Ja!! Reacties! ik zoek gewoon iemand die niet moeilijk doet een een goede auto komt ophalenquote:Op woensdag 6 april 2011 17:38 schreef GotC het volgende:
Marv marv! Het is écht gelukt!Je hebt er reacties op gekregen
![]()
Ik wil m best ophalen hoorquote:Op woensdag 6 april 2011 17:44 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Ja!! Reacties! ik zoek gewoon iemand die niet moeilijk doet een een goede auto komt ophalen
Vergeet geen geld mee te nemen danquote:
Damnit, bijna geluktquote:Op woensdag 6 april 2011 17:49 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Vergeet geen geld mee te nemen dan
tientje?quote:Op woensdag 6 april 2011 17:49 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Vergeet geen geld mee te nemen dan
Ja, 50 tientjes is okequote:
Moet het persé Scheveningen zijn?quote:Op woensdag 6 april 2011 18:38 schreef sararaats het volgende:
wat is een goed strandpaviljoen? ik dacht aan de Blue Lagoon
Ik neem maandag vrij en ga dan ergens in de duinen liggen om te leren.....quote:Op woensdag 6 april 2011 17:20 schreef GotC het volgende:
Na een dag zonder iemand op kantoor (thank god dat ik sleutels heb), ga ik morgen lekker in de bieb leren. Mag wel een keertje
. Kan geen NS meer zien!
Nja, met deze wind en de hoeveelheid papieren die ik meesleep..niet zo handig voor morgenquote:Op woensdag 6 april 2011 18:38 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik neem maandag vrij en ga dan ergens in de duinen liggen om te leren.....
Lol, ik neem ook geen losse bladzijdes mee denk ikquote:Op woensdag 6 april 2011 18:39 schreef GotC het volgende:
[..]
Nja, met deze wind en de hoeveelheid papieren die ik meesleep..niet zo handig voor morgen.
dat was het plan ja maar als je nog iets anders weet, laat maar horenquote:
Heb ook maar een deel meegenomen vanuit Goudaquote:Op woensdag 6 april 2011 18:40 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Lol, ik neem ook geen losse bladzijdes mee denk ik
Voor een fijne strandtent zou ik lekker naar Kijkduin gaan. Habana is relaxed, of Peoplequote:Op woensdag 6 april 2011 18:41 schreef sararaats het volgende:
[..]
dat was het plan ja maar als je nog iets anders weet, laat maar horen
goedgekeurdquote:Op woensdag 6 april 2011 18:42 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Voor een fijne strandtent zou ik lekker naar Kijkduin gaan. Habana is relaxed, of People
En zo is die hele tent ook qua sfeer enzoquote:Op woensdag 6 april 2011 18:55 schreef sararaats het volgende:
[..]
doet me echt denken aan de zomer en cocktails
Oeh, morgen rondjes om de bibliotheek lopen in de pauze, hoor ik net.quote:Op woensdag 6 april 2011 17:25 schreef GotC het volgende:
Hmm..eigenlijk wel een goed idee. Effe kijken dan maar.
Gezelligquote:Op woensdag 6 april 2011 20:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oeh, morgen rondjes om de bibliotheek lopen in de pauze, hoor ik net.
Fietsen wordt het, zie ik net. Ik zit de hele ochtend op locaties buiten het centrum.quote:
Ik zie je wel langslopenquote:Op woensdag 6 april 2011 20:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Fietsen wordt het, zie ik net. Ik zit de hele ochtend op locaties buiten het centrum.Rond één uur zie je mij wel verschijnen dan.
Dan beloof ik niet dat ik langsloop, ok?quote:Op woensdag 6 april 2011 20:47 schreef GotC het volgende:
Ik zie je wel langslopenKan alleen niet beloven dat ik mezelf voor/achter een raam parkeer
.
Vooruitquote:Op woensdag 6 april 2011 20:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan beloof ik niet dat ik langsloop, ok?
WTF?? wat een mafketel joh. Hebben ze de dader wel?quote:Op woensdag 6 april 2011 20:19 schreef Jill-RMC het volgende:
Ah sneu vrouwtje wat overvallen is in de Keizerstraat is helemaal bont en blauwOvervaller heeft d'r gewoon meerdere keren met dat stroomstootwapen in d'r gezicht gebuzzed omdat ze geen geld wilde geven
Deze en Twins moet je echt niet heen gaan, stelletje toeristen lichtersquote:Op woensdag 6 april 2011 18:38 schreef sararaats het volgende:
wat is een goed strandpaviljoen? ik dacht aan de Blue Lagoon
Ja, dankzij wat omstanders en een buur-ondernemer. Bleek een man van 50 te zijn. Was keurig gekleed en alles, vrouwtje verwachtte echt totaal niet dat ie a. een overvaller was en b. dat ie dat stroomstootwapen ook serieus zou gebruiken.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:08 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
WTF?? wat een mafketel joh. Hebben ze de dader wel?
Hoek van Holland, Monster, 's Gravenzande, Kijkduin, Scheveningen, Wassenaar, Noordwijk, Katwijk, Bloemendaal, Zandvoort..quote:Op woensdag 6 april 2011 22:37 schreef sararaats het volgende:
Ik kende alleen Scheveningen tot ik jullie ontmoette
LLoret, Blanes, Chersonnisos, Kos, Alanya, Nulde ....quote:Op woensdag 6 april 2011 22:46 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Hoek van Holland, Monster, 's Gravenzande, Kijkduin, Scheveningen, Wassenaar, Noordwijk, Katwijk, Bloemendaal, Zandvoort..
Keuze genoeg. Die laatste kende je wel al toch
Nulde misschien nog wel. Voor sommige anderen kun je misschien wel een waterfiets regelenquote:Op woensdag 6 april 2011 22:48 schreef Atreidez het volgende:
Oh, die ken ik allemaal niet, zit denk ik niet binnen fietsafstand
Ik woon in Belgie maar Zandvoort zegt me wel iets. Was daar ooit "Achteruitrijden" van Te Land Ter Zee en In de Lucht?quote:Op woensdag 6 april 2011 22:46 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Hoek van Holland, Monster, 's Gravenzande, Kijkduin, Scheveningen, Wassenaar, Noordwijk, Katwijk, Bloemendaal, Zandvoort..
Keuze genoeg. Die laatste kende je wel al toch
en jij een mooie vakantie!quote:Op donderdag 7 april 2011 07:06 schreef admiraal_anaal het volgende:
Goeiemorgen
Jullie staat een mooi weekend te wachten
Nope!quote:Op donderdag 7 april 2011 09:07 schreef Barreltje het volgende:
http://www.nu.nl/binnenland/2486270/stroomstoring-in-haag.html
iemand last van?
Dat hij maar flink gestraft wordt!quote:Op woensdag 6 april 2011 22:34 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Ja, dankzij wat omstanders en een buur-ondernemer. Bleek een man van 50 te zijn. Was keurig gekleed en alles, vrouwtje verwachtte echt totaal niet dat ie a. een overvaller was en b. dat ie dat stroomstootwapen ook serieus zou gebruiken.
Dik gedruktquote:Op woensdag 6 april 2011 22:46 schreef Atreidez het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |