Ik kom nog weg met 1 keer in de 3 dagen afwassen. Lang leve een 1persoonshuishoudenquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:31 schreef MissMSX het volgende:
Gelijk heb je hoor. Ik ga zo nog wel de afwas doen
quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:33 schreef GotC het volgende:
Veels te actieve donder meldt zich..
Bieb, boodschappen, was, was, afwasmachine..
Gisteren afgewassen en nu staat het hele aanrecht alweer vol. Ik wil een afwasmachinequote:Op dinsdag 5 april 2011 19:38 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Ik kom nog weg met 1 keer in de 3 dagen afwassen. Lang leve een 1persoonshuishouden
Ik las het. Sterktequote:Op dinsdag 5 april 2011 20:10 schreef admiraal_anaal het volgende:
Tvp kut RR met kutstoring en kut zoetermeer, zo dat is er uitnu de rest van de avond bakken stront over me heen krijgen van klagers in zoetermeer gezien ik hier de rest van de avond ben
En je staat gewoon ergens in the middle of nowhere stil?quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:10 schreef admiraal_anaal het volgende:
Tvp kut RR met kutstoring en kut zoetermeer, zo dat is er uitnu de rest van de avond bakken stront over me heen krijgen van klagers in zoetermeer gezien ik hier de rest van de avond ben
Heb je eten bij je??quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:10 schreef admiraal_anaal het volgende:
quote:
En dat terwijl hij heeeeerlijk eten thuis had...arme AA het zit hem ook niet mee.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:19 schreef GotC het volgende:
[..](sorry, dacht aan de kleffe hotdog die AA gisteren moest veroberen
)
Bitte ein beat foto?quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:22 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Die foto die ik van je zag...lachen man!
Welke? Waar?quote:
hahaha dat zal vastquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:24 schreef Atreidez het volgende:
Was leuke tijd, maar ben blij dat niet alles getagged is
Ach lieverd, die foto's uit de oude doos van Air zijn vele malen ergerquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:24 schreef Atreidez het volgende:
Was leuke tijd, maar ben blij dat niet alles getagged is
Had ze al gevondenquote:
Ja, wat dat betreft heb ik nog geluk dat dat nog in een tijd was waarin digitale camera's niet betaalbaar warenquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:29 schreef MissMSX het volgende:
Ach lieverd, die foto's uit de oude doos van Air zijn vele malen erger![]()
Die van Air zijn nog oudet zo te zien, maar idd... krijg je van die partyflockdrama'squote:Op dinsdag 5 april 2011 20:30 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ja, wat dat betreft heb ik nog geluk dat dat nog in een tijd was waarin digitale camera's niet betaalbaar waren
quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:40 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]dat wil je niet weten
ik heb het meegenomen naar mijn werk
en in de koelkast gedaan op de remise waar ik pauze heb, alleen gezien er geknipt is in de lijn en ik enkel in zoetermeer rij heb ik daar dus niks aan
![]()
dikke fail voor mij
Ze rijden weer staat er op twitterquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:51 schreef admiraal_anaal het volgende:
@ atreidez: die rijden enkel rond om zichzelf koffie te bedienen
@R_Ben een slechte karma denk ik
@wheelie moet je wel in Zoetermeer langs de baan staan
Lijn 4 en idd gelukkig opgelost, nog een uur en ik kan vanuit zoetermeer naar de uithof om te etenquote:
Niet scheel gaan kijken van de honger he anders komen er straks nog meer stremmingenquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:05 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Lijn 4 en idd gelukkig opgelost, nog een uur en ik kan vanuit zoetermeer naar de uithof om te eten![]()
![]()
vertel wat wil je kopen ?quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:51 schreef MissMSX het volgende:
Ik heb zin om iets moois te kopen. Alleen beetje duur
quote:Stadsgewest snijdt in HTM dienstregeling
Het Stadsgewest Haaglanden snijdt in de dienstregeling van het openbaar vervoer voor 2012. In totaal wordt er in opdracht van het Rijk voor 7 miljoen euro bezuinigd.
In het voorstel wordt de frequentie van de HTM en Veolia bussen na acht uur 's avonds gehalveerd. Tramlijn 10 zal niet langer rijden tussen station Den Haag Hollands Spoor en station Voorburg.
Bus 20 opgeheven
HTM Bus 20 tussen het Erasmusveld en Oostduin wordt opgeheven. Zes Veolia buslijnen verdwijnen eveneens. Tram 2 krijgt een lagere frequentie en wisselt in het voorstel van eindpunt met lijn 6, in plaats van Leidschendam-Noord wordt dat Leidsenhage. Tram 2 gaat, zoals eerder al bekend werd, rijden met RandstadRail voertuigen.
Lijn 11 gaat overdag vijf in plaats van zes keer per uur rijden. Door een omwisseling van de buslijnen 22 en 23 gaan er fors minder bussen rijden tussen Scheveningen en Duindorp.
Minder RandstadRail in Zoetermeer
In het voorstel gaat de frequentie van RandstadRail in de Zoetermeerse Krakeling omlaag van 10 ritten per uur naar zes. Op de Erasmuslijn van en naar Rotterdam gaan wel meer metro's rijden.
Na een inspraakronde bij de gemeenten in Haaglanden neemt het dagelijks bestuur van het Stadsgewest eind juni een definitieve beslissing.
http://www.infoov.nl/page(...)d&utm_medium=twitter
Dat heb ik dagelijks...quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:51 schreef MissMSX het volgende:
Ik heb zin om iets moois te kopen. Alleen beetje duur
Ik nietquote:
Dit is nog maar het beginquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat bedoelen ze met 'een omwisseling van lijn 22 en 23'?
Ga je internet opeten?quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
En te vroeg gejuichtmoet een uur pauze gaan houden op leidschendam waar dus niks in de buurt is en waar ik geen eten heb
![]()
gelukkig heb ik internet
Als dat zou kunnen.....quote:
Heb je geen ideal bij de hand?quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:09 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Als dat zou kunnen.....zelfs zitten zoeken naar pizzaria's waar ik met pin kan betalen maar die zijn niet in de omgeving die bezorgen
Heb jij niet even tijd om langs te komen?![]()
Hmmz...lang leve ING in dit gevalquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:16 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wel me banpas maar geen cardreader bij me. Ook paypall heb ik maar dat heeft ook geen nut
Ik kan vast nog wel wat uit mijn archief halen waar je niet zo flatteus opstaat.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:30 schreef Atreidez het volgende:
Ja, wat dat betreft heb ik nog geluk dat dat nog in een tijd was waarin digitale camera's niet betaalbaar waren
Ben je nog aan eten gekomen?quote:Op woensdag 6 april 2011 06:47 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Wilde het net posten![]()
Goeiemorgen dus
Neequote:
was Flap zo vroeg van morgen dan?quote:Op woensdag 6 april 2011 07:13 schreef GotC het volgende:
Wtf, ik ben een idioot 's ochtendsZo gewend om na Flap op te staan dat ik een úúr voor m'n wekker ben opgestaan.. En t niet eens doorhad tot net
.
Keek op m'n mobiel..7:05. Huh? 7:05? 7:05!?!
Hij is meestal vroegquote:Op woensdag 6 april 2011 07:32 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
was Flap zo vroeg van morgen dan?
ik wordt ook wakker van het feit dat Chep zich aan aan het kleden is
doet ie dat niet lig ik gerust tot 10 uur te snurken
wat zijn de plannen dat je zo'n zin hebt in deze ochtend dan??quote:Op woensdag 6 april 2011 07:35 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik haat ochtend en opstaan maar heb zin in deze ochtend
Normaal kan je een bom afschieten naast me en dan nog hoor ik niks, heb ook minimaal een uur nodig voor er een zinnig woord uit me komt en ben niet aanspreekbaar het eerste uur. Met andere woorden, heb een slecht ochtendhumeur(volgens andere want ik heb er geen last van
)
Heb afgesproken met iemand die ik al heel lang niet gezien heb. Steeds uitstel enzo en nu eindelijk gaat het doorquote:Op woensdag 6 april 2011 07:38 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wat zijn de plannen dat je zo'n zin hebt in deze ochtend dan??
WOW!quote:Op woensdag 6 april 2011 09:03 schreef WheeleE het volgende:
Moggeh
Ik ga al een paar dagen met lichte tegenzin naar kantoor, maar toen ik net mijn mail opende was mijn dag al weer helemaal goed.
Van mijn chef:
"Ik heb mogen vernemen dat er een aantal klussen voor ook door jouw inzet goed en snel tot een goed einde zijn gebracht. Het moest natuurlijk ook weer in relatief korte tijd gebeuren
Ik wilde je dit niet onthouden: collega's en klant spreken met veel respect over deze aktie. Goed werk!"
Ik ben al niet zo van het op de voorgrond treden, maar met zo'n veer in m'n reet was het helemaal![]()
Wel trots natuurlijk
Het kan wel hoor, ook in de ambtenarij! Ik ben nu ook motivaties aan het schrijven voor gratificaties voor 2 mensen in mn afdeling. En dat voelt goedquote:Op woensdag 6 april 2011 09:48 schreef WheeleE het volgende:
Tja, in de ambtenarij zit er niet zo gauw een plotselinge bonus in helaas. En een salarisverhoging om zoiets is al helemaal niet mogelijk met een vaste CAO en beloning enzo. Er is wel een mogelijkheid tot 'bewust belonen', maar daar moet je voor worden voorgedragen, enhet is ook geloof ik maar 1 keer, aan het einde vh jaar mogelijk.
Ik vind de blijk van waardering al erg tof, ik hoef niet perse nog eens wat extra's. Maar als het toch komt sla ik het niet af natuurlijk.
mweh.. het is allebei wel fijn..quote:Op woensdag 6 april 2011 09:51 schreef Lovechild het volgende:
Waardering is altijd fijnTof, Wheelee!
Hier werd van het weekend gegrapt dat de bazen van M hem alles toestaan (met de auto van de baas naar Frankrijk, een feestje geven in de kantine) om maar te voorkomen dat hij opslag gaat vragen
Zijn ook zeker 2 mensen die het verdienenquote:Op woensdag 6 april 2011 09:58 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Het kan wel hoor, ook in de ambtenarij! Ik ben nu ook motivaties aan het schrijven voor gratificaties voor 2 mensen in mn afdeling. En dat voelt goed
je EIGEN financiele boekjaar??quote:Op woensdag 6 april 2011 10:11 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Hier hebben ze dat ook gedaan waardoor ik nog steeds mijn nieuwe salaris niet weet en het nieuwe financiële boekjaar al is begonnen......
Ahhh...daar heb ik, en menig ander Haags kind, best wel wat verjaardagspartijtjes gespendeerdquote:Op woensdag 6 april 2011 09:50 schreef Jill-RMC het volgende:
Aaaahhww Frank Kooman (van het Poppentheater) is overleden![]()
*Jeugdsentiment*
...
Nee niet mijn eigen financiële boekjaar maar wel van het bedrijf.quote:Op woensdag 6 april 2011 10:16 schreef Barreltje het volgende:
[..]
je EIGEN financiele boekjaar??
wat hou je allemaal bij dan??
Ik heb ook best lang amper weekend gehad ! Maar goed , hoort er allemaal bij en ik heb er wat moois voor terugquote:Op woensdag 6 april 2011 11:09 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Nee niet mijn eigen financiële boekjaar maar wel van het bedrijf.
Daarnaast hebben we hier wel een jaarbegroting voor onze afdeling met bijhorende targets, dat moeten we natuurlijk wel zelf bijhouden.
@TT: lang niet gehoord die uitspraak, maar idd,...je hebt niet echt rust natuurlijk.
Dat zeker.quote:Op woensdag 6 april 2011 11:15 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ik heb ook best lang amper weekend gehad ! Maar goed , hoort er allemaal bij en ik heb er wat moois voor terug.
ahh.. ok..quote:Op woensdag 6 april 2011 11:09 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Nee niet mijn eigen financiële boekjaar maar wel van het bedrijf.
Daarnaast hebben we hier wel een jaarbegroting voor onze afdeling met bijhorende targets, dat moeten we natuurlijk wel zelf bijhouden.
@TT: lang niet gehoord die uitspraak, maar idd,...je hebt niet echt rust natuurlijk.
Ik wil het je best een keer leren hoor. Leuk met sheetjes etcquote:Op woensdag 6 april 2011 11:27 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ahh.. ok..
mijn salaris wordt vastgesteld per de dag dat ik in dienst ben gekomen
en boekhouden moet ik ook eens leren.. want de priveboekhouding is een groot zooitje!
het is vooral niet bestaand nuquote:Op woensdag 6 april 2011 11:28 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik wil het je best een keer leren hoor. Leuk met sheetjes etc
Ik ben er zo'n vijf jaar geleden mee begonnen en heb afgelopen jaar nog een mooie begroting gemaakt voor een maat van mij die elke maand geld te kort kwam...quote:Op woensdag 6 april 2011 11:29 schreef Barreltje het volgende:
[..]
het is vooral niet bestaand nu
dus dat wordt een heeele klus!
maar ik ben benieuwd hoor..
kom je een keertje langs??
mja wij hebben de eerste twee weken altijd geld en daarna twee weken zonder geldquote:Op woensdag 6 april 2011 11:32 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik ben er zo'n vijf jaar geleden mee begonnen en heb afgelopen jaar nog een mooie begroting gemaakt voor een maat van mij die elke maand geld te kort kwam...
Uiteraard ben ik altijd bereid om te helpen..
Denk dat veel mensen dat probleem hebbenquote:Op woensdag 6 april 2011 11:35 schreef Barreltje het volgende:
[..]
mja wij hebben de eerste twee weken altijd geld en daarna twee weken zonder geld
altijd een beetje apart
Valt wel mee, toch?quote:Op woensdag 6 april 2011 11:32 schreef Flappekz het volgende:
Klinkt bekend Bar
Ik kan het wel, dat is het probleem niet. Maar ik hoor bij het eerste deel van de titel van dit topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |