Ik heb het ook maar van een websitequote:Op woensdag 6 april 2011 18:41 schreef WinterBreeze het volgende:
Is "yuki onna" niet gewoon "sneeuwvrouw"?
Waar is die heen dan?quote:
Zeg, dat heb ik Peuter laatst al uitgelegd. Bel hem maar.quote:Op woensdag 6 april 2011 18:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waar is die heen dan?De zon verdwijnt elke avond en dan bidden we de hele nacht door, totdat die weer op komt
Straks ga je me ook nog vertellen dat bliksem gewoon elektrische ontladingen zijn en dat Geert Wilders een racist is.quote:
Dat grapje was leuk tot zo'n 550 voor Christus, zo'n 20 jaar nadat Pythagoras had beredeneerd dat de aarde rond is.quote:Op woensdag 6 april 2011 18:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waar is die heen dan?De zon verdwijnt elke avond en dan bidden we de hele nacht door, totdat die weer op komt
Dat zou wel het geval moeten zijn. Stomme mensen.quote:Op woensdag 6 april 2011 18:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jouw waarheid is niet de waarheid van iedereen
Ik vertel jou niets meer.quote:Op woensdag 6 april 2011 18:45 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Straks ga je me ook nog vertellen dat bliksem gewoon elektrische ontladingen zijn en dat Geert Wilders een racist is.
Waar kan ik em bereiken? Dan bel ik em snel, voordat die in bed ligt!quote:Op woensdag 6 april 2011 18:44 schreef L-E het volgende:
[..]
Zeg, dat heb ik Peuter laatst al uitgelegd. Bel hem maar.
quote:Op woensdag 6 april 2011 18:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat grapje was leuk tot zo'n 550 voor Christus, zo'n 20 jaar nadat Pythagoras had beredeneerd dat de aarde rond is.
Mensen zijn stom.quote:Op woensdag 6 april 2011 18:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat zou wel het geval moeten zijn. Stomme mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |