Heb ik je al verteld dat ik vandaag Bat out of hell gedronken heb?quote:Op woensdag 6 april 2011 20:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Geen idee, maar weddenschappen kunnen bij mij afgesloten worden
ik vind ze wel mooiquote:Op woensdag 6 april 2011 20:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]die zijn echt lelijk en dat is de moeite dan ook totaal niet waard.
een kaartje op de 1e rang graagquote:
Whut?quote:Op woensdag 6 april 2011 21:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja eh, o wee als dat wurm een maat verder is straks heDan doe je het maar gewoon lellek.
Ben je bij WT geweest?quote:Op woensdag 6 april 2011 21:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb ik je al verteld dat ik vandaag Bat out of hell gedronken heb?
Op elk potje past een dekselquote:Op woensdag 6 april 2011 21:00 schreef Royco1 het volgende:
If it does not kill you it will only make you stronger is ook zo'n dooddoener
Ja dat had je al verteld zatlap.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb ik je al verteld dat ik vandaag Bat out of hell gedronken heb?
Meer vissen in de zeequote:Op woensdag 6 april 2011 21:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Op elk potje past een deksel
Jouw tijd komt nog wel
Als L-E nou ook zo meegaand is, dan is mijn avond weer goed.quote:
niet als het aan de japanners ligt toch?quote:
Nah, zo spannend is dat nietquote:
Hij bij mijquote:
hou op, m'n tenen kunnen niet nog krommerquote:
Gezelligquote:Op woensdag 6 april 2011 21:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah, zo spannend is dat niet
[..]
Hij bij mijBat out of hell, Raging Bitch ( die deed 'm aan mij denken...
) En iets met een H... Die vergeet ik steeds.
Een van de mooisten: ik, huilend in foetushouding op de grond he en de ander die dan zegt: "Het is maar beter zo, kun je tenminste iemand vinden die dichterbij woont."quote:
Ik was niet zatquote:Op woensdag 6 april 2011 21:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat had je al verteld zatlap.
En ook dat je een keer grolsch kanon komt drinken.
Voorlopig hebben ze even pauzequote:Op woensdag 6 april 2011 21:02 schreef clevy het volgende:
[..]
niet als het aan de japanners ligt toch?
Aww.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:02 schreef L-E het volgende:
[..]
Een van de mooisten: ik, huilend in foetushouding op de grond he en de ander die dan zegt: "Het is maar beter zo, kun je tenminste iemand vinden die dichterbij woont."
Damnquote:Op woensdag 6 april 2011 21:02 schreef L-E het volgende:
[..]
Een van de mooisten: ik, huilend in foetushouding op de grond he en de ander die dan zegt: "Het is maar beter zo, kun je tenminste iemand vinden die dichterbij woont."
quote:Op woensdag 6 april 2011 21:02 schreef L-E het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
Rationele mannen, gotta love 'em!quote:Op woensdag 6 april 2011 21:02 schreef L-E het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |