Altijd fijn, als mensen effe bellenquote:Op woensdag 6 april 2011 16:34 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Dat zeker!!![]()
Vandaag 2 telefoontjes gehad van mensen die langs de auto liepen, alle 2 zouden ze later terug bellen...
Wat is er aan de hand?quote:Op woensdag 6 april 2011 16:36 schreef Marvelous het volgende:
Nu bezig bij de grote markt straat
http://yfrog.com/h8ca7oqj
wat is het??quote:Op woensdag 6 april 2011 16:36 schreef Marvelous het volgende:
Nu bezig bij de grote markt straat
http://yfrog.com/h8ca7oqj
Effe link copy-pastequote:Op woensdag 6 april 2011 16:46 schreef Barreltje het volgende:
[..]
wat is het??
er staat hier een grote "acces denied" op het scherm
neuh hij vind yfrog hier gewoon niet leuk.. net zo min als intpic , mijnalbum etcquote:
nope..quote:Op woensdag 6 april 2011 16:49 schreef Marvelous het volgende:
[ afbeelding ]
Zo beter? vanaf ifrog shitsite
Hij is dus niet overal meteen bij!!quote:Op woensdag 6 april 2011 17:15 schreef GotC het volgende:
Marv marv! Het is gelukt!We hebben AA omzeild
quote:Op woensdag 6 april 2011 17:19 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Hij is dus niet overal meteen bij!!![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 april 2011 17:20 schreef GotC het volgende:
Na een dag zonder iemand op kantoor (thank god dat ik sleutels heb), ga ik morgen lekker in de bieb leren. Mag wel een keertje
. Kan geen NS meer zien!
Nja, ik neem ook m'n laptop mee dus denk dat chill zitten dan voorbij isquote:Op woensdag 6 april 2011 17:21 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]ik ging vroeger ook wel eens in de bieb leren, wel de grote bieb dan, was echt chill in die stoelen voor het raam
Hoezo? Laptop op schoot, bakkie koffie erbij en lekker achter het raam in de zon zittenquote:Op woensdag 6 april 2011 17:22 schreef GotC het volgende:
[..]
Nja, ik neem ook m'n laptop mee dus denk dat chill zitten dan voorbij is
Oeh, relluh!!!quote:
Hmm..eigenlijk wel een goed ideequote:Op woensdag 6 april 2011 17:23 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Hoezo? Laptop op schoot, bakkie koffie erbij en lekker achter het raam in de zon zitten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |