mooi is dat, zo eerlijk zijn op fok, dat je daardoor juist niet gelooft wordtquote:Op woensdag 6 april 2011 21:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Geloof er geen drol van. Denial
+1quote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 21:37 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
mooi is dat, zo eerlijk zijn op fok, dat je daardoor juist niet gelooft wordt
JE BENT NIET MENSELIJK, JB!quote:Op woensdag 6 april 2011 21:37 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
mooi is dat, zo eerlijk zijn op fok, dat je daardoor juist niet gelooft wordt
I am legendquote:
is er keuze in dan?quote:
Nou, daar ga je joejoe...quote:
quote:
Tsja aan mij is dat niet besteedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Daar is 'ie ook goudeerlijk over?quote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 21:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar is 'ie ook goudeerlijk over?Tot in detail?
![]()
quote:Op woensdag 6 april 2011 21:42 schreef PeuRac het volgende:
L-E, hoe kun je hier nou niet om lachen (uit het katten topic) Katten met foto's deeltje 76; Foto's van KattenIk vind 'm niet grappig hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
quote:Op woensdag 6 april 2011 21:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar is 'ie ook goudeerlijk over?Tot in detail?
![]()
hij is toch lief die picquote:
Hoe vaak zou 'ie al over jou hebben gefantaseerd? En wat zou 'ie allemaal met je uitgevreten hebben in z'n fantasietjes?quote:Op woensdag 6 april 2011 21:43 schreef missbehavin het volgende:
Zeg, sommige dingen hoef ik niet te weten...
quote:Op woensdag 6 april 2011 21:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe vaak zou 'ie al over jou hebben gefantaseerd? En wat zou 'ie allemaal met je uitgevreten hebben in z'n fantasietjes?
wat niet?quote:Op woensdag 6 april 2011 21:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe vaak zou 'ie al over jou hebben gefantaseerd? En wat zou 'ie allemaal met je uitgevreten hebben in z'n fantasietjes?
dat zeg je nuquote:
En jij fantaseerd zeker nooitquote:Op woensdag 6 april 2011 21:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij is vast heel erg, dat is altijd zo met die onschuldig uitziende types
nou.. ik zag gister dit rondhuppelen over t witte doek..quote:Op woensdag 6 april 2011 21:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vind jou er ook zo onschuldig uitzien altijd.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:45 schreef missbehavin het volgende:
Hij is vast heel erg, dat is altijd zo met die onschuldig uitziende types
Dat kan slechter jaquote:Op woensdag 6 april 2011 21:47 schreef clevy het volgende:
[..]
nou.. ik zag gister dit rondhuppelen over t witte doek..
[ afbeelding ]
en dan ga je ook 'nadenken'..
ziet er uit als jailbaitquote:Op woensdag 6 april 2011 21:47 schreef clevy het volgende:
[..]
nou.. ik zag gister dit rondhuppelen over t witte doek..
[ afbeelding ]
en dan ga je ook 'nadenken'..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
quote:Op woensdag 6 april 2011 21:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vind jou er ook zo onschuldig uitzien altijd.Spreek je soms uit ervaring?
meest zeker.. piekfijne unit.. in de film dan.. Amber Heardquote:
quote:
We hadden het niet over mijquote:
Dat is dan die Amber uit Top Gear denk ik, die scheurt met auto's en schieten met wapens ook wel tof vindquote:Op woensdag 6 april 2011 21:48 schreef clevy het volgende:
[..]
meest zeker.. piekfijne unit.. in de film dan.. Amber Heard
quote:
Arme Joe met een gagball in z'n mond.quote:
dat is simpel te veranderenquote:
Echt, hoe je die associatie met mij en gagballs toch ooit gemaakt hebt...quote:Op woensdag 6 april 2011 21:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Arme Joe met een gagball in z'n mond.
volgens imdb is het antwoord: jaquote:Op woensdag 6 april 2011 21:49 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat is dan die Amber uit Top Gear denk ik, die scheurt met auto's en schieten met wapens ook wel tof vind
Ja dusquote:
Onschuldig uiterlijk he.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:51 schreef missbehavin het volgende:
Echt, hoe je die associatie met mij en gagballs toch ooit gemaakt hebt...
Oh daar heb ik eens iets van gehoord, klonk mooi idd, goed dat je me eraan herinnert!quote:Op woensdag 6 april 2011 21:51 schreef JoeBravo het volgende:
hmm, had toch naar het optreden van Agnes Obel moeten gaan, klinkt wel erg fijn eigenlijk
quote:
en zo hoort datquote:Op woensdag 6 april 2011 21:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Kut, mijn eigen argument tegen me gebruikt.
pluspuntje voor jouquote:Op woensdag 6 april 2011 21:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh daar heb ik eens iets van gehoord, klonk mooi idd, goed dat je me eraan herinnert!
Oh maar daar staan meer dan genoeg minpunten tegenover, ask peuquote:
Atmosphere.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:57 schreef ArTiC het volgende:
My Top 3 #lastfm Artists: Chuck Berry (19), Muse (15) & Agnes Obel (12) #Tweeklyfm
en vorige week:
My Top 3 Weekly #lastfm artists: Atmosphere (16), The Black Keys (15) & Agnes Obel (12) #Tweeklyfm
ik luister maar weinig muziek via winamp tegenwoordig
maar wel 1x per week het album van Agnes Obel
Dat is persoonsgebonden die lijstquote:Op woensdag 6 april 2011 21:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh maar daar staan meer dan genoeg minpunten tegenover, ask peu
1 hele grotequote:Op woensdag 6 april 2011 21:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh maar daar staan meer dan genoeg minpunten tegenover, ask peu
Ken je die ja?quote:
quote:
quote:
Musequote:Op woensdag 6 april 2011 21:57 schreef ArTiC het volgende:
My Top 3 #lastfm Artists: Chuck Berry (19), Muse (15) & Agnes Obel (12) #Tweeklyfm
en vorige week:
My Top 3 Weekly #lastfm artists: Atmosphere (16), The Black Keys (15) & Agnes Obel (12) #Tweeklyfm
ik luister maar weinig muziek via winamp tegenwoordig
maar wel 1x per week het album van Agnes Obel
tof...dan ken je Brother Ali vast ookquote:
Nee, die dan weer niet.quote:
iddquote:
Hetzelfde label/stijlquote:
burgers?quote:
Where else?quote:
euh.. artis, noorder dierenpark, dierenrijk, blijdorp.. geen idee hoeveel er zijn in t landquote:Op woensdag 6 april 2011 22:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Where else?![]()
Al moet ik zeggen dat ik Diergaarde een paar jaar terug ook wel mooi vond.
morgen minder kans op regenquote:Op woensdag 6 april 2011 22:08 schreef Yuki het volgende:
[..]
Was het daar vandaag geen beter weer voor?
Ik vind Burgers verreweg de mooistequote:Op woensdag 6 april 2011 22:09 schreef clevy het volgende:
[..]
euh.. artis, noorder dierenpark, dierenrijk, blijdorp.. geen idee hoeveel er zijn in t land
Ga je mee, k ga met Eviequote:
Geen regen gezien vandaagquote:Op woensdag 6 april 2011 22:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
morgen minder kans op regen
[..]
Ik vind Burgers verreweg de mooiste
hier welquote:
wat is een evie? </captain-obvious>quote:
quote:
Witnie, zo fanatiek volg ik ze nietquote:Op woensdag 6 april 2011 22:08 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wanneer zijn ze eigenlijk weer in Nederland?
Wie, iemand die ook wel eens op Fok komtquote:
Volgende keer beter dan maarquote:Op woensdag 6 april 2011 22:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik moet werken, anders was ik graag mee gegaan
Gelukkig volg ik dat allemaal niet...quote:Op woensdag 6 april 2011 22:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Witnie, zo fanatiek volg ik ze niet
en ik wil nog steeds naar QOTSA en baal nog steeds dat de kaarten binnen 3 minuten uitverkocht waren
Ja leuk, ik ben dol op de dierentuinquote:Op woensdag 6 april 2011 22:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wie, iemand die ook wel eens op Fok komt
[..]
Volgende keer beter dan maar
kijk eens in je tuinquote:Op woensdag 6 april 2011 22:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja leuk, ik ben dol op de dierentuin
MissBiggelquote:
One measly piglet...quote:
4 katten, minimaal 1 te snelle muis, en een puberquote:
en duizenden insectenquote:Op woensdag 6 april 2011 22:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
4 katten, minimaal 1 te snelle muis, en een puber
2 goudvissen en soms een verdwaald konijnquote:
3 katten hoorquote:Op woensdag 6 april 2011 22:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
4 katten, minimaal 1 te snelle muis, en een puber
Als dat geen dierentuin is
krijg je met die rare afkomstenquote:
quote:
finger foodquote:Op woensdag 6 april 2011 22:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Alle beetjes helpen.