quote:Op donderdag 7 april 2011 10:21 schreef Atreidez het volgende:
Mogge
A A, fijne vakantie!.. Je gaat zeker langlaufen, aangezien je al ervaring hebt met sporen![]()
LC, veel plezier
Henk, hey henk leg hem daar maar neer! Ja daar is goed. Toppie henk hij legt prima zo niks meer aan doen!quote:Op donderdag 7 april 2011 12:25 schreef Jill-RMC het volgende:
AA veel plezier! Doe voorzichtig!
Even een examenvraagje voor vanmiddag
U wilt hier keren, mag dat? http://twitpic.com/4hvvrp
Ik zat eerst boven, pas net beneden! Zit nu in 1 van die stoelen! Dacht dat ik je wel zag lopen!quote:Op donderdag 7 april 2011 12:55 schreef AirwiN het volgende:
Ik rondjes lopen bij de bieb, geen GotC te zien.
Ach, zijn duizenden mensen die dat elke dag doen. Zie vandaag complete scholen voorbij lopenquote:Op donderdag 7 april 2011 13:04 schreef sararaats het volgende:
Goeiemiddag Den Haag
Nog 6 dagen en ik kom Den Haag onveilig maken
Jongens gooi den haag opnslot doe de poort dichtquote:Op donderdag 7 april 2011 13:04 schreef sararaats het volgende:
Goeiemiddag Den Haag
Nog 6 dagen en ik kom Den Haag onveilig maken
Net nu ik weer in overleg moet.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:03 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik zat eerst boven, pas net beneden! Zit nu in 1 van die stoelen! Dacht dat ik je wel zag lopen!
Ik kan rondjes lopen wat ik wil. Maar heb geen idee hoe je er uit zietquote:Op donderdag 7 april 2011 13:03 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik zat eerst boven, pas net beneden! Zit nu in 1 van die stoelen! Dacht dat ik je wel zag lopen!
Uhm hoe zie ze dat danquote:Op donderdag 7 april 2011 14:00 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik moet altijd zo lachen om die buitenlandse stelletjes die op het dak van de megastores denken ongezien te kunnen zoenen, strelen etc.
Niet wetende dat zo ongeveer 500 man alles kan zien
Geen idee maar ik neem aan dat er veel ramen in de megastores zijn.quote:
Nu weet ik niet uit welk deel van nederlamd vandaan komt. Maar een dak in den haag heeft geen ramen. Tenzik het een dakraam is. Maar daar zitten vast geen 500 mensen onderquote:Op donderdag 7 april 2011 14:16 schreef sararaats het volgende:
[..]
Geen idee maar ik neem aan dat er veel ramen in de megastores zijn.
quote:Op donderdag 7 april 2011 14:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nu weet ik niet uit welk deel van nederlamd vandaan komt. Maar een dak in den haag heeft geen ramen. Tenzik het een dakraam is. Maar daar zitten vast geen 500 mensen onder
Lekkere aanwinst voor den haag weer dit
Er staan bedrijvengebouwen tegenover met heeeeel veel mensen en heeeel veel ramenquote:Op donderdag 7 april 2011 14:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nu weet ik niet uit welk deel van nederlamd vandaan komt. Maar een dak in den haag heeft geen ramen. Tenzik het een dakraam is. Maar daar zitten vast geen 500 mensen onder
Lekkere aanwinst voor den haag weer dit
Is toch extra spannendquote:Op donderdag 7 april 2011 14:28 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Er staan bedrijvengebouwen tegenover met heeeeel veel mensen en heeeel veel ramen
Ik heb het over meer dan strelen en zoenenquote:Op donderdag 7 april 2011 14:43 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Als je spanning wil ga je in een volle megastores staan, niet ergens op een dak *lol*
En anders even filmen zeker?quote:Op donderdag 7 april 2011 15:16 schreef Atreidez het volgende:
Alsof je jezelf moet verbergen voor publiek als je een zoen wil geven.. Zolang ze niet vol van bil gaan moet jij je gewoon bij je werk houden, R_b
Wat is hier speciaal aan? Je moet eens zien wat voor hals brekende toeren ik uithaal als ik met haast naar me werk moet.quote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 16:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wat is hier speciaal aan? Je moet eens zien wat voor hals brekende toeren ik uithaal als ik met haast naar me werk moet.
Dan is dit kinderspel
Zo te zien heb je te lang in de zon gezeten. Je bent er moe van gewordwn zo te zien!quote:
Neuh, word alleen moe van bepaalde opmerkingenquote:Op donderdag 7 april 2011 16:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zo te zien heb je te lang in de zon gezeten. Je bent er moe van gewordwn zo te zien!
Ik had daarstrax een invasie Engelse schoolkinders, staan ze naast de Waterreus nog twee milimeter verwijderd van het strand: M'am where's the beach?quote:Op donderdag 7 april 2011 13:07 schreef GotC het volgende:
Zie vandaag complete scholen voorbij lopen
Make an educated guessquote:Op donderdag 7 april 2011 16:16 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Ik had daarstrax een invasie Engelse schoolkinders, staan ze naast de Waterreus nog twee milimeter verwijderd van het strand: M'am where's the beach?
Make an educated guess.....
@At Maststraat vorige week was een man onwel geworden. Hij heeft het helaas niet overleeft. 55 jaar pas.
Thnx, wist ondertussen wie en wat ook al, alleen niet dat ie was overledenquote:Op donderdag 7 april 2011 16:16 schreef Jill-RMC het volgende:
@At Maststraat vorige week was een man onwel geworden. Hij heeft het helaas niet overleeft. 55 jaar pas.
Rij eens door danquote:Op donderdag 7 april 2011 16:38 schreef admiraal_anaal het volgende:
Onderwegen zolang ik nog in Nederland ben kan ik jullie vervelen
En je zei dat jullie om 1 uur vertrokken paar pagina's terugquote:Op donderdag 7 april 2011 16:38 schreef admiraal_anaal het volgende:
Onderwegen zolang ik nog in Nederland ben kan ik jullie vervelen
verrekijker, thermisch ondergoed, ...quote:Op donderdag 7 april 2011 17:26 schreef nectarientje het volgende:
ok, wat zijn nou dingen die je echt niet moet vergeten als je gaat kamperen? Tent, slaapzak en luchtbed zijn al ingepakt..
mm, ga beiden niet nodig hebben maar dank voor de suggestie!quote:Op donderdag 7 april 2011 17:28 schreef sararaats het volgende:
verrekijker, thermisch ondergoed, ...
Is het zo duidelijk??quote:Op donderdag 7 april 2011 17:01 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ou bijna denken dat je me weg wil hebben
Maar de bus vertrekt pas 2030 vanaf het MVV stadion
Iets om je bed mee op te pompenquote:Op donderdag 7 april 2011 17:26 schreef nectarientje het volgende:
ok, wat zijn nou dingen die je echt niet moet vergeten als je gaat kamperen? Tent, slaapzak en luchtbed zijn al ingepakt..
Als je naar een warm oord gaat , deet? Dat anti muggen spulquote:Op donderdag 7 april 2011 18:11 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Iets om je bed mee op te pompen
Lampje
Stoeltjes
Kookzooi misschien
Ik heb zo mn twijfels over het tropische klimaat in Oosterbeekquote:Op donderdag 7 april 2011 18:15 schreef tuintegel het volgende:
Als je naar een warm oord gaat , deet? Dat anti muggen spul
Lolquote:Op donderdag 7 april 2011 18:42 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik heb zo mn twijfels over het tropische klimaat in Oosterbeek
Een mes en een flint... Volgens Bear danquote:Op donderdag 7 april 2011 17:26 schreef nectarientje het volgende:
verstand heb ik altijd in beperkte mate wel bij me. Tiewraps zijn ook ingepakt, dat telt vast ook wel volgens Bear.quote:
Een 5 sterren hotelquote:Op donderdag 7 april 2011 17:26 schreef nectarientje het volgende:
ja, is dat heel raar?quote:
Gezien het feit dat je van het vrouwelijk soort bent is het eigenlijk niet eens raar...quote:Op donderdag 7 april 2011 19:33 schreef nectarientje het volgende:
[..]
ja, is dat heel raar?
We hebben zaterdag een bruiloft in Arnhem/Oosterbeek, vandaar het kampeeravontuur. We gaan zondag ws naar KrollerMoller! Ben ik met school ooit eens geweest en ik zou er graag nog eens naartoe gaan en als we dan toch redelijk in de buurt zijn..
Kamperen kan best op je rode pumpsquote:Op donderdag 7 april 2011 19:35 schreef Flappekz het volgende:
Gezien het feit dat je van het vrouwelijk soort bent is het eigenlijk niet eens raar...
Zie emailquote:Op donderdag 7 april 2011 19:36 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Kamperen kan best op je rode pumps![]()
En ik zie nu dat we helemaal niet echt in de buurt zijn *grom* Dan maar naar Burgers Bush
Wij delen een voorkeur als het gaat om kamperen, zie ik.quote:
Lekker tegen Willem-Alexander aanschurken.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:02 schreef nectarientje het volgende:
LOL, ik hoor net het weerbericht en voor vannacht verwachten ze vorst aan de grond.. Ik heb het nu al koud!
Lekker rupsen in onze slaapzakkenquote:Op donderdag 7 april 2011 20:03 schreef AirwiN het volgende:
Lekker tegen Willem-Alexander aanschurken.
Kan ook!quote:Op donderdag 7 april 2011 21:51 schreef Atreidez het volgende:
Zit je ook niet vlak bij het openluchtmuseum?Misschien leuk als t mooi weer is.
quote:Op donderdag 7 april 2011 16:14 schreef GotC het volgende:
[..]
Neuh, word alleen moe van bepaalde opmerkingen.
Ga je ook nog iemand laten struikelen om het geheel af te maken?quote:Op donderdag 7 april 2011 22:49 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Kan ook!Maar ik vind de combinatie van de trouwlocatie op zaterdag met dierentuin de volgende dag wel een speciale combi
Owh bah, wat een gezeik om zo'n oor zegquote:Op vrijdag 8 april 2011 08:01 schreef GotC het volgende:
Naar het ziekenhuis gaan omdat er Tis uit mn oor stroomt stond niet in mijn planning .:(
Wat was het dan wel volgens hen?quote:Op vrijdag 8 april 2011 08:48 schreef GotC het volgende:
Idd miss.. Nja, ze vonden t geen dus (pffff yeah right), wel was de wond nu al aan het wijken. 1 hechting armer, pleister rijker. Ze vonden t niet bijzonder oid. Mutsen.
Gewoon wondvochtquote:Op vrijdag 8 april 2011 08:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat was het dan wel volgens hen?
Een wijkende wond is niet pluis toch? Moet er dan niet juist een hechting bij?
Heb je ontsmettingsmiddel in huis?quote:Op vrijdag 8 april 2011 08:53 schreef GotC het volgende:
[..]
Gewoon wondvochtgeel, romig met bloed vocht is dus wondvocht
please.. gelukkig heb ik voor maandag afspraak staan met de dokter..
Wijkende wond is Idd niet goed. Ze hadden te strak gehecht volgens vpk
*zit lekker een broodje te eten*quote:Op vrijdag 8 april 2011 08:53 schreef GotC het volgende:
[..]
Gewoon wondvochtgeel, romig met bloed vocht is dus wondvocht
please.. gelukkig heb ik voor maandag afspraak staan met de dokter..
Wijkende wond is Idd niet goed. Ze hadden te strak gehecht volgens vpk
Dat zou ik dan maar eens gaan halen viespeukjequote:Op vrijdag 8 april 2011 09:20 schreef GotC het volgende:
[..]
Dat dan weer niet.
En tnx RBal zit er nu een pleister op
Zelfde als normaal dusquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:38 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik zit/loop/lig zaterdag op het strand en zondag voetbal
Ik moet natuurlijk mijn kleurtje bijhoudenquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:39 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Zelfde als normaal dus.
Ik zit te twijfelen aan een poging terug naar blond te gaan.
Mag er niet aan zitten of schoonmaken oidquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat zou ik dan maar eens gaan halen viespeukje
Niet eens blauw bloed??quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:48 schreef GotC het volgende:
[..]
Mag er niet aan zitten of schoonmaken oid![]()
Pleister eraf gehaald, was doorweektziet er..Nja, niet top uit. Wel helder rood bloed
Zo warm gaat het toch niet worden aan de kust?quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:38 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik zit/loop/lig zaterdag op het strand en zondag voetbal
Je hoeft natuurlijk niet in je zwembroek op het strand te gaan zitten hequote:Op vrijdag 8 april 2011 10:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zo warm gaat het toch niet worden aan de kust?
Nee maa vorige week zat ik er ook en was het soms net een fucking hurricanequote:Op vrijdag 8 april 2011 11:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je hoeft natuurlijk niet in je zwembroek op het strand te gaan zitten he
Vorige week was echt lekker, uit de wind, in de zon met een drankjequote:Op vrijdag 8 april 2011 11:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee maa vorige week zat ik er ook en was het soms net een fucking hurricane
Volgens mij waren we wel iets wat druk op het terras
Maar ja als het te doen is zullen we er wel weer zitten
Ga je nog naar de CC vanmiddag?quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:42 schreef GotC het volgende:
Hmm..hoop ook morgen nog even van de zon te genieten..maar moet veel leren! Dinsdag examen
Moet je alleen niet je kruisje iets te goed opgeborgen hebben. #eksterquote:
Ik ookquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:42 schreef GotC het volgende:
Hmm..hoop ook morgen nog even van de zon te genieten..maar moet veel leren! Dinsdag examen
Zit in Gouda manquote:
Wat voor examen moet je dan doen?quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:55 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Mijn planning is vanmiddag een uurtje leren, morgen een uurtje, zondag ff en maandag een paar uur en dan moet het dinsdag lukken.................of (weer) niet.
Owh, dacht dat je vandaag thuis zatquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:56 schreef GotC het volgende:
[..]
Zit in Gouda manVerplicht tot 4 uur
.
[..]
Wat voor examen moet je dan doen?
Ik red t niet met 4/5 uurtjes hoor. Vandaag van 10-4, morgen hopelijk de ochtend+stukje middag oid, zondag minstens 4/5 uurtjes, maandag nog effe paar uurtjes.. en dan maar hopen op dinsdag
.
Mijn gedeelte 'wettelijke kaders',.. voornamelijk het Burgelijk Wetboek, Wetboek van Strafrecht en Wetboek van Strafvordering.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:56 schreef GotC het volgende:
[..]
Zit in Gouda manVerplicht tot 4 uur
.
[..]
Wat voor examen moet je dan doen?
Ik red t niet met 4/5 uurtjes hoor. Vandaag van 10-4, morgen hopelijk de ochtend+stukje middag oid, zondag minstens 4/5 uurtjes, maandag nog effe paar uurtjes.. en dan maar hopen op dinsdag
.
Ja dat wel en lekker mensen kijken en op iedereen wat aan te merken hebben!quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:28 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Vorige week was echt lekker, uit de wind, in de zon met een drankje
Vorige week zat ik in Hoek v Holland, als ik op Kijkduin ben is het hoogst waarschijnlijk Habanaquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja dat wel en lekker mensen kijken en op iedereen wat aan te merken hebben!
Maar waar zit jij dan? Zat bij copacobana volgens mij
Alleen is het een hell om er te komen. Je moet een heel stuk omlopen van uit de keizerstraat om bij een strandtent te komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |