Ik kom nog weg met 1 keer in de 3 dagen afwassen. Lang leve een 1persoonshuishoudenquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:31 schreef MissMSX het volgende:
Gelijk heb je hoor. Ik ga zo nog wel de afwas doen
quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:33 schreef GotC het volgende:
Veels te actieve donder meldt zich..
Bieb, boodschappen, was, was, afwasmachine..
Gisteren afgewassen en nu staat het hele aanrecht alweer vol. Ik wil een afwasmachinequote:Op dinsdag 5 april 2011 19:38 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Ik kom nog weg met 1 keer in de 3 dagen afwassen. Lang leve een 1persoonshuishouden
Ik las het. Sterktequote:Op dinsdag 5 april 2011 20:10 schreef admiraal_anaal het volgende:
Tvp kut RR met kutstoring en kut zoetermeer, zo dat is er uitnu de rest van de avond bakken stront over me heen krijgen van klagers in zoetermeer gezien ik hier de rest van de avond ben
En je staat gewoon ergens in the middle of nowhere stil?quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:10 schreef admiraal_anaal het volgende:
Tvp kut RR met kutstoring en kut zoetermeer, zo dat is er uitnu de rest van de avond bakken stront over me heen krijgen van klagers in zoetermeer gezien ik hier de rest van de avond ben
Heb je eten bij je??quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:10 schreef admiraal_anaal het volgende:
quote:
En dat terwijl hij heeeeerlijk eten thuis had...arme AA het zit hem ook niet mee.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:19 schreef GotC het volgende:
[..](sorry, dacht aan de kleffe hotdog die AA gisteren moest veroberen
)
Bitte ein beat foto?quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:22 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Die foto die ik van je zag...lachen man!
Welke? Waar?quote:
hahaha dat zal vastquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:24 schreef Atreidez het volgende:
Was leuke tijd, maar ben blij dat niet alles getagged is
Ach lieverd, die foto's uit de oude doos van Air zijn vele malen ergerquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:24 schreef Atreidez het volgende:
Was leuke tijd, maar ben blij dat niet alles getagged is
Had ze al gevondenquote:
Ja, wat dat betreft heb ik nog geluk dat dat nog in een tijd was waarin digitale camera's niet betaalbaar warenquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:29 schreef MissMSX het volgende:
Ach lieverd, die foto's uit de oude doos van Air zijn vele malen erger![]()
Die van Air zijn nog oudet zo te zien, maar idd... krijg je van die partyflockdrama'squote:Op dinsdag 5 april 2011 20:30 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ja, wat dat betreft heb ik nog geluk dat dat nog in een tijd was waarin digitale camera's niet betaalbaar waren
quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:40 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]dat wil je niet weten
ik heb het meegenomen naar mijn werk
en in de koelkast gedaan op de remise waar ik pauze heb, alleen gezien er geknipt is in de lijn en ik enkel in zoetermeer rij heb ik daar dus niks aan
![]()
dikke fail voor mij
Ze rijden weer staat er op twitterquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:51 schreef admiraal_anaal het volgende:
@ atreidez: die rijden enkel rond om zichzelf koffie te bedienen
@R_Ben een slechte karma denk ik
@wheelie moet je wel in Zoetermeer langs de baan staan
Lijn 4 en idd gelukkig opgelost, nog een uur en ik kan vanuit zoetermeer naar de uithof om te etenquote:
Niet scheel gaan kijken van de honger he anders komen er straks nog meer stremmingenquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:05 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Lijn 4 en idd gelukkig opgelost, nog een uur en ik kan vanuit zoetermeer naar de uithof om te eten![]()
![]()
vertel wat wil je kopen ?quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:51 schreef MissMSX het volgende:
Ik heb zin om iets moois te kopen. Alleen beetje duur
quote:Stadsgewest snijdt in HTM dienstregeling
Het Stadsgewest Haaglanden snijdt in de dienstregeling van het openbaar vervoer voor 2012. In totaal wordt er in opdracht van het Rijk voor 7 miljoen euro bezuinigd.
In het voorstel wordt de frequentie van de HTM en Veolia bussen na acht uur 's avonds gehalveerd. Tramlijn 10 zal niet langer rijden tussen station Den Haag Hollands Spoor en station Voorburg.
Bus 20 opgeheven
HTM Bus 20 tussen het Erasmusveld en Oostduin wordt opgeheven. Zes Veolia buslijnen verdwijnen eveneens. Tram 2 krijgt een lagere frequentie en wisselt in het voorstel van eindpunt met lijn 6, in plaats van Leidschendam-Noord wordt dat Leidsenhage. Tram 2 gaat, zoals eerder al bekend werd, rijden met RandstadRail voertuigen.
Lijn 11 gaat overdag vijf in plaats van zes keer per uur rijden. Door een omwisseling van de buslijnen 22 en 23 gaan er fors minder bussen rijden tussen Scheveningen en Duindorp.
Minder RandstadRail in Zoetermeer
In het voorstel gaat de frequentie van RandstadRail in de Zoetermeerse Krakeling omlaag van 10 ritten per uur naar zes. Op de Erasmuslijn van en naar Rotterdam gaan wel meer metro's rijden.
Na een inspraakronde bij de gemeenten in Haaglanden neemt het dagelijks bestuur van het Stadsgewest eind juni een definitieve beslissing.
http://www.infoov.nl/page(...)d&utm_medium=twitter
Dat heb ik dagelijks...quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:51 schreef MissMSX het volgende:
Ik heb zin om iets moois te kopen. Alleen beetje duur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |