Deze en Twins moet je echt niet heen gaan, stelletje toeristen lichtersquote:Op woensdag 6 april 2011 18:38 schreef sararaats het volgende:
wat is een goed strandpaviljoen? ik dacht aan de Blue Lagoon
Ja, dankzij wat omstanders en een buur-ondernemer. Bleek een man van 50 te zijn. Was keurig gekleed en alles, vrouwtje verwachtte echt totaal niet dat ie a. een overvaller was en b. dat ie dat stroomstootwapen ook serieus zou gebruiken.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:08 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
WTF?? wat een mafketel joh. Hebben ze de dader wel?
Hoek van Holland, Monster, 's Gravenzande, Kijkduin, Scheveningen, Wassenaar, Noordwijk, Katwijk, Bloemendaal, Zandvoort..quote:Op woensdag 6 april 2011 22:37 schreef sararaats het volgende:
Ik kende alleen Scheveningen tot ik jullie ontmoette
LLoret, Blanes, Chersonnisos, Kos, Alanya, Nulde ....quote:Op woensdag 6 april 2011 22:46 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Hoek van Holland, Monster, 's Gravenzande, Kijkduin, Scheveningen, Wassenaar, Noordwijk, Katwijk, Bloemendaal, Zandvoort..
Keuze genoeg. Die laatste kende je wel al toch
Nulde misschien nog wel. Voor sommige anderen kun je misschien wel een waterfiets regelenquote:Op woensdag 6 april 2011 22:48 schreef Atreidez het volgende:
Oh, die ken ik allemaal niet, zit denk ik niet binnen fietsafstand
Ik woon in Belgie maar Zandvoort zegt me wel iets. Was daar ooit "Achteruitrijden" van Te Land Ter Zee en In de Lucht?quote:Op woensdag 6 april 2011 22:46 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Hoek van Holland, Monster, 's Gravenzande, Kijkduin, Scheveningen, Wassenaar, Noordwijk, Katwijk, Bloemendaal, Zandvoort..
Keuze genoeg. Die laatste kende je wel al toch
en jij een mooie vakantie!quote:Op donderdag 7 april 2011 07:06 schreef admiraal_anaal het volgende:
Goeiemorgen
Jullie staat een mooi weekend te wachten
Nope!quote:Op donderdag 7 april 2011 09:07 schreef Barreltje het volgende:
http://www.nu.nl/binnenland/2486270/stroomstoring-in-haag.html
iemand last van?
Dat hij maar flink gestraft wordt!quote:Op woensdag 6 april 2011 22:34 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Ja, dankzij wat omstanders en een buur-ondernemer. Bleek een man van 50 te zijn. Was keurig gekleed en alles, vrouwtje verwachtte echt totaal niet dat ie a. een overvaller was en b. dat ie dat stroomstootwapen ook serieus zou gebruiken.
Dik gedruktquote:Op woensdag 6 april 2011 22:46 schreef Atreidez het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 april 2011 10:21 schreef Atreidez het volgende:
Mogge
A A, fijne vakantie!.. Je gaat zeker langlaufen, aangezien je al ervaring hebt met sporen![]()
LC, veel plezier
Henk, hey henk leg hem daar maar neer! Ja daar is goed. Toppie henk hij legt prima zo niks meer aan doen!quote:Op donderdag 7 april 2011 12:25 schreef Jill-RMC het volgende:
AA veel plezier! Doe voorzichtig!
Even een examenvraagje voor vanmiddag
U wilt hier keren, mag dat? http://twitpic.com/4hvvrp
Ik zat eerst boven, pas net beneden! Zit nu in 1 van die stoelen! Dacht dat ik je wel zag lopen!quote:Op donderdag 7 april 2011 12:55 schreef AirwiN het volgende:
Ik rondjes lopen bij de bieb, geen GotC te zien.
Ach, zijn duizenden mensen die dat elke dag doen. Zie vandaag complete scholen voorbij lopenquote:Op donderdag 7 april 2011 13:04 schreef sararaats het volgende:
Goeiemiddag Den Haag
Nog 6 dagen en ik kom Den Haag onveilig maken
Jongens gooi den haag opnslot doe de poort dichtquote:Op donderdag 7 april 2011 13:04 schreef sararaats het volgende:
Goeiemiddag Den Haag
Nog 6 dagen en ik kom Den Haag onveilig maken
Net nu ik weer in overleg moet.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:03 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik zat eerst boven, pas net beneden! Zit nu in 1 van die stoelen! Dacht dat ik je wel zag lopen!
Ik kan rondjes lopen wat ik wil. Maar heb geen idee hoe je er uit zietquote:Op donderdag 7 april 2011 13:03 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik zat eerst boven, pas net beneden! Zit nu in 1 van die stoelen! Dacht dat ik je wel zag lopen!
Uhm hoe zie ze dat danquote:Op donderdag 7 april 2011 14:00 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik moet altijd zo lachen om die buitenlandse stelletjes die op het dak van de megastores denken ongezien te kunnen zoenen, strelen etc.
Niet wetende dat zo ongeveer 500 man alles kan zien
Geen idee maar ik neem aan dat er veel ramen in de megastores zijn.quote:
Nu weet ik niet uit welk deel van nederlamd vandaan komt. Maar een dak in den haag heeft geen ramen. Tenzik het een dakraam is. Maar daar zitten vast geen 500 mensen onderquote:Op donderdag 7 april 2011 14:16 schreef sararaats het volgende:
[..]
Geen idee maar ik neem aan dat er veel ramen in de megastores zijn.
quote:Op donderdag 7 april 2011 14:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nu weet ik niet uit welk deel van nederlamd vandaan komt. Maar een dak in den haag heeft geen ramen. Tenzik het een dakraam is. Maar daar zitten vast geen 500 mensen onder
Lekkere aanwinst voor den haag weer dit
Er staan bedrijvengebouwen tegenover met heeeeel veel mensen en heeeel veel ramenquote:Op donderdag 7 april 2011 14:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nu weet ik niet uit welk deel van nederlamd vandaan komt. Maar een dak in den haag heeft geen ramen. Tenzik het een dakraam is. Maar daar zitten vast geen 500 mensen onder
Lekkere aanwinst voor den haag weer dit
Is toch extra spannendquote:Op donderdag 7 april 2011 14:28 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Er staan bedrijvengebouwen tegenover met heeeeel veel mensen en heeeel veel ramen
Ik heb het over meer dan strelen en zoenenquote:Op donderdag 7 april 2011 14:43 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Als je spanning wil ga je in een volle megastores staan, niet ergens op een dak *lol*
En anders even filmen zeker?quote:Op donderdag 7 april 2011 15:16 schreef Atreidez het volgende:
Alsof je jezelf moet verbergen voor publiek als je een zoen wil geven.. Zolang ze niet vol van bil gaan moet jij je gewoon bij je werk houden, R_b
Wat is hier speciaal aan? Je moet eens zien wat voor hals brekende toeren ik uithaal als ik met haast naar me werk moet.quote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 16:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wat is hier speciaal aan? Je moet eens zien wat voor hals brekende toeren ik uithaal als ik met haast naar me werk moet.
Dan is dit kinderspel
Zo te zien heb je te lang in de zon gezeten. Je bent er moe van gewordwn zo te zien!quote:
Neuh, word alleen moe van bepaalde opmerkingenquote:Op donderdag 7 april 2011 16:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zo te zien heb je te lang in de zon gezeten. Je bent er moe van gewordwn zo te zien!
Ik had daarstrax een invasie Engelse schoolkinders, staan ze naast de Waterreus nog twee milimeter verwijderd van het strand: M'am where's the beach?quote:Op donderdag 7 april 2011 13:07 schreef GotC het volgende:
Zie vandaag complete scholen voorbij lopen
Make an educated guessquote:Op donderdag 7 april 2011 16:16 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Ik had daarstrax een invasie Engelse schoolkinders, staan ze naast de Waterreus nog twee milimeter verwijderd van het strand: M'am where's the beach?
Make an educated guess.....
@At Maststraat vorige week was een man onwel geworden. Hij heeft het helaas niet overleeft. 55 jaar pas.
Thnx, wist ondertussen wie en wat ook al, alleen niet dat ie was overledenquote:Op donderdag 7 april 2011 16:16 schreef Jill-RMC het volgende:
@At Maststraat vorige week was een man onwel geworden. Hij heeft het helaas niet overleeft. 55 jaar pas.
Rij eens door danquote:Op donderdag 7 april 2011 16:38 schreef admiraal_anaal het volgende:
Onderwegen zolang ik nog in Nederland ben kan ik jullie vervelen
En je zei dat jullie om 1 uur vertrokken paar pagina's terugquote:Op donderdag 7 april 2011 16:38 schreef admiraal_anaal het volgende:
Onderwegen zolang ik nog in Nederland ben kan ik jullie vervelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |