Nee die zijn je eigen schuld, wie vertelde me dat toch ooit...?quote:
lekkere sappige steakquote:Op woensdag 6 april 2011 21:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee die zijn je eigen schuld, wie vertelde me dat toch ooit...?
Hell no!quote:Op woensdag 6 april 2011 21:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Loop je al dagelijks in een harembroek?
Waar komt dat nou ineens vandaan?quote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 21:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee die zijn je eigen schuld, wie vertelde me dat toch ooit...?
Zeiknek.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat kan me nu even niet schelen, je schiet maar gewoon op
MI compensatie?quote:Op woensdag 6 april 2011 21:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Waar komt dat nou ineens vandaan?
voor je MIquote:Op woensdag 6 april 2011 21:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Waar komt dat nou ineens vandaan?
quote:Op woensdag 6 april 2011 21:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
voor je MIkan je weer honger krijgen enzo
Dan moet ze StBabs ff bellenquote:
[..]
quote:
dat heet aanstellerijquote:
Dan valt het allemaal wel mee. Tenzij je kleren draagt/hebt met luipaardprint.quote:
Jij weet wel beter.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan valt het allemaal wel mee. Tenzij je kleren draagt/hebt met luipaardprint.
Ha! Peu's plan backfiredquote:
dan gooi je wat in de panquote:
hoezo? Mij boeit het niet wie er zin heeft in vleesquote:
idem hierquote:Op woensdag 6 april 2011 21:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Jouw bierbuik kan heul niet tippen aan die van mij.
Troost je, niemand is op z'n mooist als die ziek is. Dan maakt het niemand ook uit hoe je er uit zietquote:Op woensdag 6 april 2011 21:15 schreef L-E het volgende:
[..]
Jij weet wel beter.
Het valt misschien ook best mee. Ik ben gewoon minder mooi dan wanneer ik niet ziek ben. Ja, daar word ik onzeker van. Laat me.
quote:Op woensdag 6 april 2011 21:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hoezo? Mij boeit het niet wie er zin heeft in vlees
[..]
Kijk, moet je ff naar Royco gaanquote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 21:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kan best dat ik dat dadelijk ga doen.
Ander stuk vlees?quote:
Bij mij is het niet alleen m'n pensquote:Op woensdag 6 april 2011 21:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Jouw bierbuik kan heul niet tippen aan die van mij.
Ahhhh, er is vast ook een markt voor vrouwen met bleke, ingevallen gezichtjes, die ietwat zurig ruiken na een hele nacht kotsen, gekleed in een trainingsbroek met gaten en een oud T-shirt.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:15 schreef L-E het volgende:
Jij weet wel beter.
Het valt misschien ook best mee. Ik ben gewoon minder mooi dan wanneer ik niet ziek ben. Ja, daar word ik onzeker van. Laat me.
om ze te exporteren naar een 3e wereld land als slecht voorbeeld van marktwerking??quote:Op woensdag 6 april 2011 21:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ahhhh, er is vast ook een markt voor vrouwen met bleke, ingevallen gezichtjes, die ietwat zurig ruiken na een hele nacht kotsen, gekleed in een trainingsbroek met gaten en een oud T-shirt.
Ga je nu mensen bij mij uitnodigen?quote:Op woensdag 6 april 2011 21:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kijk, moet je ff naar Royco gaan
[..]
Ik draag mijn gewone kleding.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ahhhh, er is vast ook een markt voor vrouwen met bleke, ingevallen gezichtjes, die ietwat zurig ruiken na een hele nacht kotsen, gekleed in een trainingsbroek met gaten en een oud T-shirt.
Als ik de geruchten mag geloven is L-E zelfs in zo'n bui nog verre van bereikbaar voor alle mannen hier.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:20 schreef clevy het volgende:
om ze te exporteren naar een 3e wereld land als slecht voorbeeld van marktwerking??
zo omhoog gevallen? (andere uitleg is dat de mannen hier zo erbarmelijk zijn)quote:Op woensdag 6 april 2011 21:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik de geruchten mag geloven is L-E zelfs in zo'n bui nog verre van bereikbaar voor alle mannen hier.
ik gun jou de eer dat je L-E mag bedienenquote:
Oh ja sorry,quote:Op woensdag 6 april 2011 21:21 schreef L-E het volgende:
[..]
"Mensen"? Zeg, we hebben het hier wel over L-E ja!
quote:Op woensdag 6 april 2011 21:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh ja sorry,
Ga je nu L-E bij mij uitnodigen?
Zo beter?
Is dat zo'n grote eer dan?quote:Op woensdag 6 april 2011 21:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik gun jou de eer dat je L-E mag bedienen
Laten we voor de gulden middenweg gaanquote:Op woensdag 6 april 2011 21:22 schreef clevy het volgende:
[..]
zo omhoog gevallen? (andere uitleg is dat de mannen hier zo erbarmelijk zijn)
Geen idee. Ik herhaal slechts wat ik hoor, totdat ik zelf heb waargenomen met mijn eigen ogen.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:22 schreef clevy het volgende:
zo omhoog gevallen? (andere uitleg is dat de mannen hier zo erbarmelijk zijn)
Consensus!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |