geen idee, wat had je gepost?quote:Op woensdag 6 april 2011 00:12 schreef Mr.J het volgende:
Kan iemand uitleggen waarom mijn post in dit topic is verwijderd?
Bierbuik
wil je er de volgende keer een linkje bij plaatsen aub?quote:Op woensdag 27 april 2011 21:12 schreef don-diablo het volgende:
Wat draag je vandaag: spam van een user met 1 post. (die).
Is goed. Was online via m'n mobiel dus 'even snel' een reactie achtergelaten.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:49 schreef Mirjam het volgende:
[..]
wil je er de volgende keer een linkje bij plaatsen aub?
scheelt een hoop zoekwerk..
quote:Op donderdag 28 april 2011 14:17 schreef poolboy85 het volgende:
jij hebt alleen maar vet rond je buik, bah smerige kankerhomo met je buik vol sperma
dan was hij dat in mijn ogen niet, óf ik heb 1 keer teveel op het delete knopje gedruktquote:Op donderdag 19 mei 2011 16:20 schreef Mini. het volgende:
Waarom is mijn reactie in dit topic verwijderd? Afvallen
Het was gewoon een serieuze reactie.
heb het gefixtquote:Op donderdag 19 mei 2011 17:46 schreef Rijstkoker het volgende:
Er zijn 2 topics die allebei Afvallen heten.
Afvallen
Afvallen, hoe precies?
Het enige wat wordt verwijderd is persoonlijk geneuzel.quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:00 schreef Mylene het volgende:
Ja, het zit mij eerlijk gezegd ook al een tijdje niet lekker. Soms heb ik achteraf ook het idee dat ik sommige posts beter had kunnen laten staan, en dat een discussie verplaatsen naar een ander topic niet werkt. Iets wat ik eigenlijk na al die jaren wel zou moeten weten. Ik ga er dus de komende tijd wat losser mee om. Het is ook nu eenmaal zeg maar de aard van het beestje dat mensen het fijne ervan willen weten. Vragen om spontaan advies zie ik wel liever in het discussie topic of desnoods gewoon in een apart topic.
nee, niet specifie3k iets iddquote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:30 schreef Natalie het volgende:
Goeiemiddag!
Vraagje: is er ook al zoiets als een huidaandoeningentopic? En dan heb ik het niet specifiek over eczeem oid?
Kan namelijk niet zo snel iets vinden, maar het is toch een breed onderwerp en daarom verbaast me dat een beetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |