesquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Oh ja, daar is het ook zo gezellig altijd.!
Het heeft 1 voordeel, als een film overal uitverkocht is, is daar altijd nog plaats. Verder wil je er niet gezien wordenquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Oh ja, daar is het ook zo gezellig altijd.!
Hopelijk heb je beetquote:
Dat is die op de gracht toch? Die is ook wel oke.quote:
Voorstraat/Drift.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is die op de gracht toch? Die is ook wel oke.
Die vind ik niksquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Voorstraat/Drift.
Tegenover deBakkerswinkel
Ik wil geen nummertje op me!quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die vind ik niksmaar wel tegenover de Derrick
![]()
(nu leuk nummertje op Q)
Ze hebben er wel last van muizenquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Die is tof, lekker ouderwetse sfeer. Afgeleefd gebeuren daar.
Muizen die tijdens de film langs je benen omhoog klimmen. Hij's fijn.quote:
Juistem.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:52 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Muizen die tijdens de film langs je benen omhoog klimmen. Hij's fijn.
Ik kan me niet voorstellen dat er echt iets gebeurtquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Gezellig.Volgende keer neem ik mn katten mee.
Vinden ze vast tof.
katten paradijsquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Gezellig.Volgende keer neem ik mn katten mee.
Vinden ze vast tof.
Camera/Studio? Nog nooit geweest. Volgens mij hebben ze daar altijd alleen maar kinderfilms.quote:
Veel te vroeg voor lunch.quote:
Volgens mij ben ik er één keer geweest, maar kan me er weinig van herinnerenquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Camera/Studio? Nog nooit geweest. Volgens mij hebben ze daar altijd alleen maar kinderfilms.
Ik zou ook zo hard gillen. Vermoed ik.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Juistem.
Al deed ie dat een tijdje terug tijdens de pauze. Schrok me wezenloos van dat gillende mens.
En voor de film was er in de lobby al eentje onder m'n stoel langs gerend, maar om nou zo keihard te gillen
Ik wilde hem vangenquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik zou ook zo hard gillen. Vermoed ik.
ze hebben meestal niet de standaard films nee, ook geen filmhuis, maar Nederlandse films draaien daar eigenlijk altijd.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Camera/Studio? Nog nooit geweest. Volgens mij hebben ze daar altijd alleen maar kinderfilms.
Mee naar huis nemen?quote:
Mafkees.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |