dan halen jullie het gemiddelde wel heel erg naar beneden als ik mijn tofheid in ogenschouw neemquote:Op woensdag 6 april 2011 21:22 schreef clevy het volgende:
[..]
zo omhoog gevallen? (andere uitleg is dat de mannen hier zo erbarmelijk zijn)
Geen idee, het schijnt van wel, ik heb het nooit mogen doen, was niet goed genoeg.quote:
dan kom je zelf redelijk positief er van af dus.. zwaktebod!quote:Op woensdag 6 april 2011 21:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Laten we voor de gulden middenweg gaan
Laten we het eens uitgebreid over heerlijke, passionele seks gaan hebben.... En vervolgens kijken wat er met die tofheid gebeurt.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:24 schreef JoeBravo het volgende:
dan halen jullie het gemiddelde wel heel erg naar beneden als ik mijn tofheid in ogenschouw neem
* riem paktquote:
Je kan het ook zien als niet beledigend over willen komenquote:Op woensdag 6 april 2011 21:24 schreef clevy het volgende:
[..]
dan kom je zelf redelijk positief er van af dus.. zwaktebod!
doe dat eensquote:Op woensdag 6 april 2011 21:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Laten we het eens uitgebreid over heerlijke, passionele seks gaan hebben.... En vervolgens kijken wat er met die tofheid gebeurt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
dat kan, maar zo'n vriendelijke lezer ben ik niet..quote:Op woensdag 6 april 2011 21:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kan het ook zien als niet beledigend over willen komen
Dat is dan jouw probleemquote:Op woensdag 6 april 2011 21:27 schreef clevy het volgende:
[..]
dat kan, maar zo'n vriendelijke lezer ben ik niet..
quote:Op woensdag 6 april 2011 21:26 schreef JoeBravo het volgende:
doe dat eens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is het lang geleden?
Is het lang geleden?I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
nee hoor.. door te protesteren maak ik het jouw probleemquote:
Merk je ook dat de lente in de lucht zit?quote:
Nu ben ik nerveus.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geen idee, het schijnt van wel, ik heb het nooit mogen doen, was niet goed genoeg.
Nee hoor. I could not care lessquote:Op woensdag 6 april 2011 21:28 schreef clevy het volgende:
[..]
nee hoor.. door te protesteren maak ik het jouw probleem
good one! ik rol zowat van m'n stoel van het lachenquote:Op woensdag 6 april 2011 21:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Is het lang geleden?
Is het lang geleden?
Jaquote:Op woensdag 6 april 2011 21:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Merk je ook dat de lente in de lucht zit?
i'd say the lady protests too muchquote:
Drie jaar is lang, niet?quote:Op woensdag 6 april 2011 21:27 schreef AirwiN het volgende:
afbeelding Is het lang geleden?
Is het lang geleden?
Lachen is goed.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:29 schreef JoeBravo het volgende:
good one! ik rol zowat van m'n stoel van het lachen
Nice! Welke?quote:Op woensdag 6 april 2011 21:29 schreef Samzz het volgende:
JaIk had vandaag m'n jurkje aan, zonder dik vest erop
De zwarte (die overigens is ingekort) met een zacht oud roze vestje erop, blote benen uiteindelijk en m'n Loubiesquote:
lachen heb ik geen gebrek aanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |