er is geen kans.. net voor oudjaar al onmiskenbare poging gedaan maar ze wil d'r vriendje niet inruilen.quote:
Real power isn't given, real power must be taken.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:56 schreef L-E het volgende:
Niemand is kansloos. We zijn slechts te angstig aangelegd om onze kansen te grijpen.
jij welquote:
Jah, daar geloof ik heilig in.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Real power isn't given, real power must be taken.
Zoiets?
quote:
geef de anderen ook een eerlijke kans, wil jequote:
Dat veranderd de zaakquote:Op woensdag 6 april 2011 20:56 schreef clevy het volgende:
[..]
er is geen kans.. net voor oudjaar al onmiskenbare poging gedaan maar ze wil d'r vriendje niet inruilen.
Truequote:Op woensdag 6 april 2011 20:56 schreef L-E het volgende:
Niemand is kansloos. We zijn slechts te angstig aangelegd om onze kansen te grijpen.
Nuhuh, zoveel heb ik er niet he, anders kon ik niet meedoen.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:58 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
geef de anderen ook een eerlijke kans, wil je
Volgens mij komt het nooit meer goed.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:58 schreef missbehavin het volgende:
L-E, ben je inmiddels al weer prachtig genoeg?
Dat zei ik dan ook niet.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ik ook wel.
Maar toch is dat niet altijd makkelijk
Jij o.a. Daar in de bak vla. Doe je kleren dus maar alvast uit en ga maar klaar staan voor een leuke worstelpartij met een andere chick.quote:
aawww, meisje tochquote:
MissMSX?quote:Op woensdag 6 april 2011 20:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij o.a. Daar in de bak vla. Doe je kleren dus maar alvast uit en ga maar klaar staan voor een leuke worstelpartij met een andere chick.
Primaquote:Op woensdag 6 april 2011 20:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij o.a. Daar in de bak vla. Doe je kleren dus maar alvast uit en ga maar klaar staan voor een leuke worstelpartij met een andere chick.
Ja eh, o wee als dat wurm een maat verder is straks hequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |