Dat is dan die Amber uit Top Gear denk ik, die scheurt met auto's en schieten met wapens ook wel tof vindquote:Op woensdag 6 april 2011 21:48 schreef clevy het volgende:
[..]
meest zeker.. piekfijne unit.. in de film dan.. Amber Heard
quote:
Arme Joe met een gagball in z'n mond.quote:
dat is simpel te veranderenquote:
Echt, hoe je die associatie met mij en gagballs toch ooit gemaakt hebt...quote:Op woensdag 6 april 2011 21:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Arme Joe met een gagball in z'n mond.
volgens imdb is het antwoord: jaquote:Op woensdag 6 april 2011 21:49 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat is dan die Amber uit Top Gear denk ik, die scheurt met auto's en schieten met wapens ook wel tof vind
Ja dusquote:
Onschuldig uiterlijk he.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:51 schreef missbehavin het volgende:
Echt, hoe je die associatie met mij en gagballs toch ooit gemaakt hebt...
Oh daar heb ik eens iets van gehoord, klonk mooi idd, goed dat je me eraan herinnert!quote:Op woensdag 6 april 2011 21:51 schreef JoeBravo het volgende:
hmm, had toch naar het optreden van Agnes Obel moeten gaan, klinkt wel erg fijn eigenlijk
quote:
en zo hoort datquote:Op woensdag 6 april 2011 21:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Kut, mijn eigen argument tegen me gebruikt.
pluspuntje voor jouquote:Op woensdag 6 april 2011 21:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh daar heb ik eens iets van gehoord, klonk mooi idd, goed dat je me eraan herinnert!
Oh maar daar staan meer dan genoeg minpunten tegenover, ask peuquote:
Atmosphere.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:57 schreef ArTiC het volgende:
My Top 3 #lastfm Artists: Chuck Berry (19), Muse (15) & Agnes Obel (12) #Tweeklyfm
en vorige week:
My Top 3 Weekly #lastfm artists: Atmosphere (16), The Black Keys (15) & Agnes Obel (12) #Tweeklyfm
ik luister maar weinig muziek via winamp tegenwoordig
maar wel 1x per week het album van Agnes Obel
Dat is persoonsgebonden die lijstquote:Op woensdag 6 april 2011 21:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh maar daar staan meer dan genoeg minpunten tegenover, ask peu
1 hele grotequote:Op woensdag 6 april 2011 21:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh maar daar staan meer dan genoeg minpunten tegenover, ask peu
Ken je die ja?quote:
quote:
quote:
Musequote:Op woensdag 6 april 2011 21:57 schreef ArTiC het volgende:
My Top 3 #lastfm Artists: Chuck Berry (19), Muse (15) & Agnes Obel (12) #Tweeklyfm
en vorige week:
My Top 3 Weekly #lastfm artists: Atmosphere (16), The Black Keys (15) & Agnes Obel (12) #Tweeklyfm
ik luister maar weinig muziek via winamp tegenwoordig
maar wel 1x per week het album van Agnes Obel
tof...dan ken je Brother Ali vast ookquote:
Nee, die dan weer niet.quote:
iddquote:
Hetzelfde label/stijlquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |