Oh daar heb ik eens iets van gehoord, klonk mooi idd, goed dat je me eraan herinnert!quote:Op woensdag 6 april 2011 21:51 schreef JoeBravo het volgende:
hmm, had toch naar het optreden van Agnes Obel moeten gaan, klinkt wel erg fijn eigenlijk
quote:
en zo hoort datquote:Op woensdag 6 april 2011 21:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Kut, mijn eigen argument tegen me gebruikt.
pluspuntje voor jouquote:Op woensdag 6 april 2011 21:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh daar heb ik eens iets van gehoord, klonk mooi idd, goed dat je me eraan herinnert!
Oh maar daar staan meer dan genoeg minpunten tegenover, ask peuquote:
Atmosphere.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:57 schreef ArTiC het volgende:
My Top 3 #lastfm Artists: Chuck Berry (19), Muse (15) & Agnes Obel (12) #Tweeklyfm
en vorige week:
My Top 3 Weekly #lastfm artists: Atmosphere (16), The Black Keys (15) & Agnes Obel (12) #Tweeklyfm
ik luister maar weinig muziek via winamp tegenwoordig
maar wel 1x per week het album van Agnes Obel
Dat is persoonsgebonden die lijstquote:Op woensdag 6 april 2011 21:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh maar daar staan meer dan genoeg minpunten tegenover, ask peu
1 hele grotequote:Op woensdag 6 april 2011 21:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh maar daar staan meer dan genoeg minpunten tegenover, ask peu
Ken je die ja?quote:
quote:
quote:
Musequote:Op woensdag 6 april 2011 21:57 schreef ArTiC het volgende:
My Top 3 #lastfm Artists: Chuck Berry (19), Muse (15) & Agnes Obel (12) #Tweeklyfm
en vorige week:
My Top 3 Weekly #lastfm artists: Atmosphere (16), The Black Keys (15) & Agnes Obel (12) #Tweeklyfm
ik luister maar weinig muziek via winamp tegenwoordig
maar wel 1x per week het album van Agnes Obel
tof...dan ken je Brother Ali vast ookquote:
Nee, die dan weer niet.quote:
iddquote:
Hetzelfde label/stijlquote:
burgers?quote:
Where else?quote:
euh.. artis, noorder dierenpark, dierenrijk, blijdorp.. geen idee hoeveel er zijn in t landquote:Op woensdag 6 april 2011 22:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Where else?![]()
Al moet ik zeggen dat ik Diergaarde een paar jaar terug ook wel mooi vond.
morgen minder kans op regenquote:Op woensdag 6 april 2011 22:08 schreef Yuki het volgende:
[..]
Was het daar vandaag geen beter weer voor?
Ik vind Burgers verreweg de mooistequote:Op woensdag 6 april 2011 22:09 schreef clevy het volgende:
[..]
euh.. artis, noorder dierenpark, dierenrijk, blijdorp.. geen idee hoeveel er zijn in t land
Ga je mee, k ga met Eviequote:
Geen regen gezien vandaagquote:Op woensdag 6 april 2011 22:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
morgen minder kans op regen
[..]
Ik vind Burgers verreweg de mooiste
hier welquote:
wat is een evie? </captain-obvious>quote:
quote:
Witnie, zo fanatiek volg ik ze nietquote:Op woensdag 6 april 2011 22:08 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wanneer zijn ze eigenlijk weer in Nederland?
Wie, iemand die ook wel eens op Fok komtquote:
Volgende keer beter dan maarquote:Op woensdag 6 april 2011 22:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik moet werken, anders was ik graag mee gegaan
Gelukkig volg ik dat allemaal niet...quote:Op woensdag 6 april 2011 22:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Witnie, zo fanatiek volg ik ze niet
en ik wil nog steeds naar QOTSA en baal nog steeds dat de kaarten binnen 3 minuten uitverkocht waren
Ja leuk, ik ben dol op de dierentuinquote:Op woensdag 6 april 2011 22:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wie, iemand die ook wel eens op Fok komt
[..]
Volgende keer beter dan maar
kijk eens in je tuinquote:Op woensdag 6 april 2011 22:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja leuk, ik ben dol op de dierentuin
MissBiggelquote:
One measly piglet...quote:
4 katten, minimaal 1 te snelle muis, en een puberquote:
en duizenden insectenquote:Op woensdag 6 april 2011 22:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
4 katten, minimaal 1 te snelle muis, en een puber
2 goudvissen en soms een verdwaald konijnquote:
3 katten hoorquote:Op woensdag 6 april 2011 22:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
4 katten, minimaal 1 te snelle muis, en een puber
Als dat geen dierentuin is
krijg je met die rare afkomstenquote:
quote:
finger foodquote:Op woensdag 6 april 2011 22:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Alle beetjes helpen.