Omdat het huwelijk nog kanslozer isquote:Op woensdag 6 april 2011 20:52 schreef AirwiN het volgende:
Waarom vechten als ze ook met elkaar kunnen trouwen?
Nou en man, leeftijd is maar een getal.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
eeuh, geen huis bedoel ik, bij mn ouderss wonen
En dat laatste, ik ben in de afgelopen 2 jaar ruim 13 jaar omhoog gegaan in mijn dating pool![]()
En dat noemt zich kansloosquote:Op woensdag 6 april 2011 20:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou en man, leeftijd is maar een getal.
Als het gevoel verder gewoon goed zit maakt dat toch niet uit.
Verder ben ik als single ook vrij kansloos.
Werk check
Woonruimte check
Alleen geen tijd om te daten
ooh joh, dat van die leeftijd is een geintje, ik geef daar niks om, vind het zelfs nog wel geinigquote:Op woensdag 6 april 2011 20:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou en man, leeftijd is maar een getal.
Als het gevoel verder gewoon goed zit maakt dat toch niet uit.
Verder ben ik als single ook vrij kansloos.
Werk check
Woonruimte check
Alleen geen tijd om te daten
Niet trouwen, wel een relatie dan. Lastpak.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Omdat het huwelijk nog kanslozer is
Jaquote:Op woensdag 6 april 2011 20:53 schreef -Engel- het volgende:
Zijn we weer begonnen met het lijstje kansloos zijn....
Ik mag dat want vrouwquote:Op woensdag 6 april 2011 20:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet trouwen, wel een relatie dan. Lastpak.
Ik moet iets doen om mijzelf goed te voelenquote:Op woensdag 6 april 2011 20:53 schreef -Engel- het volgende:
Zijn we weer begonnen met het lijstje kansloos zijn....
Nou, vooruit dan maar.quote:
Te lethargisch om iets te ondernemen (werk, studie, hobby's, afspraken maken met tandards/fysiotherapeut) en zelfs in m'n fantasieėn lukt het me om mezelf te cockblocken.quote:
quote:
Grijp je kansquote:Op woensdag 6 april 2011 20:55 schreef clevy het volgende:
ach ja.. kansloos.. vanmiddag met lood in de schoenen nog ff bij collegaatje gaan kletsen waar ik al te lang gek op ben.. binnenkort is ze collega af..
Schop onder je hol!quote:Op woensdag 6 april 2011 20:55 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Te lethargisch om iets te ondernemen (werk, studie, hobby's, afspraken maken met tandards/fysiotherapeut) en zelfs in m'n fantasieėn lukt het me om mezelf te cockblocken.
er is geen kans.. net voor oudjaar al onmiskenbare poging gedaan maar ze wil d'r vriendje niet inruilen.quote:
Real power isn't given, real power must be taken.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:56 schreef L-E het volgende:
Niemand is kansloos. We zijn slechts te angstig aangelegd om onze kansen te grijpen.
jij welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |