Ik kom nog weg met 1 keer in de 3 dagen afwassen. Lang leve een 1persoonshuishoudenquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:31 schreef MissMSX het volgende:
Gelijk heb je hoor. Ik ga zo nog wel de afwas doen
quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:33 schreef GotC het volgende:
Veels te actieve donder meldt zich..
Bieb, boodschappen, was, was, afwasmachine..
Gisteren afgewassen en nu staat het hele aanrecht alweer vol. Ik wil een afwasmachinequote:Op dinsdag 5 april 2011 19:38 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Ik kom nog weg met 1 keer in de 3 dagen afwassen. Lang leve een 1persoonshuishouden
Ik las het. Sterktequote:Op dinsdag 5 april 2011 20:10 schreef admiraal_anaal het volgende:
Tvp kut RR met kutstoring en kut zoetermeer, zo dat is er uitnu de rest van de avond bakken stront over me heen krijgen van klagers in zoetermeer gezien ik hier de rest van de avond ben
En je staat gewoon ergens in the middle of nowhere stil?quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:10 schreef admiraal_anaal het volgende:
Tvp kut RR met kutstoring en kut zoetermeer, zo dat is er uitnu de rest van de avond bakken stront over me heen krijgen van klagers in zoetermeer gezien ik hier de rest van de avond ben
Heb je eten bij je??quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:10 schreef admiraal_anaal het volgende:
quote:
En dat terwijl hij heeeeerlijk eten thuis had...arme AA het zit hem ook niet mee.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:19 schreef GotC het volgende:
[..](sorry, dacht aan de kleffe hotdog die AA gisteren moest veroberen
)
Bitte ein beat foto?quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:22 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Die foto die ik van je zag...lachen man!
Welke? Waar?quote:
hahaha dat zal vastquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:24 schreef Atreidez het volgende:
Was leuke tijd, maar ben blij dat niet alles getagged is
Ach lieverd, die foto's uit de oude doos van Air zijn vele malen ergerquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:24 schreef Atreidez het volgende:
Was leuke tijd, maar ben blij dat niet alles getagged is
Had ze al gevondenquote:
Ja, wat dat betreft heb ik nog geluk dat dat nog in een tijd was waarin digitale camera's niet betaalbaar warenquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:29 schreef MissMSX het volgende:
Ach lieverd, die foto's uit de oude doos van Air zijn vele malen erger![]()
Die van Air zijn nog oudet zo te zien, maar idd... krijg je van die partyflockdrama'squote:Op dinsdag 5 april 2011 20:30 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ja, wat dat betreft heb ik nog geluk dat dat nog in een tijd was waarin digitale camera's niet betaalbaar waren
quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:40 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]dat wil je niet weten
ik heb het meegenomen naar mijn werk
en in de koelkast gedaan op de remise waar ik pauze heb, alleen gezien er geknipt is in de lijn en ik enkel in zoetermeer rij heb ik daar dus niks aan
![]()
dikke fail voor mij
Ze rijden weer staat er op twitterquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:51 schreef admiraal_anaal het volgende:
@ atreidez: die rijden enkel rond om zichzelf koffie te bedienen
@R_Ben een slechte karma denk ik
@wheelie moet je wel in Zoetermeer langs de baan staan
Lijn 4 en idd gelukkig opgelost, nog een uur en ik kan vanuit zoetermeer naar de uithof om te etenquote:
Niet scheel gaan kijken van de honger he anders komen er straks nog meer stremmingenquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:05 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Lijn 4 en idd gelukkig opgelost, nog een uur en ik kan vanuit zoetermeer naar de uithof om te eten![]()
![]()
vertel wat wil je kopen ?quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:51 schreef MissMSX het volgende:
Ik heb zin om iets moois te kopen. Alleen beetje duur
quote:Stadsgewest snijdt in HTM dienstregeling
Het Stadsgewest Haaglanden snijdt in de dienstregeling van het openbaar vervoer voor 2012. In totaal wordt er in opdracht van het Rijk voor 7 miljoen euro bezuinigd.
In het voorstel wordt de frequentie van de HTM en Veolia bussen na acht uur 's avonds gehalveerd. Tramlijn 10 zal niet langer rijden tussen station Den Haag Hollands Spoor en station Voorburg.
Bus 20 opgeheven
HTM Bus 20 tussen het Erasmusveld en Oostduin wordt opgeheven. Zes Veolia buslijnen verdwijnen eveneens. Tram 2 krijgt een lagere frequentie en wisselt in het voorstel van eindpunt met lijn 6, in plaats van Leidschendam-Noord wordt dat Leidsenhage. Tram 2 gaat, zoals eerder al bekend werd, rijden met RandstadRail voertuigen.
Lijn 11 gaat overdag vijf in plaats van zes keer per uur rijden. Door een omwisseling van de buslijnen 22 en 23 gaan er fors minder bussen rijden tussen Scheveningen en Duindorp.
Minder RandstadRail in Zoetermeer
In het voorstel gaat de frequentie van RandstadRail in de Zoetermeerse Krakeling omlaag van 10 ritten per uur naar zes. Op de Erasmuslijn van en naar Rotterdam gaan wel meer metro's rijden.
Na een inspraakronde bij de gemeenten in Haaglanden neemt het dagelijks bestuur van het Stadsgewest eind juni een definitieve beslissing.
http://www.infoov.nl/page(...)d&utm_medium=twitter
Dat heb ik dagelijks...quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:51 schreef MissMSX het volgende:
Ik heb zin om iets moois te kopen. Alleen beetje duur
Ik nietquote:
Dit is nog maar het beginquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat bedoelen ze met 'een omwisseling van lijn 22 en 23'?
Ga je internet opeten?quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
En te vroeg gejuichtmoet een uur pauze gaan houden op leidschendam waar dus niks in de buurt is en waar ik geen eten heb
![]()
gelukkig heb ik internet
Als dat zou kunnen.....quote:
Heb je geen ideal bij de hand?quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:09 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Als dat zou kunnen.....zelfs zitten zoeken naar pizzaria's waar ik met pin kan betalen maar die zijn niet in de omgeving die bezorgen
Heb jij niet even tijd om langs te komen?![]()
Hmmz...lang leve ING in dit gevalquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:16 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wel me banpas maar geen cardreader bij me. Ook paypall heb ik maar dat heeft ook geen nut
Ik kan vast nog wel wat uit mijn archief halen waar je niet zo flatteus opstaat.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:30 schreef Atreidez het volgende:
Ja, wat dat betreft heb ik nog geluk dat dat nog in een tijd was waarin digitale camera's niet betaalbaar waren
Ben je nog aan eten gekomen?quote:Op woensdag 6 april 2011 06:47 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Wilde het net posten![]()
Goeiemorgen dus
Neequote:
was Flap zo vroeg van morgen dan?quote:Op woensdag 6 april 2011 07:13 schreef GotC het volgende:
Wtf, ik ben een idioot 's ochtendsZo gewend om na Flap op te staan dat ik een úúr voor m'n wekker ben opgestaan.. En t niet eens doorhad tot net
.
Keek op m'n mobiel..7:05. Huh? 7:05? 7:05!?!
Hij is meestal vroegquote:Op woensdag 6 april 2011 07:32 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
was Flap zo vroeg van morgen dan?
ik wordt ook wakker van het feit dat Chep zich aan aan het kleden is
doet ie dat niet lig ik gerust tot 10 uur te snurken
wat zijn de plannen dat je zo'n zin hebt in deze ochtend dan??quote:Op woensdag 6 april 2011 07:35 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik haat ochtend en opstaan maar heb zin in deze ochtend
Normaal kan je een bom afschieten naast me en dan nog hoor ik niks, heb ook minimaal een uur nodig voor er een zinnig woord uit me komt en ben niet aanspreekbaar het eerste uur. Met andere woorden, heb een slecht ochtendhumeur(volgens andere want ik heb er geen last van
)
Heb afgesproken met iemand die ik al heel lang niet gezien heb. Steeds uitstel enzo en nu eindelijk gaat het doorquote:Op woensdag 6 april 2011 07:38 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wat zijn de plannen dat je zo'n zin hebt in deze ochtend dan??
WOW!quote:Op woensdag 6 april 2011 09:03 schreef WheeleE het volgende:
Moggeh
Ik ga al een paar dagen met lichte tegenzin naar kantoor, maar toen ik net mijn mail opende was mijn dag al weer helemaal goed.
Van mijn chef:
"Ik heb mogen vernemen dat er een aantal klussen voor ook door jouw inzet goed en snel tot een goed einde zijn gebracht. Het moest natuurlijk ook weer in relatief korte tijd gebeuren
Ik wilde je dit niet onthouden: collega's en klant spreken met veel respect over deze aktie. Goed werk!"
Ik ben al niet zo van het op de voorgrond treden, maar met zo'n veer in m'n reet was het helemaal![]()
Wel trots natuurlijk
Het kan wel hoor, ook in de ambtenarij! Ik ben nu ook motivaties aan het schrijven voor gratificaties voor 2 mensen in mn afdeling. En dat voelt goedquote:Op woensdag 6 april 2011 09:48 schreef WheeleE het volgende:
Tja, in de ambtenarij zit er niet zo gauw een plotselinge bonus in helaas. En een salarisverhoging om zoiets is al helemaal niet mogelijk met een vaste CAO en beloning enzo. Er is wel een mogelijkheid tot 'bewust belonen', maar daar moet je voor worden voorgedragen, enhet is ook geloof ik maar 1 keer, aan het einde vh jaar mogelijk.
Ik vind de blijk van waardering al erg tof, ik hoef niet perse nog eens wat extra's. Maar als het toch komt sla ik het niet af natuurlijk.
mweh.. het is allebei wel fijn..quote:Op woensdag 6 april 2011 09:51 schreef Lovechild het volgende:
Waardering is altijd fijnTof, Wheelee!
Hier werd van het weekend gegrapt dat de bazen van M hem alles toestaan (met de auto van de baas naar Frankrijk, een feestje geven in de kantine) om maar te voorkomen dat hij opslag gaat vragen
Zijn ook zeker 2 mensen die het verdienenquote:Op woensdag 6 april 2011 09:58 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Het kan wel hoor, ook in de ambtenarij! Ik ben nu ook motivaties aan het schrijven voor gratificaties voor 2 mensen in mn afdeling. En dat voelt goed
je EIGEN financiele boekjaar??quote:Op woensdag 6 april 2011 10:11 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Hier hebben ze dat ook gedaan waardoor ik nog steeds mijn nieuwe salaris niet weet en het nieuwe financiële boekjaar al is begonnen......
Ahhh...daar heb ik, en menig ander Haags kind, best wel wat verjaardagspartijtjes gespendeerdquote:Op woensdag 6 april 2011 09:50 schreef Jill-RMC het volgende:
Aaaahhww Frank Kooman (van het Poppentheater) is overleden![]()
*Jeugdsentiment*
...
Nee niet mijn eigen financiële boekjaar maar wel van het bedrijf.quote:Op woensdag 6 april 2011 10:16 schreef Barreltje het volgende:
[..]
je EIGEN financiele boekjaar??
wat hou je allemaal bij dan??
Ik heb ook best lang amper weekend gehad ! Maar goed , hoort er allemaal bij en ik heb er wat moois voor terugquote:Op woensdag 6 april 2011 11:09 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Nee niet mijn eigen financiële boekjaar maar wel van het bedrijf.
Daarnaast hebben we hier wel een jaarbegroting voor onze afdeling met bijhorende targets, dat moeten we natuurlijk wel zelf bijhouden.
@TT: lang niet gehoord die uitspraak, maar idd,...je hebt niet echt rust natuurlijk.
Dat zeker.quote:Op woensdag 6 april 2011 11:15 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ik heb ook best lang amper weekend gehad ! Maar goed , hoort er allemaal bij en ik heb er wat moois voor terug.
ahh.. ok..quote:Op woensdag 6 april 2011 11:09 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Nee niet mijn eigen financiële boekjaar maar wel van het bedrijf.
Daarnaast hebben we hier wel een jaarbegroting voor onze afdeling met bijhorende targets, dat moeten we natuurlijk wel zelf bijhouden.
@TT: lang niet gehoord die uitspraak, maar idd,...je hebt niet echt rust natuurlijk.
Ik wil het je best een keer leren hoor. Leuk met sheetjes etcquote:Op woensdag 6 april 2011 11:27 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ahh.. ok..
mijn salaris wordt vastgesteld per de dag dat ik in dienst ben gekomen
en boekhouden moet ik ook eens leren.. want de priveboekhouding is een groot zooitje!
het is vooral niet bestaand nuquote:Op woensdag 6 april 2011 11:28 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik wil het je best een keer leren hoor. Leuk met sheetjes etc
Ik ben er zo'n vijf jaar geleden mee begonnen en heb afgelopen jaar nog een mooie begroting gemaakt voor een maat van mij die elke maand geld te kort kwam...quote:Op woensdag 6 april 2011 11:29 schreef Barreltje het volgende:
[..]
het is vooral niet bestaand nu
dus dat wordt een heeele klus!
maar ik ben benieuwd hoor..
kom je een keertje langs??
mja wij hebben de eerste twee weken altijd geld en daarna twee weken zonder geldquote:Op woensdag 6 april 2011 11:32 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik ben er zo'n vijf jaar geleden mee begonnen en heb afgelopen jaar nog een mooie begroting gemaakt voor een maat van mij die elke maand geld te kort kwam...
Uiteraard ben ik altijd bereid om te helpen..
Denk dat veel mensen dat probleem hebbenquote:Op woensdag 6 april 2011 11:35 schreef Barreltje het volgende:
[..]
mja wij hebben de eerste twee weken altijd geld en daarna twee weken zonder geld
altijd een beetje apart
Valt wel mee, toch?quote:Op woensdag 6 april 2011 11:32 schreef Flappekz het volgende:
Klinkt bekend Bar
Ik kan het wel, dat is het probleem niet. Maar ik hoor bij het eerste deel van de titel van dit topic
quote:Op woensdag 6 april 2011 12:03 schreef MissMSX het volgende:
Ik hou onze boekhouding best gedetailleerd bij. Neuroot enzo
Zo ongeveer jaquote:Op woensdag 6 april 2011 12:05 schreef Barreltje het volgende:
[..]
je was eens 10 cent kwijt??
ik geloof dat ik die applicatie van de abn eens uit moet proberengeeft vast wel wat inzicht
met??quote:Op woensdag 6 april 2011 12:51 schreef MissMSX het volgende:
Owh Ronnie, gefeliciteerd![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
pleaaase... keep me in the dark!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op woensdag 6 april 2011 13:08 schreef Barreltje het volgende:
[..]
pleaaase... keep me in the dark!!
iemand nog een goede tip voor een notaris in en om den haag??VerjaardagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En geen idee
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Ik krijg het lieverquote:Op woensdag 6 april 2011 13:29 schreef MissMSX het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaa, geld uitgegeven. Hoe blij kan een mens daar van worden zeg
aahh!! gefeliciflapsTAARTquote:Op woensdag 6 april 2011 13:35 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Tx all![]()
@Bar: dit is de enige met wie ik (goede) ervaringen heb:
http://www.vmvnetwerknotarissen.nl/
In mijn geval ging het dan wel om erfkwesties maar dat maakt niet uit
quote:
Wat een leuke taart!!quote:Op woensdag 6 april 2011 13:38 schreef Barreltje het volgende:
[..]
aahh!! gefeliciflapsTAART
[ afbeelding ]
met een beetje liefde er bij!
ahh ik heb al een andere netwerknotaris :0 heb het idee dat die dan wel goed zou moeten zijn
quote:
Kan ik ook mee leven hoorquote:Op woensdag 6 april 2011 13:43 schreef Barreltje het volgende:
[..]
alleen is het figuurtje wat... apart
het is iig duidelijk wat er mee bedoelt wordtquote:
Ben hard aan het werkquote:Op woensdag 6 april 2011 13:55 schreef Barreltje het volgende:
[..]
het is iig duidelijk wat er mee bedoelt wordt
nog plannen voor vandaag ??
Dat zeker!!quote:
Altijd fijn, als mensen effe bellenquote:Op woensdag 6 april 2011 16:34 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Dat zeker!!![]()
Vandaag 2 telefoontjes gehad van mensen die langs de auto liepen, alle 2 zouden ze later terug bellen...
Wat is er aan de hand?quote:Op woensdag 6 april 2011 16:36 schreef Marvelous het volgende:
Nu bezig bij de grote markt straat
http://yfrog.com/h8ca7oqj
wat is het??quote:Op woensdag 6 april 2011 16:36 schreef Marvelous het volgende:
Nu bezig bij de grote markt straat
http://yfrog.com/h8ca7oqj
Effe link copy-pastequote:Op woensdag 6 april 2011 16:46 schreef Barreltje het volgende:
[..]
wat is het??
er staat hier een grote "acces denied" op het scherm
neuh hij vind yfrog hier gewoon niet leuk.. net zo min als intpic , mijnalbum etcquote:
nope..quote:Op woensdag 6 april 2011 16:49 schreef Marvelous het volgende:
[ afbeelding ]
Zo beter? vanaf ifrog shitsite
Hij is dus niet overal meteen bij!!quote:Op woensdag 6 april 2011 17:15 schreef GotC het volgende:
Marv marv! Het is gelukt!We hebben AA omzeild
quote:Op woensdag 6 april 2011 17:19 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Hij is dus niet overal meteen bij!!![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 april 2011 17:20 schreef GotC het volgende:
Na een dag zonder iemand op kantoor (thank god dat ik sleutels heb), ga ik morgen lekker in de bieb leren. Mag wel een keertje
. Kan geen NS meer zien!
Nja, ik neem ook m'n laptop mee dus denk dat chill zitten dan voorbij isquote:Op woensdag 6 april 2011 17:21 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]ik ging vroeger ook wel eens in de bieb leren, wel de grote bieb dan, was echt chill in die stoelen voor het raam
Hoezo? Laptop op schoot, bakkie koffie erbij en lekker achter het raam in de zon zittenquote:Op woensdag 6 april 2011 17:22 schreef GotC het volgende:
[..]
Nja, ik neem ook m'n laptop mee dus denk dat chill zitten dan voorbij is
Oeh, relluh!!!quote:
Hmm..eigenlijk wel een goed ideequote:Op woensdag 6 april 2011 17:23 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Hoezo? Laptop op schoot, bakkie koffie erbij en lekker achter het raam in de zon zitten![]()
Ja!! Reacties! ik zoek gewoon iemand die niet moeilijk doet een een goede auto komt ophalenquote:Op woensdag 6 april 2011 17:38 schreef GotC het volgende:
Marv marv! Het is écht gelukt!Je hebt er reacties op gekregen
![]()
Ik wil m best ophalen hoorquote:Op woensdag 6 april 2011 17:44 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Ja!! Reacties! ik zoek gewoon iemand die niet moeilijk doet een een goede auto komt ophalen
Vergeet geen geld mee te nemen danquote:
Damnit, bijna geluktquote:Op woensdag 6 april 2011 17:49 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Vergeet geen geld mee te nemen dan
tientje?quote:Op woensdag 6 april 2011 17:49 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Vergeet geen geld mee te nemen dan
Ja, 50 tientjes is okequote:
Moet het persé Scheveningen zijn?quote:Op woensdag 6 april 2011 18:38 schreef sararaats het volgende:
wat is een goed strandpaviljoen? ik dacht aan de Blue Lagoon
Ik neem maandag vrij en ga dan ergens in de duinen liggen om te leren.....quote:Op woensdag 6 april 2011 17:20 schreef GotC het volgende:
Na een dag zonder iemand op kantoor (thank god dat ik sleutels heb), ga ik morgen lekker in de bieb leren. Mag wel een keertje
. Kan geen NS meer zien!
Nja, met deze wind en de hoeveelheid papieren die ik meesleep..niet zo handig voor morgenquote:Op woensdag 6 april 2011 18:38 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik neem maandag vrij en ga dan ergens in de duinen liggen om te leren.....
Lol, ik neem ook geen losse bladzijdes mee denk ikquote:Op woensdag 6 april 2011 18:39 schreef GotC het volgende:
[..]
Nja, met deze wind en de hoeveelheid papieren die ik meesleep..niet zo handig voor morgen.
Heb ook maar een deel meegenomen vanuit Goudaquote:Op woensdag 6 april 2011 18:40 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Lol, ik neem ook geen losse bladzijdes mee denk ik
Voor een fijne strandtent zou ik lekker naar Kijkduin gaan. Habana is relaxed, of Peoplequote:Op woensdag 6 april 2011 18:41 schreef sararaats het volgende:
[..]
dat was het plan ja maar als je nog iets anders weet, laat maar horen
goedgekeurdquote:Op woensdag 6 april 2011 18:42 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Voor een fijne strandtent zou ik lekker naar Kijkduin gaan. Habana is relaxed, of People
En zo is die hele tent ook qua sfeer enzoquote:Op woensdag 6 april 2011 18:55 schreef sararaats het volgende:
[..]
doet me echt denken aan de zomer en cocktails
Oeh, morgen rondjes om de bibliotheek lopen in de pauze, hoor ik net.quote:Op woensdag 6 april 2011 17:25 schreef GotC het volgende:
Hmm..eigenlijk wel een goed idee. Effe kijken dan maar.
Gezelligquote:Op woensdag 6 april 2011 20:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oeh, morgen rondjes om de bibliotheek lopen in de pauze, hoor ik net.
Fietsen wordt het, zie ik net. Ik zit de hele ochtend op locaties buiten het centrum.quote:
Ik zie je wel langslopenquote:Op woensdag 6 april 2011 20:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Fietsen wordt het, zie ik net. Ik zit de hele ochtend op locaties buiten het centrum.Rond één uur zie je mij wel verschijnen dan.
Dan beloof ik niet dat ik langsloop, ok?quote:Op woensdag 6 april 2011 20:47 schreef GotC het volgende:
Ik zie je wel langslopenKan alleen niet beloven dat ik mezelf voor/achter een raam parkeer
.
Vooruitquote:Op woensdag 6 april 2011 20:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan beloof ik niet dat ik langsloop, ok?
WTF?? wat een mafketel joh. Hebben ze de dader wel?quote:Op woensdag 6 april 2011 20:19 schreef Jill-RMC het volgende:
Ah sneu vrouwtje wat overvallen is in de Keizerstraat is helemaal bont en blauwOvervaller heeft d'r gewoon meerdere keren met dat stroomstootwapen in d'r gezicht gebuzzed omdat ze geen geld wilde geven
Deze en Twins moet je echt niet heen gaan, stelletje toeristen lichtersquote:Op woensdag 6 april 2011 18:38 schreef sararaats het volgende:
wat is een goed strandpaviljoen? ik dacht aan de Blue Lagoon
Ja, dankzij wat omstanders en een buur-ondernemer. Bleek een man van 50 te zijn. Was keurig gekleed en alles, vrouwtje verwachtte echt totaal niet dat ie a. een overvaller was en b. dat ie dat stroomstootwapen ook serieus zou gebruiken.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:08 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
WTF?? wat een mafketel joh. Hebben ze de dader wel?
Hoek van Holland, Monster, 's Gravenzande, Kijkduin, Scheveningen, Wassenaar, Noordwijk, Katwijk, Bloemendaal, Zandvoort..quote:Op woensdag 6 april 2011 22:37 schreef sararaats het volgende:
Ik kende alleen Scheveningen tot ik jullie ontmoette
LLoret, Blanes, Chersonnisos, Kos, Alanya, Nulde ....quote:Op woensdag 6 april 2011 22:46 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Hoek van Holland, Monster, 's Gravenzande, Kijkduin, Scheveningen, Wassenaar, Noordwijk, Katwijk, Bloemendaal, Zandvoort..
Keuze genoeg. Die laatste kende je wel al toch
Nulde misschien nog wel. Voor sommige anderen kun je misschien wel een waterfiets regelenquote:Op woensdag 6 april 2011 22:48 schreef Atreidez het volgende:
Oh, die ken ik allemaal niet, zit denk ik niet binnen fietsafstand
Ik woon in Belgie maar Zandvoort zegt me wel iets. Was daar ooit "Achteruitrijden" van Te Land Ter Zee en In de Lucht?quote:Op woensdag 6 april 2011 22:46 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Hoek van Holland, Monster, 's Gravenzande, Kijkduin, Scheveningen, Wassenaar, Noordwijk, Katwijk, Bloemendaal, Zandvoort..
Keuze genoeg. Die laatste kende je wel al toch
en jij een mooie vakantie!quote:Op donderdag 7 april 2011 07:06 schreef admiraal_anaal het volgende:
Goeiemorgen
Jullie staat een mooi weekend te wachten
Nope!quote:Op donderdag 7 april 2011 09:07 schreef Barreltje het volgende:
http://www.nu.nl/binnenland/2486270/stroomstoring-in-haag.html
iemand last van?
Dat hij maar flink gestraft wordt!quote:Op woensdag 6 april 2011 22:34 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Ja, dankzij wat omstanders en een buur-ondernemer. Bleek een man van 50 te zijn. Was keurig gekleed en alles, vrouwtje verwachtte echt totaal niet dat ie a. een overvaller was en b. dat ie dat stroomstootwapen ook serieus zou gebruiken.
Dik gedruktquote:Op woensdag 6 april 2011 22:46 schreef Atreidez het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 april 2011 10:21 schreef Atreidez het volgende:
Mogge
A A, fijne vakantie!.. Je gaat zeker langlaufen, aangezien je al ervaring hebt met sporen![]()
LC, veel plezier
Henk, hey henk leg hem daar maar neer! Ja daar is goed. Toppie henk hij legt prima zo niks meer aan doen!quote:Op donderdag 7 april 2011 12:25 schreef Jill-RMC het volgende:
AA veel plezier! Doe voorzichtig!
Even een examenvraagje voor vanmiddag
U wilt hier keren, mag dat? http://twitpic.com/4hvvrp
Ik zat eerst boven, pas net beneden! Zit nu in 1 van die stoelen! Dacht dat ik je wel zag lopen!quote:Op donderdag 7 april 2011 12:55 schreef AirwiN het volgende:
Ik rondjes lopen bij de bieb, geen GotC te zien.
Ach, zijn duizenden mensen die dat elke dag doen. Zie vandaag complete scholen voorbij lopenquote:Op donderdag 7 april 2011 13:04 schreef sararaats het volgende:
Goeiemiddag Den Haag
Nog 6 dagen en ik kom Den Haag onveilig maken
Jongens gooi den haag opnslot doe de poort dichtquote:Op donderdag 7 april 2011 13:04 schreef sararaats het volgende:
Goeiemiddag Den Haag
Nog 6 dagen en ik kom Den Haag onveilig maken
Net nu ik weer in overleg moet.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:03 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik zat eerst boven, pas net beneden! Zit nu in 1 van die stoelen! Dacht dat ik je wel zag lopen!
Ik kan rondjes lopen wat ik wil. Maar heb geen idee hoe je er uit zietquote:Op donderdag 7 april 2011 13:03 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik zat eerst boven, pas net beneden! Zit nu in 1 van die stoelen! Dacht dat ik je wel zag lopen!
Uhm hoe zie ze dat danquote:Op donderdag 7 april 2011 14:00 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik moet altijd zo lachen om die buitenlandse stelletjes die op het dak van de megastores denken ongezien te kunnen zoenen, strelen etc.
Niet wetende dat zo ongeveer 500 man alles kan zien
Nu weet ik niet uit welk deel van nederlamd vandaan komt. Maar een dak in den haag heeft geen ramen. Tenzik het een dakraam is. Maar daar zitten vast geen 500 mensen onderquote:Op donderdag 7 april 2011 14:16 schreef sararaats het volgende:
[..]
Geen idee maar ik neem aan dat er veel ramen in de megastores zijn.
quote:Op donderdag 7 april 2011 14:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nu weet ik niet uit welk deel van nederlamd vandaan komt. Maar een dak in den haag heeft geen ramen. Tenzik het een dakraam is. Maar daar zitten vast geen 500 mensen onder
Lekkere aanwinst voor den haag weer dit
Er staan bedrijvengebouwen tegenover met heeeeel veel mensen en heeeel veel ramenquote:Op donderdag 7 april 2011 14:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nu weet ik niet uit welk deel van nederlamd vandaan komt. Maar een dak in den haag heeft geen ramen. Tenzik het een dakraam is. Maar daar zitten vast geen 500 mensen onder
Lekkere aanwinst voor den haag weer dit
Is toch extra spannendquote:Op donderdag 7 april 2011 14:28 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Er staan bedrijvengebouwen tegenover met heeeeel veel mensen en heeeel veel ramen
Ik heb het over meer dan strelen en zoenenquote:Op donderdag 7 april 2011 14:43 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Als je spanning wil ga je in een volle megastores staan, niet ergens op een dak *lol*
En anders even filmen zeker?quote:Op donderdag 7 april 2011 15:16 schreef Atreidez het volgende:
Alsof je jezelf moet verbergen voor publiek als je een zoen wil geven.. Zolang ze niet vol van bil gaan moet jij je gewoon bij je werk houden, R_b
Wat is hier speciaal aan? Je moet eens zien wat voor hals brekende toeren ik uithaal als ik met haast naar me werk moet.quote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 16:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wat is hier speciaal aan? Je moet eens zien wat voor hals brekende toeren ik uithaal als ik met haast naar me werk moet.
Dan is dit kinderspel
Zo te zien heb je te lang in de zon gezeten. Je bent er moe van gewordwn zo te zien!quote:
Neuh, word alleen moe van bepaalde opmerkingenquote:Op donderdag 7 april 2011 16:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zo te zien heb je te lang in de zon gezeten. Je bent er moe van gewordwn zo te zien!
Ik had daarstrax een invasie Engelse schoolkinders, staan ze naast de Waterreus nog twee milimeter verwijderd van het strand: M'am where's the beach?quote:Op donderdag 7 april 2011 13:07 schreef GotC het volgende:
Zie vandaag complete scholen voorbij lopen
Make an educated guessquote:Op donderdag 7 april 2011 16:16 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Ik had daarstrax een invasie Engelse schoolkinders, staan ze naast de Waterreus nog twee milimeter verwijderd van het strand: M'am where's the beach?
Make an educated guess.....
@At Maststraat vorige week was een man onwel geworden. Hij heeft het helaas niet overleeft. 55 jaar pas.
Thnx, wist ondertussen wie en wat ook al, alleen niet dat ie was overledenquote:Op donderdag 7 april 2011 16:16 schreef Jill-RMC het volgende:
@At Maststraat vorige week was een man onwel geworden. Hij heeft het helaas niet overleeft. 55 jaar pas.
Rij eens door danquote:Op donderdag 7 april 2011 16:38 schreef admiraal_anaal het volgende:
Onderwegen zolang ik nog in Nederland ben kan ik jullie vervelen
En je zei dat jullie om 1 uur vertrokken paar pagina's terugquote:Op donderdag 7 april 2011 16:38 schreef admiraal_anaal het volgende:
Onderwegen zolang ik nog in Nederland ben kan ik jullie vervelen
verrekijker, thermisch ondergoed, ...quote:Op donderdag 7 april 2011 17:26 schreef nectarientje het volgende:
ok, wat zijn nou dingen die je echt niet moet vergeten als je gaat kamperen? Tent, slaapzak en luchtbed zijn al ingepakt..
mm, ga beiden niet nodig hebben maar dank voor de suggestie!quote:Op donderdag 7 april 2011 17:28 schreef sararaats het volgende:
verrekijker, thermisch ondergoed, ...
Is het zo duidelijk??quote:Op donderdag 7 april 2011 17:01 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ou bijna denken dat je me weg wil hebben
Maar de bus vertrekt pas 2030 vanaf het MVV stadion
Iets om je bed mee op te pompenquote:Op donderdag 7 april 2011 17:26 schreef nectarientje het volgende:
ok, wat zijn nou dingen die je echt niet moet vergeten als je gaat kamperen? Tent, slaapzak en luchtbed zijn al ingepakt..
Als je naar een warm oord gaat , deet? Dat anti muggen spulquote:Op donderdag 7 april 2011 18:11 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Iets om je bed mee op te pompen
Lampje
Stoeltjes
Kookzooi misschien
Ik heb zo mn twijfels over het tropische klimaat in Oosterbeekquote:Op donderdag 7 april 2011 18:15 schreef tuintegel het volgende:
Als je naar een warm oord gaat , deet? Dat anti muggen spul
Lolquote:Op donderdag 7 april 2011 18:42 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik heb zo mn twijfels over het tropische klimaat in Oosterbeek
Een mes en een flint... Volgens Bear danquote:Op donderdag 7 april 2011 17:26 schreef nectarientje het volgende:
verstand heb ik altijd in beperkte mate wel bij me. Tiewraps zijn ook ingepakt, dat telt vast ook wel volgens Bear.quote:
Een 5 sterren hotelquote:Op donderdag 7 april 2011 17:26 schreef nectarientje het volgende:
ja, is dat heel raar?quote:
Gezien het feit dat je van het vrouwelijk soort bent is het eigenlijk niet eens raar...quote:Op donderdag 7 april 2011 19:33 schreef nectarientje het volgende:
[..]
ja, is dat heel raar?
We hebben zaterdag een bruiloft in Arnhem/Oosterbeek, vandaar het kampeeravontuur. We gaan zondag ws naar KrollerMoller! Ben ik met school ooit eens geweest en ik zou er graag nog eens naartoe gaan en als we dan toch redelijk in de buurt zijn..
Kamperen kan best op je rode pumpsquote:Op donderdag 7 april 2011 19:35 schreef Flappekz het volgende:
Gezien het feit dat je van het vrouwelijk soort bent is het eigenlijk niet eens raar...
Zie emailquote:Op donderdag 7 april 2011 19:36 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Kamperen kan best op je rode pumps![]()
En ik zie nu dat we helemaal niet echt in de buurt zijn *grom* Dan maar naar Burgers Bush
Wij delen een voorkeur als het gaat om kamperen, zie ik.quote:
Lekker tegen Willem-Alexander aanschurken.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:02 schreef nectarientje het volgende:
LOL, ik hoor net het weerbericht en voor vannacht verwachten ze vorst aan de grond.. Ik heb het nu al koud!
Lekker rupsen in onze slaapzakkenquote:Op donderdag 7 april 2011 20:03 schreef AirwiN het volgende:
Lekker tegen Willem-Alexander aanschurken.
Kan ook!quote:Op donderdag 7 april 2011 21:51 schreef Atreidez het volgende:
Zit je ook niet vlak bij het openluchtmuseum?Misschien leuk als t mooi weer is.
quote:Op donderdag 7 april 2011 16:14 schreef GotC het volgende:
[..]
Neuh, word alleen moe van bepaalde opmerkingen.
Ga je ook nog iemand laten struikelen om het geheel af te maken?quote:Op donderdag 7 april 2011 22:49 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Kan ook!Maar ik vind de combinatie van de trouwlocatie op zaterdag met dierentuin de volgende dag wel een speciale combi
Owh bah, wat een gezeik om zo'n oor zegquote:Op vrijdag 8 april 2011 08:01 schreef GotC het volgende:
Naar het ziekenhuis gaan omdat er Tis uit mn oor stroomt stond niet in mijn planning .:(
Wat was het dan wel volgens hen?quote:Op vrijdag 8 april 2011 08:48 schreef GotC het volgende:
Idd miss.. Nja, ze vonden t geen dus (pffff yeah right), wel was de wond nu al aan het wijken. 1 hechting armer, pleister rijker. Ze vonden t niet bijzonder oid. Mutsen.
Gewoon wondvochtquote:Op vrijdag 8 april 2011 08:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat was het dan wel volgens hen?
Een wijkende wond is niet pluis toch? Moet er dan niet juist een hechting bij?
Heb je ontsmettingsmiddel in huis?quote:Op vrijdag 8 april 2011 08:53 schreef GotC het volgende:
[..]
Gewoon wondvochtgeel, romig met bloed vocht is dus wondvocht
please.. gelukkig heb ik voor maandag afspraak staan met de dokter..
Wijkende wond is Idd niet goed. Ze hadden te strak gehecht volgens vpk
*zit lekker een broodje te eten*quote:Op vrijdag 8 april 2011 08:53 schreef GotC het volgende:
[..]
Gewoon wondvochtgeel, romig met bloed vocht is dus wondvocht
please.. gelukkig heb ik voor maandag afspraak staan met de dokter..
Wijkende wond is Idd niet goed. Ze hadden te strak gehecht volgens vpk
Dat zou ik dan maar eens gaan halen viespeukjequote:Op vrijdag 8 april 2011 09:20 schreef GotC het volgende:
[..]
Dat dan weer niet.
En tnx RBal zit er nu een pleister op
Zelfde als normaal dusquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:38 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik zit/loop/lig zaterdag op het strand en zondag voetbal
Ik moet natuurlijk mijn kleurtje bijhoudenquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:39 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Zelfde als normaal dus.
Ik zit te twijfelen aan een poging terug naar blond te gaan.
Mag er niet aan zitten of schoonmaken oidquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat zou ik dan maar eens gaan halen viespeukje
Niet eens blauw bloed??quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:48 schreef GotC het volgende:
[..]
Mag er niet aan zitten of schoonmaken oid![]()
Pleister eraf gehaald, was doorweektziet er..Nja, niet top uit. Wel helder rood bloed
Zo warm gaat het toch niet worden aan de kust?quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:38 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik zit/loop/lig zaterdag op het strand en zondag voetbal
Je hoeft natuurlijk niet in je zwembroek op het strand te gaan zitten hequote:Op vrijdag 8 april 2011 10:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zo warm gaat het toch niet worden aan de kust?
Nee maa vorige week zat ik er ook en was het soms net een fucking hurricanequote:Op vrijdag 8 april 2011 11:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je hoeft natuurlijk niet in je zwembroek op het strand te gaan zitten he
Vorige week was echt lekker, uit de wind, in de zon met een drankjequote:Op vrijdag 8 april 2011 11:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee maa vorige week zat ik er ook en was het soms net een fucking hurricane
Volgens mij waren we wel iets wat druk op het terras
Maar ja als het te doen is zullen we er wel weer zitten
Ga je nog naar de CC vanmiddag?quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:42 schreef GotC het volgende:
Hmm..hoop ook morgen nog even van de zon te genieten..maar moet veel leren! Dinsdag examen
Moet je alleen niet je kruisje iets te goed opgeborgen hebben. #eksterquote:
Ik ookquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:42 schreef GotC het volgende:
Hmm..hoop ook morgen nog even van de zon te genieten..maar moet veel leren! Dinsdag examen
Zit in Gouda manquote:
Wat voor examen moet je dan doen?quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:55 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Mijn planning is vanmiddag een uurtje leren, morgen een uurtje, zondag ff en maandag een paar uur en dan moet het dinsdag lukken.................of (weer) niet.
Owh, dacht dat je vandaag thuis zatquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:56 schreef GotC het volgende:
[..]
Zit in Gouda manVerplicht tot 4 uur
.
[..]
Wat voor examen moet je dan doen?
Ik red t niet met 4/5 uurtjes hoor. Vandaag van 10-4, morgen hopelijk de ochtend+stukje middag oid, zondag minstens 4/5 uurtjes, maandag nog effe paar uurtjes.. en dan maar hopen op dinsdag
.
Mijn gedeelte 'wettelijke kaders',.. voornamelijk het Burgelijk Wetboek, Wetboek van Strafrecht en Wetboek van Strafvordering.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:56 schreef GotC het volgende:
[..]
Zit in Gouda manVerplicht tot 4 uur
.
[..]
Wat voor examen moet je dan doen?
Ik red t niet met 4/5 uurtjes hoor. Vandaag van 10-4, morgen hopelijk de ochtend+stukje middag oid, zondag minstens 4/5 uurtjes, maandag nog effe paar uurtjes.. en dan maar hopen op dinsdag
.
Ja dat wel en lekker mensen kijken en op iedereen wat aan te merken hebben!quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:28 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Vorige week was echt lekker, uit de wind, in de zon met een drankje
Vorige week zat ik in Hoek v Holland, als ik op Kijkduin ben is het hoogst waarschijnlijk Habanaquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja dat wel en lekker mensen kijken en op iedereen wat aan te merken hebben!
Maar waar zit jij dan? Zat bij copacobana volgens mij
Alleen is het een hell om er te komen. Je moet een heel stuk omlopen van uit de keizerstraat om bij een strandtent te komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |