En anders even filmen zeker?quote:Op donderdag 7 april 2011 15:16 schreef Atreidez het volgende:
Alsof je jezelf moet verbergen voor publiek als je een zoen wil geven.. Zolang ze niet vol van bil gaan moet jij je gewoon bij je werk houden, R_b
Wat is hier speciaal aan? Je moet eens zien wat voor hals brekende toeren ik uithaal als ik met haast naar me werk moet.quote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 16:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wat is hier speciaal aan? Je moet eens zien wat voor hals brekende toeren ik uithaal als ik met haast naar me werk moet.
Dan is dit kinderspel
Zo te zien heb je te lang in de zon gezeten. Je bent er moe van gewordwn zo te zien!quote:
Neuh, word alleen moe van bepaalde opmerkingenquote:Op donderdag 7 april 2011 16:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zo te zien heb je te lang in de zon gezeten. Je bent er moe van gewordwn zo te zien!
Ik had daarstrax een invasie Engelse schoolkinders, staan ze naast de Waterreus nog twee milimeter verwijderd van het strand: M'am where's the beach?quote:Op donderdag 7 april 2011 13:07 schreef GotC het volgende:
Zie vandaag complete scholen voorbij lopen
Make an educated guessquote:Op donderdag 7 april 2011 16:16 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Ik had daarstrax een invasie Engelse schoolkinders, staan ze naast de Waterreus nog twee milimeter verwijderd van het strand: M'am where's the beach?
Make an educated guess.....
@At Maststraat vorige week was een man onwel geworden. Hij heeft het helaas niet overleeft. 55 jaar pas.
Thnx, wist ondertussen wie en wat ook al, alleen niet dat ie was overledenquote:Op donderdag 7 april 2011 16:16 schreef Jill-RMC het volgende:
@At Maststraat vorige week was een man onwel geworden. Hij heeft het helaas niet overleeft. 55 jaar pas.
Rij eens door danquote:Op donderdag 7 april 2011 16:38 schreef admiraal_anaal het volgende:
Onderwegen zolang ik nog in Nederland ben kan ik jullie vervelen
En je zei dat jullie om 1 uur vertrokken paar pagina's terugquote:Op donderdag 7 april 2011 16:38 schreef admiraal_anaal het volgende:
Onderwegen zolang ik nog in Nederland ben kan ik jullie vervelen
verrekijker, thermisch ondergoed, ...quote:Op donderdag 7 april 2011 17:26 schreef nectarientje het volgende:
ok, wat zijn nou dingen die je echt niet moet vergeten als je gaat kamperen? Tent, slaapzak en luchtbed zijn al ingepakt..
mm, ga beiden niet nodig hebben maar dank voor de suggestie!quote:Op donderdag 7 april 2011 17:28 schreef sararaats het volgende:
verrekijker, thermisch ondergoed, ...
Is het zo duidelijk??quote:Op donderdag 7 april 2011 17:01 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ou bijna denken dat je me weg wil hebben
Maar de bus vertrekt pas 2030 vanaf het MVV stadion
Iets om je bed mee op te pompenquote:Op donderdag 7 april 2011 17:26 schreef nectarientje het volgende:
ok, wat zijn nou dingen die je echt niet moet vergeten als je gaat kamperen? Tent, slaapzak en luchtbed zijn al ingepakt..
Als je naar een warm oord gaat , deet? Dat anti muggen spulquote:Op donderdag 7 april 2011 18:11 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Iets om je bed mee op te pompen
Lampje
Stoeltjes
Kookzooi misschien
Ik heb zo mn twijfels over het tropische klimaat in Oosterbeekquote:Op donderdag 7 april 2011 18:15 schreef tuintegel het volgende:
Als je naar een warm oord gaat , deet? Dat anti muggen spul
Lolquote:Op donderdag 7 april 2011 18:42 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik heb zo mn twijfels over het tropische klimaat in Oosterbeek
Een mes en een flint... Volgens Bear danquote:Op donderdag 7 april 2011 17:26 schreef nectarientje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |