Omdat het huwelijk nog kanslozer isquote:Op woensdag 6 april 2011 20:52 schreef AirwiN het volgende:
Waarom vechten als ze ook met elkaar kunnen trouwen?
Nou en man, leeftijd is maar een getal.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
eeuh, geen huis bedoel ik, bij mn ouderss wonen
En dat laatste, ik ben in de afgelopen 2 jaar ruim 13 jaar omhoog gegaan in mijn dating pool![]()
En dat noemt zich kansloosquote:Op woensdag 6 april 2011 20:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou en man, leeftijd is maar een getal.
Als het gevoel verder gewoon goed zit maakt dat toch niet uit.
Verder ben ik als single ook vrij kansloos.
Werk check
Woonruimte check
Alleen geen tijd om te daten
ooh joh, dat van die leeftijd is een geintje, ik geef daar niks om, vind het zelfs nog wel geinigquote:Op woensdag 6 april 2011 20:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou en man, leeftijd is maar een getal.
Als het gevoel verder gewoon goed zit maakt dat toch niet uit.
Verder ben ik als single ook vrij kansloos.
Werk check
Woonruimte check
Alleen geen tijd om te daten
Niet trouwen, wel een relatie dan. Lastpak.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Omdat het huwelijk nog kanslozer is
Jaquote:Op woensdag 6 april 2011 20:53 schreef -Engel- het volgende:
Zijn we weer begonnen met het lijstje kansloos zijn....
Ik mag dat want vrouwquote:Op woensdag 6 april 2011 20:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet trouwen, wel een relatie dan. Lastpak.
Ik moet iets doen om mijzelf goed te voelenquote:Op woensdag 6 april 2011 20:53 schreef -Engel- het volgende:
Zijn we weer begonnen met het lijstje kansloos zijn....
Nou, vooruit dan maar.quote:
Te lethargisch om iets te ondernemen (werk, studie, hobby's, afspraken maken met tandards/fysiotherapeut) en zelfs in m'n fantasieën lukt het me om mezelf te cockblocken.quote:
quote:
Grijp je kansquote:Op woensdag 6 april 2011 20:55 schreef clevy het volgende:
ach ja.. kansloos.. vanmiddag met lood in de schoenen nog ff bij collegaatje gaan kletsen waar ik al te lang gek op ben.. binnenkort is ze collega af..
Schop onder je hol!quote:Op woensdag 6 april 2011 20:55 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Te lethargisch om iets te ondernemen (werk, studie, hobby's, afspraken maken met tandards/fysiotherapeut) en zelfs in m'n fantasieën lukt het me om mezelf te cockblocken.
er is geen kans.. net voor oudjaar al onmiskenbare poging gedaan maar ze wil d'r vriendje niet inruilen.quote:
Real power isn't given, real power must be taken.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:56 schreef L-E het volgende:
Niemand is kansloos. We zijn slechts te angstig aangelegd om onze kansen te grijpen.
jij welquote:
Jah, daar geloof ik heilig in.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Real power isn't given, real power must be taken.
Zoiets?
quote:
geef de anderen ook een eerlijke kans, wil jequote:
Dat veranderd de zaakquote:Op woensdag 6 april 2011 20:56 schreef clevy het volgende:
[..]
er is geen kans.. net voor oudjaar al onmiskenbare poging gedaan maar ze wil d'r vriendje niet inruilen.
Truequote:Op woensdag 6 april 2011 20:56 schreef L-E het volgende:
Niemand is kansloos. We zijn slechts te angstig aangelegd om onze kansen te grijpen.
Nuhuh, zoveel heb ik er niet he, anders kon ik niet meedoen.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:58 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
geef de anderen ook een eerlijke kans, wil je
Volgens mij komt het nooit meer goed.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:58 schreef missbehavin het volgende:
L-E, ben je inmiddels al weer prachtig genoeg?
Dat zei ik dan ook niet.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ik ook wel.
Maar toch is dat niet altijd makkelijk
Jij o.a. Daar in de bak vla. Doe je kleren dus maar alvast uit en ga maar klaar staan voor een leuke worstelpartij met een andere chick.quote:
aawww, meisje tochquote:
MissMSX?quote:Op woensdag 6 april 2011 20:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij o.a. Daar in de bak vla. Doe je kleren dus maar alvast uit en ga maar klaar staan voor een leuke worstelpartij met een andere chick.
Primaquote:Op woensdag 6 april 2011 20:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij o.a. Daar in de bak vla. Doe je kleren dus maar alvast uit en ga maar klaar staan voor een leuke worstelpartij met een andere chick.
Ja eh, o wee als dat wurm een maat verder is straks hequote:
Heb ik je al verteld dat ik vandaag Bat out of hell gedronken heb?quote:Op woensdag 6 april 2011 20:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Geen idee, maar weddenschappen kunnen bij mij afgesloten worden
ik vind ze wel mooiquote:Op woensdag 6 april 2011 20:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]die zijn echt lelijk en dat is de moeite dan ook totaal niet waard.
een kaartje op de 1e rang graagquote:
Whut?quote:Op woensdag 6 april 2011 21:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja eh, o wee als dat wurm een maat verder is straks heDan doe je het maar gewoon lellek.
Ben je bij WT geweest?quote:Op woensdag 6 april 2011 21:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb ik je al verteld dat ik vandaag Bat out of hell gedronken heb?
Op elk potje past een dekselquote:Op woensdag 6 april 2011 21:00 schreef Royco1 het volgende:
If it does not kill you it will only make you stronger is ook zo'n dooddoener
Ja dat had je al verteld zatlap.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb ik je al verteld dat ik vandaag Bat out of hell gedronken heb?
Meer vissen in de zeequote:Op woensdag 6 april 2011 21:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Op elk potje past een deksel
Jouw tijd komt nog wel
Als L-E nou ook zo meegaand is, dan is mijn avond weer goed.quote:
niet als het aan de japanners ligt toch?quote:
Nah, zo spannend is dat nietquote:
Hij bij mijquote:
hou op, m'n tenen kunnen niet nog krommerquote:
Gezelligquote:Op woensdag 6 april 2011 21:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah, zo spannend is dat niet
[..]
Hij bij mijBat out of hell, Raging Bitch ( die deed 'm aan mij denken...
) En iets met een H... Die vergeet ik steeds.
Een van de mooisten: ik, huilend in foetushouding op de grond he en de ander die dan zegt: "Het is maar beter zo, kun je tenminste iemand vinden die dichterbij woont."quote:
Ik was niet zatquote:Op woensdag 6 april 2011 21:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat had je al verteld zatlap.
En ook dat je een keer grolsch kanon komt drinken.
Voorlopig hebben ze even pauzequote:Op woensdag 6 april 2011 21:02 schreef clevy het volgende:
[..]
niet als het aan de japanners ligt toch?
Aww.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:02 schreef L-E het volgende:
[..]
Een van de mooisten: ik, huilend in foetushouding op de grond he en de ander die dan zegt: "Het is maar beter zo, kun je tenminste iemand vinden die dichterbij woont."
Damnquote:Op woensdag 6 april 2011 21:02 schreef L-E het volgende:
[..]
Een van de mooisten: ik, huilend in foetushouding op de grond he en de ander die dan zegt: "Het is maar beter zo, kun je tenminste iemand vinden die dichterbij woont."
quote:Op woensdag 6 april 2011 21:02 schreef L-E het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
Rationele mannen, gotta love 'em!quote:Op woensdag 6 april 2011 21:02 schreef L-E het volgende:
Dat is wel heel opbeurendquote:Op woensdag 6 april 2011 21:02 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik. Meegaand. Klinkt wel bijzonder.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als L-E nou ook zo meegaand is, dan is mijn avond weer goed.
Ik kom hier niet vaak maar deze maakt wel mijn dag. Mijn god en die wandelende botte bijl heeft verder wel iets van gevoelens?quote:Op woensdag 6 april 2011 21:02 schreef L-E het volgende:
[..]
Je snapt waar mijn vrees zit.quote:
Tuurlijk, het lag aan je nuchtere maagquote:Op woensdag 6 april 2011 21:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik was niet zatBeetje tipsy, die bieren vallen redelijk zwaar op een relatief nuchtere maag
En ja, kanon idd
Prachtig!quote:Op woensdag 6 april 2011 21:02 schreef L-E het volgende:
[..]
Vindt L-E dat nou lekker, dat je tot je nek in haar anus zit?quote:
Ik denk het wel. Maar na dit weet ik niets meer zeker.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:04 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Ik kom hier niet vaak maar deze maakt wel mijn dag. Mijn god en die wandelende botte bijl heeft verder wel iets van gevoelens?
Dat rekt zo lekker opquote:Op woensdag 6 april 2011 21:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vindt L-E dat nou lekker, dat je tot je nek in haar anus zit?
Er liggen 2 megazakken met moois (ja echt!) te wachten om gedropt te worden, maar mevrouw is nog te lelijkquote:
Jaquote:Op woensdag 6 april 2011 21:04 schreef clevy het volgende:
dankjewel engel.. kei aardig dat je ff opsomt
She's loving it.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vindt L-E dat nou lekker, dat je tot je nek in haar anus zit?
Voor Peuter?quote:Op woensdag 6 april 2011 21:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Er liggen 2 megazakken met moois (ja echt!) te wachten om gedropt te worden, maar mevrouw is nog te lelijk
quote:
Je mag denken wat je wiltquote:Op woensdag 6 april 2011 21:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Tuurlijk, het lag aan je nuchtere maag
Ja, ik word er niet bepaald sexier op idd.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:08 schreef missbehavin het volgende:
Hoewel L-E na 2 weken buikgriep ze zelf ms ook past onderhand![]()
Had jij dat virus nog voor mij?quote:Op woensdag 6 april 2011 21:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, ik word er niet bepaald sexier op idd.
Loop je al dagelijks in een harembroek?quote:
Dat kan me nu even niet schelen, je schiet maar gewoon opquote:Op woensdag 6 april 2011 21:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, ik word er niet bepaald sexier op idd.
bedankt voor de MIquote:Op woensdag 6 april 2011 21:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Loop je al dagelijks in een harembroek?
Nee die zijn je eigen schuld, wie vertelde me dat toch ooit...?quote:
lekkere sappige steakquote:Op woensdag 6 april 2011 21:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee die zijn je eigen schuld, wie vertelde me dat toch ooit...?
Hell no!quote:Op woensdag 6 april 2011 21:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Loop je al dagelijks in een harembroek?
Waar komt dat nou ineens vandaan?quote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 21:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee die zijn je eigen schuld, wie vertelde me dat toch ooit...?
Zeiknek.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat kan me nu even niet schelen, je schiet maar gewoon op
MI compensatie?quote:Op woensdag 6 april 2011 21:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Waar komt dat nou ineens vandaan?
voor je MIquote:Op woensdag 6 april 2011 21:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Waar komt dat nou ineens vandaan?
quote:Op woensdag 6 april 2011 21:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
voor je MIkan je weer honger krijgen enzo
Dan moet ze StBabs ff bellenquote:
[..]
quote:
dat heet aanstellerijquote:
Dan valt het allemaal wel mee. Tenzij je kleren draagt/hebt met luipaardprint.quote:
Jij weet wel beter.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan valt het allemaal wel mee. Tenzij je kleren draagt/hebt met luipaardprint.
Ha! Peu's plan backfiredquote:
dan gooi je wat in de panquote:
hoezo? Mij boeit het niet wie er zin heeft in vleesquote:
idem hierquote:Op woensdag 6 april 2011 21:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Jouw bierbuik kan heul niet tippen aan die van mij.
Troost je, niemand is op z'n mooist als die ziek is. Dan maakt het niemand ook uit hoe je er uit zietquote:Op woensdag 6 april 2011 21:15 schreef L-E het volgende:
[..]
Jij weet wel beter.
Het valt misschien ook best mee. Ik ben gewoon minder mooi dan wanneer ik niet ziek ben. Ja, daar word ik onzeker van. Laat me.
quote:Op woensdag 6 april 2011 21:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hoezo? Mij boeit het niet wie er zin heeft in vlees
[..]
Kijk, moet je ff naar Royco gaanquote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 21:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kan best dat ik dat dadelijk ga doen.
Ander stuk vlees?quote:
Bij mij is het niet alleen m'n pensquote:Op woensdag 6 april 2011 21:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Jouw bierbuik kan heul niet tippen aan die van mij.
Ahhhh, er is vast ook een markt voor vrouwen met bleke, ingevallen gezichtjes, die ietwat zurig ruiken na een hele nacht kotsen, gekleed in een trainingsbroek met gaten en een oud T-shirt.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:15 schreef L-E het volgende:
Jij weet wel beter.
Het valt misschien ook best mee. Ik ben gewoon minder mooi dan wanneer ik niet ziek ben. Ja, daar word ik onzeker van. Laat me.
om ze te exporteren naar een 3e wereld land als slecht voorbeeld van marktwerking??quote:Op woensdag 6 april 2011 21:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ahhhh, er is vast ook een markt voor vrouwen met bleke, ingevallen gezichtjes, die ietwat zurig ruiken na een hele nacht kotsen, gekleed in een trainingsbroek met gaten en een oud T-shirt.
Ga je nu mensen bij mij uitnodigen?quote:Op woensdag 6 april 2011 21:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kijk, moet je ff naar Royco gaan
[..]
Ik draag mijn gewone kleding.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ahhhh, er is vast ook een markt voor vrouwen met bleke, ingevallen gezichtjes, die ietwat zurig ruiken na een hele nacht kotsen, gekleed in een trainingsbroek met gaten en een oud T-shirt.
Als ik de geruchten mag geloven is L-E zelfs in zo'n bui nog verre van bereikbaar voor alle mannen hier.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:20 schreef clevy het volgende:
om ze te exporteren naar een 3e wereld land als slecht voorbeeld van marktwerking??
zo omhoog gevallen? (andere uitleg is dat de mannen hier zo erbarmelijk zijn)quote:Op woensdag 6 april 2011 21:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik de geruchten mag geloven is L-E zelfs in zo'n bui nog verre van bereikbaar voor alle mannen hier.
ik gun jou de eer dat je L-E mag bedienenquote:
Oh ja sorry,quote:Op woensdag 6 april 2011 21:21 schreef L-E het volgende:
[..]
"Mensen"? Zeg, we hebben het hier wel over L-E ja!
quote:Op woensdag 6 april 2011 21:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh ja sorry,
Ga je nu L-E bij mij uitnodigen?
Zo beter?
Is dat zo'n grote eer dan?quote:Op woensdag 6 april 2011 21:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik gun jou de eer dat je L-E mag bedienen
Laten we voor de gulden middenweg gaanquote:Op woensdag 6 april 2011 21:22 schreef clevy het volgende:
[..]
zo omhoog gevallen? (andere uitleg is dat de mannen hier zo erbarmelijk zijn)
Geen idee. Ik herhaal slechts wat ik hoor, totdat ik zelf heb waargenomen met mijn eigen ogen.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:22 schreef clevy het volgende:
Consensus!quote:
dan halen jullie het gemiddelde wel heel erg naar beneden als ik mijn tofheid in ogenschouw neemquote:Op woensdag 6 april 2011 21:22 schreef clevy het volgende:
[..]
Geen idee, het schijnt van wel, ik heb het nooit mogen doen, was niet goed genoeg.quote:
dan kom je zelf redelijk positief er van af dus.. zwaktebod!quote:Op woensdag 6 april 2011 21:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Laten we voor de gulden middenweg gaan
Laten we het eens uitgebreid over heerlijke, passionele seks gaan hebben.... En vervolgens kijken wat er met die tofheid gebeurt.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:24 schreef JoeBravo het volgende:
dan halen jullie het gemiddelde wel heel erg naar beneden als ik mijn tofheid in ogenschouw neem
* riem paktquote:
Je kan het ook zien als niet beledigend over willen komenquote:Op woensdag 6 april 2011 21:24 schreef clevy het volgende:
[..]
dan kom je zelf redelijk positief er van af dus.. zwaktebod!
doe dat eensquote:Op woensdag 6 april 2011 21:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Laten we het eens uitgebreid over heerlijke, passionele seks gaan hebben.... En vervolgens kijken wat er met die tofheid gebeurt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
dat kan, maar zo'n vriendelijke lezer ben ik niet..quote:Op woensdag 6 april 2011 21:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kan het ook zien als niet beledigend over willen komen
Dat is dan jouw probleemquote:Op woensdag 6 april 2011 21:27 schreef clevy het volgende:
[..]
dat kan, maar zo'n vriendelijke lezer ben ik niet..
quote:Op woensdag 6 april 2011 21:26 schreef JoeBravo het volgende:
doe dat eens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is het lang geleden?
Is het lang geleden?I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
nee hoor.. door te protesteren maak ik het jouw probleemquote:
Merk je ook dat de lente in de lucht zit?quote:
Nu ben ik nerveus.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geen idee, het schijnt van wel, ik heb het nooit mogen doen, was niet goed genoeg.
Nee hoor. I could not care lessquote:Op woensdag 6 april 2011 21:28 schreef clevy het volgende:
[..]
nee hoor.. door te protesteren maak ik het jouw probleem
good one! ik rol zowat van m'n stoel van het lachenquote:Op woensdag 6 april 2011 21:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Is het lang geleden?
Is het lang geleden?
Jaquote:Op woensdag 6 april 2011 21:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Merk je ook dat de lente in de lucht zit?
i'd say the lady protests too muchquote:
Drie jaar is lang, niet?quote:Op woensdag 6 april 2011 21:27 schreef AirwiN het volgende:
afbeelding Is het lang geleden?
Is het lang geleden?
Lachen is goed.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:29 schreef JoeBravo het volgende:
good one! ik rol zowat van m'n stoel van het lachen
Nice! Welke?quote:Op woensdag 6 april 2011 21:29 schreef Samzz het volgende:
JaIk had vandaag m'n jurkje aan, zonder dik vest erop
De zwarte (die overigens is ingekort) met een zacht oud roze vestje erop, blote benen uiteindelijk en m'n Loubiesquote:
lachen heb ik geen gebrek aanquote:
Damn. Wat heb jij geslikt?quote:Op woensdag 6 april 2011 21:32 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
lachen heb ik geen gebrek aan![]()
Ik zit overigens goed genoeg in m'n vel om er zelfs geen probleem mee te hebben dat ik nooit meer seks zou hebben, mij raak je er echt niet mee
quote:
Nooit meer sex?quote:Op woensdag 6 april 2011 21:32 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
lachen heb ik geen gebrek aan![]()
Ik zit overigens goed genoeg in m'n vel om er zelfs geen probleem mee te hebben dat ik nooit meer seks zou hebben, mij raak je er echt niet mee
Duidelijk geen viagraquote:
Duidelijk geen viagraquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
quote:
wat mooi synchroonquote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 21:33 schreef L-E het volgende:
Gaan jullie het nou over mij hebben terwijl ik sletterig een PM aan het versturen ben?
Nuhuh, dus nietquote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 21:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
GMTA
TRU!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
jup, kan ik mee leven. Liever niet natuurlijk, laat dat duidelijk zijnquote:
waarom is mijn inbox nog leeg dan?quote:Op woensdag 6 april 2011 21:33 schreef L-E het volgende:
Gaan jullie het nou over mij hebben terwijl ik sletterig een PM aan het versturen ben?
Ik kan me herinneren dat je daar wel eens anders in hebt gestaan.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:34 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
jup, kan ik mee leven. Liever niet natuurlijk, laat dat duidelijk zijn, maar ik word er niet depressief van als het niet gebeurd.
De naam is "Q.".quote:Op woensdag 6 april 2011 21:33 schreef L-E het volgende:
er zijn zoveel dingen waar ik anders in heb gestaanquote:Op woensdag 6 april 2011 21:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat je daar wel eens anders in hebt gestaan.
Geloof er geen drol van. Denialquote:Op woensdag 6 april 2011 21:34 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
jup, kan ik mee leven. Liever niet natuurlijk, laat dat duidelijk zijn, maar ik word er niet depressief van als het niet gebeurd.
Ontwikkeling is mooi.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:36 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
er zijn zoveel dingen waar ik anders in heb gestaan
kutquote:Op woensdag 6 april 2011 21:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Jij word toch niet depressief als je geen seks krijgt, dus ik sla even over.
Die kan je wel vergeten danquote:
mooi is dat, zo eerlijk zijn op fok, dat je daardoor juist niet gelooft wordtquote:Op woensdag 6 april 2011 21:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Geloof er geen drol van. Denial
+1quote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 21:37 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
mooi is dat, zo eerlijk zijn op fok, dat je daardoor juist niet gelooft wordt
JE BENT NIET MENSELIJK, JB!quote:Op woensdag 6 april 2011 21:37 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
mooi is dat, zo eerlijk zijn op fok, dat je daardoor juist niet gelooft wordt
I am legendquote:
is er keuze in dan?quote:
Nou, daar ga je joejoe...quote:
quote:
Tsja aan mij is dat niet besteedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Daar is 'ie ook goudeerlijk over?quote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 21:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar is 'ie ook goudeerlijk over?Tot in detail?
![]()
quote:Op woensdag 6 april 2011 21:42 schreef PeuRac het volgende:
L-E, hoe kun je hier nou niet om lachen (uit het katten topic) Katten met foto's deeltje 76; Foto's van KattenIk vind 'm niet grappig hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
quote:Op woensdag 6 april 2011 21:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar is 'ie ook goudeerlijk over?Tot in detail?
![]()
hij is toch lief die picquote:
Hoe vaak zou 'ie al over jou hebben gefantaseerd? En wat zou 'ie allemaal met je uitgevreten hebben in z'n fantasietjes?quote:Op woensdag 6 april 2011 21:43 schreef missbehavin het volgende:
Zeg, sommige dingen hoef ik niet te weten...
quote:Op woensdag 6 april 2011 21:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe vaak zou 'ie al over jou hebben gefantaseerd? En wat zou 'ie allemaal met je uitgevreten hebben in z'n fantasietjes?
wat niet?quote:Op woensdag 6 april 2011 21:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe vaak zou 'ie al over jou hebben gefantaseerd? En wat zou 'ie allemaal met je uitgevreten hebben in z'n fantasietjes?
dat zeg je nuquote:
En jij fantaseerd zeker nooitquote:Op woensdag 6 april 2011 21:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij is vast heel erg, dat is altijd zo met die onschuldig uitziende types
nou.. ik zag gister dit rondhuppelen over t witte doek..quote:Op woensdag 6 april 2011 21:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vind jou er ook zo onschuldig uitzien altijd.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:45 schreef missbehavin het volgende:
Hij is vast heel erg, dat is altijd zo met die onschuldig uitziende types
Dat kan slechter jaquote:Op woensdag 6 april 2011 21:47 schreef clevy het volgende:
[..]
nou.. ik zag gister dit rondhuppelen over t witte doek..
[ afbeelding ]
en dan ga je ook 'nadenken'..
ziet er uit als jailbaitquote:Op woensdag 6 april 2011 21:47 schreef clevy het volgende:
[..]
nou.. ik zag gister dit rondhuppelen over t witte doek..
[ afbeelding ]
en dan ga je ook 'nadenken'..
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
quote:Op woensdag 6 april 2011 21:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vind jou er ook zo onschuldig uitzien altijd.Spreek je soms uit ervaring?
meest zeker.. piekfijne unit.. in de film dan.. Amber Heardquote:
quote:
We hadden het niet over mijquote:
Dat is dan die Amber uit Top Gear denk ik, die scheurt met auto's en schieten met wapens ook wel tof vindquote:Op woensdag 6 april 2011 21:48 schreef clevy het volgende:
[..]
meest zeker.. piekfijne unit.. in de film dan.. Amber Heard
quote:
Arme Joe met een gagball in z'n mond.quote:
dat is simpel te veranderenquote:
Echt, hoe je die associatie met mij en gagballs toch ooit gemaakt hebt...quote:Op woensdag 6 april 2011 21:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Arme Joe met een gagball in z'n mond.
volgens imdb is het antwoord: jaquote:Op woensdag 6 april 2011 21:49 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat is dan die Amber uit Top Gear denk ik, die scheurt met auto's en schieten met wapens ook wel tof vind
Ja dusquote:
Onschuldig uiterlijk he.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:51 schreef missbehavin het volgende:
Echt, hoe je die associatie met mij en gagballs toch ooit gemaakt hebt...
Oh daar heb ik eens iets van gehoord, klonk mooi idd, goed dat je me eraan herinnert!quote:Op woensdag 6 april 2011 21:51 schreef JoeBravo het volgende:
hmm, had toch naar het optreden van Agnes Obel moeten gaan, klinkt wel erg fijn eigenlijk
quote:
en zo hoort datquote:Op woensdag 6 april 2011 21:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Kut, mijn eigen argument tegen me gebruikt.
pluspuntje voor jouquote:Op woensdag 6 april 2011 21:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh daar heb ik eens iets van gehoord, klonk mooi idd, goed dat je me eraan herinnert!
Oh maar daar staan meer dan genoeg minpunten tegenover, ask peuquote:
Atmosphere.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:57 schreef ArTiC het volgende:
My Top 3 #lastfm Artists: Chuck Berry (19), Muse (15) & Agnes Obel (12) #Tweeklyfm
en vorige week:
My Top 3 Weekly #lastfm artists: Atmosphere (16), The Black Keys (15) & Agnes Obel (12) #Tweeklyfm
ik luister maar weinig muziek via winamp tegenwoordig
maar wel 1x per week het album van Agnes Obel
Dat is persoonsgebonden die lijstquote:Op woensdag 6 april 2011 21:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh maar daar staan meer dan genoeg minpunten tegenover, ask peu
1 hele grotequote:Op woensdag 6 april 2011 21:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh maar daar staan meer dan genoeg minpunten tegenover, ask peu
Ken je die ja?quote:
quote:
quote:
Musequote:Op woensdag 6 april 2011 21:57 schreef ArTiC het volgende:
My Top 3 #lastfm Artists: Chuck Berry (19), Muse (15) & Agnes Obel (12) #Tweeklyfm
en vorige week:
My Top 3 Weekly #lastfm artists: Atmosphere (16), The Black Keys (15) & Agnes Obel (12) #Tweeklyfm
ik luister maar weinig muziek via winamp tegenwoordig
maar wel 1x per week het album van Agnes Obel
tof...dan ken je Brother Ali vast ookquote:
Nee, die dan weer niet.quote:
iddquote:
Hetzelfde label/stijlquote:
burgers?quote:
Where else?quote:
euh.. artis, noorder dierenpark, dierenrijk, blijdorp.. geen idee hoeveel er zijn in t landquote:Op woensdag 6 april 2011 22:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Where else?![]()
Al moet ik zeggen dat ik Diergaarde een paar jaar terug ook wel mooi vond.
morgen minder kans op regenquote:Op woensdag 6 april 2011 22:08 schreef Yuki het volgende:
[..]
Was het daar vandaag geen beter weer voor?
Ik vind Burgers verreweg de mooistequote:Op woensdag 6 april 2011 22:09 schreef clevy het volgende:
[..]
euh.. artis, noorder dierenpark, dierenrijk, blijdorp.. geen idee hoeveel er zijn in t land
Ga je mee, k ga met Eviequote:
Geen regen gezien vandaagquote:Op woensdag 6 april 2011 22:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
morgen minder kans op regen
[..]
Ik vind Burgers verreweg de mooiste
hier welquote:
wat is een evie? </captain-obvious>quote:
quote:
Witnie, zo fanatiek volg ik ze nietquote:Op woensdag 6 april 2011 22:08 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wanneer zijn ze eigenlijk weer in Nederland?
Wie, iemand die ook wel eens op Fok komtquote:
Volgende keer beter dan maarquote:Op woensdag 6 april 2011 22:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik moet werken, anders was ik graag mee gegaan
Gelukkig volg ik dat allemaal niet...quote:Op woensdag 6 april 2011 22:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Witnie, zo fanatiek volg ik ze niet
en ik wil nog steeds naar QOTSA en baal nog steeds dat de kaarten binnen 3 minuten uitverkocht waren
Ja leuk, ik ben dol op de dierentuinquote:Op woensdag 6 april 2011 22:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wie, iemand die ook wel eens op Fok komt
[..]
Volgende keer beter dan maar
kijk eens in je tuinquote:Op woensdag 6 april 2011 22:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja leuk, ik ben dol op de dierentuin
MissBiggelquote:
One measly piglet...quote:
4 katten, minimaal 1 te snelle muis, en een puberquote:
en duizenden insectenquote:Op woensdag 6 april 2011 22:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
4 katten, minimaal 1 te snelle muis, en een puber
2 goudvissen en soms een verdwaald konijnquote:
3 katten hoorquote:Op woensdag 6 april 2011 22:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
4 katten, minimaal 1 te snelle muis, en een puber
Als dat geen dierentuin is
krijg je met die rare afkomstenquote:
quote:
finger foodquote:Op woensdag 6 april 2011 22:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Alle beetjes helpen.