Ik nietquote:
Dit is nog maar het beginquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat bedoelen ze met 'een omwisseling van lijn 22 en 23'?
Ga je internet opeten?quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
En te vroeg gejuichtmoet een uur pauze gaan houden op leidschendam waar dus niks in de buurt is en waar ik geen eten heb
![]()
gelukkig heb ik internet
Als dat zou kunnen.....quote:
Heb je geen ideal bij de hand?quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:09 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Als dat zou kunnen.....zelfs zitten zoeken naar pizzaria's waar ik met pin kan betalen maar die zijn niet in de omgeving die bezorgen
Heb jij niet even tijd om langs te komen?![]()
Hmmz...lang leve ING in dit gevalquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:16 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wel me banpas maar geen cardreader bij me. Ook paypall heb ik maar dat heeft ook geen nut
Ik kan vast nog wel wat uit mijn archief halen waar je niet zo flatteus opstaat.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:30 schreef Atreidez het volgende:
Ja, wat dat betreft heb ik nog geluk dat dat nog in een tijd was waarin digitale camera's niet betaalbaar waren
Ben je nog aan eten gekomen?quote:Op woensdag 6 april 2011 06:47 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Wilde het net posten![]()
Goeiemorgen dus
Neequote:
was Flap zo vroeg van morgen dan?quote:Op woensdag 6 april 2011 07:13 schreef GotC het volgende:
Wtf, ik ben een idioot 's ochtendsZo gewend om na Flap op te staan dat ik een úúr voor m'n wekker ben opgestaan.. En t niet eens doorhad tot net
.
Keek op m'n mobiel..7:05. Huh? 7:05? 7:05!?!
Hij is meestal vroegquote:Op woensdag 6 april 2011 07:32 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
was Flap zo vroeg van morgen dan?
ik wordt ook wakker van het feit dat Chep zich aan aan het kleden is
doet ie dat niet lig ik gerust tot 10 uur te snurken
wat zijn de plannen dat je zo'n zin hebt in deze ochtend dan??quote:Op woensdag 6 april 2011 07:35 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik haat ochtend en opstaan maar heb zin in deze ochtend
Normaal kan je een bom afschieten naast me en dan nog hoor ik niks, heb ook minimaal een uur nodig voor er een zinnig woord uit me komt en ben niet aanspreekbaar het eerste uur. Met andere woorden, heb een slecht ochtendhumeur(volgens andere want ik heb er geen last van
)
Heb afgesproken met iemand die ik al heel lang niet gezien heb. Steeds uitstel enzo en nu eindelijk gaat het doorquote:Op woensdag 6 april 2011 07:38 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wat zijn de plannen dat je zo'n zin hebt in deze ochtend dan??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |