Omdat het huwelijk nog kanslozer isquote:Op woensdag 6 april 2011 20:52 schreef AirwiN het volgende:
Waarom vechten als ze ook met elkaar kunnen trouwen?
Nou en man, leeftijd is maar een getal.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
eeuh, geen huis bedoel ik, bij mn ouderss wonen
En dat laatste, ik ben in de afgelopen 2 jaar ruim 13 jaar omhoog gegaan in mijn dating pool![]()
En dat noemt zich kansloosquote:Op woensdag 6 april 2011 20:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou en man, leeftijd is maar een getal.
Als het gevoel verder gewoon goed zit maakt dat toch niet uit.
Verder ben ik als single ook vrij kansloos.
Werk check
Woonruimte check
Alleen geen tijd om te daten
ooh joh, dat van die leeftijd is een geintje, ik geef daar niks om, vind het zelfs nog wel geinigquote:Op woensdag 6 april 2011 20:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou en man, leeftijd is maar een getal.
Als het gevoel verder gewoon goed zit maakt dat toch niet uit.
Verder ben ik als single ook vrij kansloos.
Werk check
Woonruimte check
Alleen geen tijd om te daten
Niet trouwen, wel een relatie dan. Lastpak.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Omdat het huwelijk nog kanslozer is
Jaquote:Op woensdag 6 april 2011 20:53 schreef -Engel- het volgende:
Zijn we weer begonnen met het lijstje kansloos zijn....
Ik mag dat want vrouwquote:Op woensdag 6 april 2011 20:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet trouwen, wel een relatie dan. Lastpak.
Ik moet iets doen om mijzelf goed te voelenquote:Op woensdag 6 april 2011 20:53 schreef -Engel- het volgende:
Zijn we weer begonnen met het lijstje kansloos zijn....
Nou, vooruit dan maar.quote:
Te lethargisch om iets te ondernemen (werk, studie, hobby's, afspraken maken met tandards/fysiotherapeut) en zelfs in m'n fantasieën lukt het me om mezelf te cockblocken.quote:
quote:
Grijp je kansquote:Op woensdag 6 april 2011 20:55 schreef clevy het volgende:
ach ja.. kansloos.. vanmiddag met lood in de schoenen nog ff bij collegaatje gaan kletsen waar ik al te lang gek op ben.. binnenkort is ze collega af..
Schop onder je hol!quote:Op woensdag 6 april 2011 20:55 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Te lethargisch om iets te ondernemen (werk, studie, hobby's, afspraken maken met tandards/fysiotherapeut) en zelfs in m'n fantasieën lukt het me om mezelf te cockblocken.
er is geen kans.. net voor oudjaar al onmiskenbare poging gedaan maar ze wil d'r vriendje niet inruilen.quote:
Real power isn't given, real power must be taken.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:56 schreef L-E het volgende:
Niemand is kansloos. We zijn slechts te angstig aangelegd om onze kansen te grijpen.
jij welquote:
Jah, daar geloof ik heilig in.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Real power isn't given, real power must be taken.
Zoiets?
quote:
geef de anderen ook een eerlijke kans, wil jequote:
Dat veranderd de zaakquote:Op woensdag 6 april 2011 20:56 schreef clevy het volgende:
[..]
er is geen kans.. net voor oudjaar al onmiskenbare poging gedaan maar ze wil d'r vriendje niet inruilen.
Truequote:Op woensdag 6 april 2011 20:56 schreef L-E het volgende:
Niemand is kansloos. We zijn slechts te angstig aangelegd om onze kansen te grijpen.
Nuhuh, zoveel heb ik er niet he, anders kon ik niet meedoen.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:58 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
geef de anderen ook een eerlijke kans, wil je
Volgens mij komt het nooit meer goed.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:58 schreef missbehavin het volgende:
L-E, ben je inmiddels al weer prachtig genoeg?
Dat zei ik dan ook niet.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ik ook wel.
Maar toch is dat niet altijd makkelijk
Jij o.a. Daar in de bak vla. Doe je kleren dus maar alvast uit en ga maar klaar staan voor een leuke worstelpartij met een andere chick.quote:
aawww, meisje tochquote:
MissMSX?quote:Op woensdag 6 april 2011 20:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij o.a. Daar in de bak vla. Doe je kleren dus maar alvast uit en ga maar klaar staan voor een leuke worstelpartij met een andere chick.
Primaquote:Op woensdag 6 april 2011 20:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij o.a. Daar in de bak vla. Doe je kleren dus maar alvast uit en ga maar klaar staan voor een leuke worstelpartij met een andere chick.
Ja eh, o wee als dat wurm een maat verder is straks hequote:
Heb ik je al verteld dat ik vandaag Bat out of hell gedronken heb?quote:Op woensdag 6 april 2011 20:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Geen idee, maar weddenschappen kunnen bij mij afgesloten worden
ik vind ze wel mooiquote:Op woensdag 6 april 2011 20:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]die zijn echt lelijk en dat is de moeite dan ook totaal niet waard.
een kaartje op de 1e rang graagquote:
Whut?quote:Op woensdag 6 april 2011 21:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja eh, o wee als dat wurm een maat verder is straks heDan doe je het maar gewoon lellek.
Ben je bij WT geweest?quote:Op woensdag 6 april 2011 21:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb ik je al verteld dat ik vandaag Bat out of hell gedronken heb?
Op elk potje past een dekselquote:Op woensdag 6 april 2011 21:00 schreef Royco1 het volgende:
If it does not kill you it will only make you stronger is ook zo'n dooddoener
Ja dat had je al verteld zatlap.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb ik je al verteld dat ik vandaag Bat out of hell gedronken heb?
Meer vissen in de zeequote:Op woensdag 6 april 2011 21:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Op elk potje past een deksel
Jouw tijd komt nog wel
Als L-E nou ook zo meegaand is, dan is mijn avond weer goed.quote:
niet als het aan de japanners ligt toch?quote:
Nah, zo spannend is dat nietquote:
Hij bij mijquote:
hou op, m'n tenen kunnen niet nog krommerquote:
Gezelligquote:Op woensdag 6 april 2011 21:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah, zo spannend is dat niet
[..]
Hij bij mijBat out of hell, Raging Bitch ( die deed 'm aan mij denken...
) En iets met een H... Die vergeet ik steeds.
Een van de mooisten: ik, huilend in foetushouding op de grond he en de ander die dan zegt: "Het is maar beter zo, kun je tenminste iemand vinden die dichterbij woont."quote:
Ik was niet zatquote:Op woensdag 6 april 2011 21:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat had je al verteld zatlap.
En ook dat je een keer grolsch kanon komt drinken.
Voorlopig hebben ze even pauzequote:Op woensdag 6 april 2011 21:02 schreef clevy het volgende:
[..]
niet als het aan de japanners ligt toch?
Aww.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:02 schreef L-E het volgende:
[..]
Een van de mooisten: ik, huilend in foetushouding op de grond he en de ander die dan zegt: "Het is maar beter zo, kun je tenminste iemand vinden die dichterbij woont."
Damnquote:Op woensdag 6 april 2011 21:02 schreef L-E het volgende:
[..]
Een van de mooisten: ik, huilend in foetushouding op de grond he en de ander die dan zegt: "Het is maar beter zo, kun je tenminste iemand vinden die dichterbij woont."
quote:Op woensdag 6 april 2011 21:02 schreef L-E het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
Rationele mannen, gotta love 'em!quote:Op woensdag 6 april 2011 21:02 schreef L-E het volgende:
Dat is wel heel opbeurendquote:Op woensdag 6 april 2011 21:02 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik. Meegaand. Klinkt wel bijzonder.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als L-E nou ook zo meegaand is, dan is mijn avond weer goed.
Ik kom hier niet vaak maar deze maakt wel mijn dag. Mijn god en die wandelende botte bijl heeft verder wel iets van gevoelens?quote:Op woensdag 6 april 2011 21:02 schreef L-E het volgende:
[..]
Je snapt waar mijn vrees zit.quote:
Tuurlijk, het lag aan je nuchtere maagquote:Op woensdag 6 april 2011 21:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik was niet zatBeetje tipsy, die bieren vallen redelijk zwaar op een relatief nuchtere maag
En ja, kanon idd
Prachtig!quote:Op woensdag 6 april 2011 21:02 schreef L-E het volgende:
[..]
Vindt L-E dat nou lekker, dat je tot je nek in haar anus zit?quote:
Ik denk het wel. Maar na dit weet ik niets meer zeker.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:04 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Ik kom hier niet vaak maar deze maakt wel mijn dag. Mijn god en die wandelende botte bijl heeft verder wel iets van gevoelens?
Dat rekt zo lekker opquote:Op woensdag 6 april 2011 21:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vindt L-E dat nou lekker, dat je tot je nek in haar anus zit?
Er liggen 2 megazakken met moois (ja echt!) te wachten om gedropt te worden, maar mevrouw is nog te lelijkquote:
Jaquote:Op woensdag 6 april 2011 21:04 schreef clevy het volgende:
dankjewel engel.. kei aardig dat je ff opsomt
She's loving it.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vindt L-E dat nou lekker, dat je tot je nek in haar anus zit?
Voor Peuter?quote:Op woensdag 6 april 2011 21:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Er liggen 2 megazakken met moois (ja echt!) te wachten om gedropt te worden, maar mevrouw is nog te lelijk
quote:
Je mag denken wat je wiltquote:Op woensdag 6 april 2011 21:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Tuurlijk, het lag aan je nuchtere maag
Ja, ik word er niet bepaald sexier op idd.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:08 schreef missbehavin het volgende:
Hoewel L-E na 2 weken buikgriep ze zelf ms ook past onderhand![]()
Had jij dat virus nog voor mij?quote:Op woensdag 6 april 2011 21:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, ik word er niet bepaald sexier op idd.
Loop je al dagelijks in een harembroek?quote:
Dat kan me nu even niet schelen, je schiet maar gewoon opquote:Op woensdag 6 april 2011 21:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, ik word er niet bepaald sexier op idd.
bedankt voor de MIquote:Op woensdag 6 april 2011 21:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Loop je al dagelijks in een harembroek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |