Het is allemaal de achterhoek.quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, scheelt maar een paar km ofzo.
Dat zegt an sich nog vrij weinig natuurlijk. Ik heb nu 26 jaar levenservaring, maar daar lijkt het af en toe niet bepaald opquote:
je bent net op 1/3equote:Op vrijdag 8 april 2011 16:19 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Dat zegt an sich nog vrij weinig natuurlijk. Ik heb nu 26 jaar levenservaring, maar daar lijkt het af en toe niet bepaald op.
Pas met een jaartje of 90 ervaring weet je hoe het werkt. Maar tegen die tijd is alles weer veranderd.quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:19 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Dat zegt an sich nog vrij weinig natuurlijk. Ik heb nu 26 jaar levenservaring, maar daar lijkt het af en toe niet bepaald op.
1/4 zelfs als ik mijn vaders genen hebquote:
Dan ga ik er maar geen energie meer instekenquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Pas met een jaartje of 90 ervaring weet je hoe het werkt. Maar tegen die tijd is alles weer veranderd.
Wijs, heel wijs.quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:32 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Dan ga ik er maar geen energie meer insteken.
Oh stom, ik dacht dat je gisteren ging. De alkydverf stijgt blijkbaar naar mijn hoofd.quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:35 schreef Q. het volgende:
Geen idee, daar ga ik zometeen pas naar toe. Het is er vast heel tof zoals altijd.
Verf snuiven is gezond!quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:37 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Oh stom, ik dacht dat je gisteren ging. De alkydverf stijgt blijkbaar naar mijn hoofd.
*Homer Simpson drool*quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:29 schreef Tegan het volgende:
Zo, klaar met koken. Nu wachten op de rest.
We eten zelfgemaakte kip Stroganoff, met paprika-aardappeltjes uit de oven en gekookte broccoli met nootmuskaat en zwarte peper. En een mango-banaan-smoothie erbij, gewoon omdat het kon.
gerinkel?quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:02 schreef L-E het volgende:
Hoe noem je dat geluid wanneer een glas stuk valt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |