Te weinig voor een goede test.quote:
wat een enorme faalactie idd.quote:
Officieren/bevelhebbers verdienen geen hoofdletter. Of bedoel je iets anders?quote:
Ach, ze komen maar iets meer dan 90% tekort voor een goede test.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ach, ze komen maar iets meer dan 90% tekort voor een goede test.
Heerlijk, die facepalmquote:
Dat dus. Het OM en vooral die OvJ muts Wijnbelt hebben een grote can of whoop-ass gekregenquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:40 schreef Cobra4 het volgende:
Ik durf wel een voorspelling te doen. Vrijspraak voor Kroon.
Erg passend bij de huidige gang van zaken in de rechtzaak.quote:
Je bent zo gefrustreerd dat je spontaan typo's maakt?quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Erg passend bij de huidige gang van zaken in de rechtzaak.
De term Groene Tafel wil ik niet eens gebruiken. Want het serieuse van een militaire rrchtzaak is totaal niet asnwezig.
Nee, het gaat tijd worden dat ik ga slapen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:45 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Je bent zo gefrustreerd dat je spontaan typo's maakt?
een echte kapiteinquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Officieren/bevelhebbers verdienen geen hoofdletter. Of bedoel je iets anders?
Nee. Op dat gebied klopt de tt.quote:
Jah dat hoorde ik dus ook, goeie maat van mij zit daar, echt klote....quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:04 schreef Thaboel het volgende:
Neef @ de west moest als langer blijven daar. Nu is waarschijnlijk morgen/overmorgen z'n vlucht gecanceld. Ze kunnen niet eens voor 1pel een vlucht naar huis regelen :S
quote:Wat NFI heeft gevonden aan cocaïne in haren is minuscuul zegt De Wolff. Gaat om 4 miljardste deel van een gram coke. #MarcoKroon
Maar wat is nu erger? Je maat die daar vast zit of jouw verlof wat niet door kan gaan?quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:52 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Jah dat hoorde ik dus ook, goeie maat van mij zit daar, echt klote....
Enne... m'n verlof voor vrijdag is afgekeurdGrrrr !
Slaap zacht!quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, het gaat tijd worden dat ik ga slapen.
Baksgewijs ivm Hillen?quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:52 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Jah dat hoorde ik dus ook, goeie maat van mij zit daar, echt klote....
Enne... m'n verlof voor vrijdag is afgekeurdGrrrr !
Je hebt gelijk. Ik moet maar eens gaan slapen.quote:
Beide, want ik wou vrij zodat ik een dag eerder mijn was kan doen en schoon weer mee kan nemen. Zodat ik met mijn maat kan gaan stappen mocht hij (zoals vooralsnog gepland) zaterdag toch terug komen !quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:53 schreef Cobra4 het volgende:
Maar wat is nu erger? Je maat die daar vast zit of jouw verlof wat niet door kan gaan?
Yup, 2e vrijdag op een rij dat die kerel mij een oor aan naait.... beter is het dit keer niet voor niets !quote:
Hij komt niet dus hoef je die was ook niet te doen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:58 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Beide, want ik wou vrij zodat ik een dag eerder mijn was kan doen en schoon weer mee kan nemen. Zodat ik met mijn maat kan gaan stappen mocht hij (zoals vooralsnog gepland) zaterdag toch terug komen !
gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:12 schreef Maitje het volgende:
Positief advies van mijn keuringen bij de politie!
Dat betekend dat mijn rapport door gestuurd wordt naar het korps en dat ik nu moet wachten tot ik op sollicitatie mag komen....
Ow alle jezus, wat een last van m'n schouders is er af gevallen! Slapeloze nachten!
quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:12 schreef Maitje het volgende:
Dat betekend dat mijn rapport door gestuurd wordt naar het korps en dat ik nu moet wachten tot ik op sollicitatie mag komen....
Ow alle jezus, wat een last van m'n schouders is er af gevallen! Slapeloze nachten!
Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:12 schreef Maitje het volgende:
Congrats!!!quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:12 schreef Maitje het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:12 schreef Maitje het volgende:
Bis morgen!quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:21 schreef Cobra4 het volgende:
En na het luisteren naar The Waterboys en het zeer goede nieuws van Maitje is het toch echt tijd dat ik eens ga slapen.
Iedereen nog een fijne dag.
En Maitje, deze overwinning heb je binnen!![]()
Tot morgen.
Truste!quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:21 schreef Cobra4 het volgende:
En na het luisteren naar The Waterboys en het zeer goede nieuws van Maitje is het toch echt tijd dat ik eens ga slapen.
Iedereen nog een fijne dag.
En Maitje, deze overwinning heb je binnen!![]()
Tot morgen.
Mocht jij door alles heenkomen, ga je dan ook uit de losse pols vanuit de bosjes met een lasergun staan?quote:
Ja dus vanaf nu, haat aan Maitje !!!!!!!!quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:42 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mocht jij door alles heenkomen, ga je dan ook uit de losse pols vanuit de bosjes met een lasergun staan?
nu cobra slaapt durf je wel hè?quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:49 schreef m.k het volgende:
[..]
Ja dus vanaf nu, haat aan Maitje !!!!!!!!
Er is nog wel verschil tussen verkeerspolitie enzo..quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:42 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mocht jij door alles heenkomen, ga je dan ook uit de losse pols vanuit de bosjes met een lasergun staan?
Wij komen elkaar nog wel een keer tegenquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:49 schreef m.k het volgende:
[..]
Ja dus vanaf nu, haat aan Maitje !!!!!!!!
Ook de gewone regiopolitie heeft een lasergun, en ook de gewone regiopolitie doet aan verkeerscontrolesquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:01 schreef Maitje het volgende:
[..]
Er is nog wel verschil tussen verkeerspolitie enzo...
En maar lachen als ze al die bonnen is gaan incasseren. En maar lachen om die extra geïnde belastingen!quote:En.. alles voor jou en andere weggebruikers hun veiligheid mocht ik het ooit doen
een lijntje voor ééniederquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:15 schreef Lotusss het volgende:
Hierbij wil ik als Modje mijn veto uitspreken dat de volgende officiële DEF meet (deels) In 't Harnasch plaats gaat vinden. Wat de uitspraak ook moge zijn.
Hey!quote:
Euhm wat hier bij ons in de bosjes staat met een lasergun is gewoon normale politie uit de stad hoorquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:01 schreef Maitje het volgende:
[..]
Er is nog wel verschil tussen verkeerspolitie enzo...
En.. alles voor jou en andere weggebruikers hun veiligheid mocht ik het ooit doen
[..]
Wij komen elkaar nog wel een keer tegen
whut wacht ff, gaat er een DEF meet komen dan ?quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:15 schreef Lotusss het volgende:
Hierbij wil ik als Modje mijn veto uitspreken dat de volgende officiële DEF meet (deels) In 't Harnasch plaats gaat vinden. Wat de uitspraak ook moge zijn.
AL. Maar toen moest jij zo nodig spelen in el grote zandbakquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:29 schreef Braamyo het volgende:
[..]
whut wacht ff, gaat er een DEF meet komen dan ?
owkay, duidelijk verhaal.... volgende keer ff met neon verlichting in mijn PM box een verwittiging plaatsen owkay?quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:34 schreef Thaboel het volgende:
AL. Maar toen moest jij zo nodig spelen in el grote zandbak
Okiedokie!quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:42 schreef Braamyo het volgende:
[..]
owkay, duidelijk verhaal.... volgende keer ff met neon verlichting in mijn PM box een verwittiging plaatsen owkay?
Nog geen officiële. Maar in de komende weken doe ik wel een aankondiging.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:29 schreef Braamyo het volgende:
[..]
whut wacht ff, gaat er een DEF meet komen dan ?
Wachten op de Cie uit de West terug is om ons daarna volledig te storten op Niveau 1 & 2 oefeningen. Gevolgt door herscholing CV90quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:52 schreef Thaboel het volgende:
Maaaar 'jou' ypr is dus verkocht? Wtf doe je dan de heledag als chauf ypr
xD, plan het eens in mijn vakantiequote:Op dinsdag 5 april 2011 19:56 schreef Lotusss het volgende:
Nog geen officiële. Maar in de komende weken doe ik wel een aankondiging.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:15 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
WTF zijn dat voor een homo-schoentjes?
Aha u zit bij het 17e?quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:14 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Wachten op de Cie uit de West terug is om ons daarna volledig te storten op Niveau 1 & 2 oefeningen. Gevolgt door herscholing CV90
Rot op man, dit zijn pas schoenen!!!!quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:16 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Haterrrr zomerschoenen!
[..]
Aha u zit bij het 17e?
quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:15 schreef Braamyo het volgende:
[..]
xD, plan het eens in mijn vakantiePM me jouw vakantieschema maar!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
voor dat soort dingen heb ik deze nog staanquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Rot op man, dit zijn pas schoenen!!!!
[ afbeelding ]
Echte mannen dragen de M-90'squote:Op dinsdag 5 april 2011 20:21 schreef Thaboel het volgende:
[..]
voor dat soort dingen heb ik deze nog staan![]()
[ afbeelding ]
Echte mannen zeuren niet als het -5 isquote:
Hmmz... dan heb ik dat of even verkeerd begrepen, of over het hoofd gelezen, aangezien ik echt dacht dat alleen de verkeerspolitie dat deed...quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:20 schreef Esses het volgende:
[..]
Ook de gewone regiopolitie heeft een lasergun, en ook de gewone regiopolitie doet aan verkeerscontroles
Tuurlijk, moet je maar niet te hard rijdenquote:En maar lachen als ze al die bonnen is gaan incasseren. En maar lachen om die extra geïnde belastingen!![]()
![]()
Daarom.. past u maar opquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:34 schreef Thaboel het volgende:
Ik ga heeeeel lief tegen maitje doen! Kans dat ik haar tegen ga komen is aanzienlijk
wrs overheen gelezen. Hoe is het met die ritmeester die daar zit? Kerel ging overde rooie omdat wat wachtklikker sneLler waren bij het vrijdagmorgen rondjequote:
Geen idee waar je het over hebt, laatste keer dat ik een ritmeester zag bij het 17e was 1,5 jaar geleden. En ik zou trouwens best 1 van de wachtklikkers geweest kunnen zijn in die tijdquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:43 schreef Thaboel het volgende:
wrs overheen gelezen. Hoe is het met die ritmeester die daar zit? Kerel ging overde rooie omdat wat wachtklikker sneLler waren bij het vrijdagmorgen rondje
Het effectief met flitsapparatuur staan doet enkel KLPD. Hoe vaak jij een lasergun aanraakt heb jij meestal zelf in de hand.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:40 schreef Maitje het volgende:
[..]
Hmmz... dan heb ik dat of even verkeerd begrepen, of over het hoofd gelezen, aangezien ik echt dacht dat alleen de verkeerspolitie dat deed...
Whahhaha -_-quote:[..]
Tuurlijk, moet je maar niet te hard rijden
No Cluequote:[..]
Daarom.. past u maar op![]()
Waar is dinges eigenlijk... Iska?
Oki..quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:46 schreef Esses het volgende:
[..]
Het effectief met flitsapparatuur staan doet enkel KLPD. Hoe vaak jij een lasergun aanraakt heb jij meestal zelf in de hand.
quote:Whahhaha -_-
Weet iemand anders waar Iska of überhaubt Vros is? Vind het wel verdacht...quote:No Clue
is de tijd tussen initiele opleiding en je FO. Dat loop je die tijd eventjes rond bij je uiteindelijke eenheid.quote:
Ooh oke..quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:07 schreef Thaboel het volgende:
[..]
is de tijd tussen initiele opleiding en je FO. Dat loop je die tijd eventjes rond bij je uiteindelijke eenheid.
Waar is die dan? En hoe is het met hem?quote:Edit: Vronsky leeft nog![]()
Gaat goed met hem alleen behoorlijk druk.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:20 schreef Maitje het volgende:
[..]
Waar is die dan? En hoe is het met hem?
Maar je mag niet vertellen wat hoe en wanneer? En ook niet waarom die niet meer reageert?quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:26 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Gaat goed met hem alleen behoorlijk druk.
Niet om gevraagt. Is ook niet aan mij. Hij is druk bezig met wat webdesigndingetjen en zal terzijnertijd wel weer op fok verschijnen hoorquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:26 schreef Maitje het volgende:
[..]
Maar je mag niet vertellen wat hoe en wanneer? En ook niet waarom die niet meer reageert?
Ooh oke..quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:32 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Niet om gevraagt. Is ook niet aan mij. Hij is druk bezig met wat webdesigndingetjen en zal terzijnertijd wel weer op fok verschijnen hoor
LOL!quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:39 schreef Royyy het volgende:
[..]
Die heeft vandaag nog gepost![]()
Nu.nl: Ruim 2400 MIVD-onderzoeken te laat klaar
Qua titel: ik wil daar ooit wel werken als analist... wellicht dat ze nu iemand nodig hebben voor vakantiewerk?!quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:39 schreef Royyy het volgende:
[..]
Die heeft vandaag nog gepost![]()
Nu.nl: Ruim 2400 MIVD-onderzoeken te laat klaar
Misschien heeft Hillen nog wel ergens een zak geld liggen om een baan voor je te creeeren daarquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:11 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Qua titel: ik wil daar ooit wel werken als analist... wellicht dat ze nu iemand nodig hebben voor vakantiewerk?!
Ik wil het doen voor een studentenloontje... daar kunnen ze allicht nog wel geld voor vrijmaken. Ik hoef echt de hoofdprijs niet.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:13 schreef Royyy het volgende:
[..]
Misschien heeft Hillen nog wel ergens een zak geld liggen om een baan voor je te creeeren daar
Dat als studentenbaantje, denk dat daar duizenden mensen op zouden solliciteren haha.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:15 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik wil het doen voor een studentenloontje... daar kunnen ze allicht nog wel geld voor vrijmaken. Ik hoef echt de hoofdprijs niet.
Wellicht ook een baan voor Hoogvlieger
Waar gaat het naar toe?quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:26 schreef Royyy het volgende:
Zo, vliegticket voor de zomervakantie geboekt
Nee heb je, ja kan je krijgenquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:23 schreef Royyy het volgende:
[..]
Dat als studentenbaantje, denk dat daar duizenden mensen op zouden solliciteren haha.
3 weken naar het zuid-westen van de VSquote:
Het hele belangrijke werk niet, maar er zal zat werk zijn wat niet zo gevoelig is en flink blijft liggen door het personeelstekort. Noem maar iets lulligs als dossiers archiveren enzo...quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:31 schreef Royyy het volgende:
[..]
Klopt.. maar me lijkt niet dat ze dat soort taken door studenten zullen laten doen
Beterrr!!!quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:33 schreef Royyy het volgende:
[..]
3 weken naar het zuid-westen van de VS![]()
LA-Las Vegas-Phoenix-San Diego, en de National Parks daar in de buurt.
True... het zou leuk zijn, maar zeker in deze periode met alle bezuinigingen lijkt het me heel erg onwaarschijnlijk dat dat gaat gebeuren.. maar inderdaad, nee heb je, ja kun je krijgenquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:34 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Het hele belangrijke werk niet, maar er zal zat werk zijn wat niet zo gevoelig is en flink blijft liggen door het personeelstekort. Noem maar iets lulligs als dossiers archiveren enzo...
Dat begrijp ik..quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:46 schreef Royyy het volgende:
[..]
Heb er echt zin in, nog 105 dagen
![]()
Jij al plannen voor de zomer?
Mag morgen even langskomen bij de Bever Houten. Dus hopelijk kan ik daar aan de slagquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:15 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik wil het doen voor een studentenloontje... daar kunnen ze allicht nog wel geld voor vrijmaken. Ik hoef echt de hoofdprijs niet.
Wellicht ook een baan voor Hoogvlieger
Ach, gewoon niet slapen de nacht vantevoren, en van de eerste helft totdat je moet overstappen krijg je al niet veel meer mee.quote:
En als er burgerdoden vallen doordat die raket in de wilde weg afgevuurd wordt dan heeft Ghadaffi het zeker gedaanquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:06 schreef AchJa het volgende:
[..]
Geweldig, gewoon 1 of andere rocketpod van een Hind op een auto zetten met wat spanbanden.
Mijn fijnste vlucht die ik ooit gehad heb was met Titan airways (EHV => CHQ)quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:25 schreef EllaN het volgende:
Mijn laatste vlucht was naar Egypte met Transavia. Mijn fijnste vlucht was naar Singapore met Singapore Airlines.
Meestal zit ik in gammele kisten van Olympic...quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:31 schreef hoogvlieger het volgende:
Heb tot nu toe 6 keer gevlogen, 3 keer heen en weer naar Ierland, en toch daar telkens op een ander vliegveld geland
malaysia airwaysquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:25 schreef EllaN het volgende:
Mijn laatste vlucht was naar Egypte met Transavia. Mijn fijnste vlucht was naar Singapore met Singapore Airlines.
Ziet er goed uuuiittquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:37 schreef AchJa het volgende:
[..]
Mijn fijnste vlucht die ik ooit gehad heb was met Titan airways (EHV => CHQ)![]()
[ afbeelding ]
En ze hadden net het Engelse voetbalteam afgezet in Rusland, dus de helft van de stoelen was eruit gehaald.
Ik heb opzich geen vliegangst, maar zit er niet op te wachten. Als er weer vrijwilligers voor de bootverplaatsing zijn ben ik de eerste die zich aanmeldt, ben dan wel 8 weken uit het net ofzo.quote:
Ja, was helemaal geweldig, en het mooie was we zaten er maar met een man of 15 in.quote:
Oke, naja ik heb serieus nog nooit gevlogen..quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:58 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik heb opzich geen vliegangst, maar zit er niet op te wachten. Als er weer vrijwilligers voor de bootverplaatsing zijn ben ik de eerste die zich aanmeldt, ben dan wel 8 weken uit het net ofzo.
Bang om neer te storten..quote:
Weet ik, maar ik weet dat als ik in een simulator zit, ik aan de grond zit. En dan kan het 10x levensecht zijn, ik weet dat ik niet in de lucht zit en niet dodelijk kan neerstorten..quote:Op woensdag 6 april 2011 00:02 schreef EllaN het volgende:
Er zijn iig trainingen voor als je er vanaf zou willen komen.
Een boot kan zinken...quote:Op woensdag 6 april 2011 00:02 schreef Maitje het volgende:
Oke, naja ik heb serieus nog nooit gevlogen... Ik ga wel op de boot naar Amerika. Dan maar 3 weken onderweg.
Jaaa.. maar dan ken ik er nog afspringen en zwemmenquote:
Waarheen?quote:Op woensdag 6 april 2011 00:07 schreef Maitje het volgende:
[..]
Jaaa.. maar dan ken ik er nog afspringen en zwemmen
Oh ik heb zelfs nog nooit gehoord van zulke simulator trainingen gehoordquote:Op woensdag 6 april 2011 00:04 schreef Maitje het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik weet dat als ik in een simulator zit, ik aan de grond zit. En dan kan het 10x levensecht zijn, ik weet dat ik niet in de lucht zit en niet dodelijk kan neerstorten..
Wat is dit allemaal voor vaktaal???quote:Op woensdag 6 april 2011 00:08 schreef EllaN het volgende:
[..]
Oh ik heb zelfs nog nooit gehoord van zulke simulator trainingen gehoord. Ben er niet erg in thuis, maar ik kan me voorstellen dat er cognitieve-gedragstrainingen voor zijn. Dat zou dan meer in gaan op jouw angst en het afstand leren nemen en de angst zelf bekijken en beoordelen of het gegrond is enzo.
Maar dit speculeer ik. Misschien worden er vooral simulator trainingen vooral gegeven.
Weet ik veel..quote:
Ja.. ik snap wat voor training jij bedoelt.. Nee, ik doorzie dat soort dingen.. Echt, niemand krijgt mij zonder een enkel hele goeie reden het vliegtuig in. Mocht het lukken, dan zal ik denk ik vanaf het punt dat ik moet inchecken totdat ik ben uitgecheckt krijsen als een baby..quote:Op woensdag 6 april 2011 00:08 schreef EllaN het volgende:
[..]
Oh ik heb zelfs nog nooit gehoord van zulke simulator trainingen gehoord. Ben er niet erg in thuis, maar ik kan me voorstellen dat er cognitieve-gedragstrainingen voor zijn. Dat zou dan meer in gaan op jouw angst en het afstand leren nemen en de angst zelf bekijken en beoordelen of het gegrond is enzo.
Maar dit speculeer ik. Misschien worden er vooral simulator trainingen vooral gegeven.
oops 2x vooral
Beetje typische angsttraining bedoel ik. Bv bij mensen die bang zijn voor spinnen, omdat ze bang zijn dat de spin giftig is en hun dood gaat maken. Dan is 1 van de onderdelen van therapie hen "objectief" leren de situatie te bekijken. Hoeveel giftige spinnen zijn er in Nederland? Hoe groot is de kans dat die spin in jouw kamer giftig is? Ben je weerloos tegen de spin?quote:
Aah ja.. Naja als je er niet in gelooft, dan werkt het idd niet denk ik. Ik zou je op het hart drukken er open voor te staanquote:Op woensdag 6 april 2011 00:13 schreef Maitje het volgende:
[..]
Weet ik veel.... maar het kan!! Ontken het niet!!!
[..]
Ja.. ik snap wat voor training jij bedoelt.. Nee, ik doorzie dat soort dingen.. Echt, niemand krijgt mij zonder een enkel hele goeie reden het vliegtuig in. Mocht het lukken, dan zal ik denk ik vanaf het punt dat ik moet inchecken totdat ik ben uitgecheckt krijsen als een baby..
Waarquote:
Klopt, als je op een boot/ schip zit heb je meer het idee dat je het zelf in de hand hebt.quote:Op woensdag 6 april 2011 00:13 schreef Maitje het volgende:
Weet ik veel.... maar het kan!! Ontken het niet!!!
Je hebt wel gelijk hoorquote:Op woensdag 6 april 2011 00:16 schreef EllaN het volgende:
[..]
Aah ja.. Naja als je er niet in gelooft, dan werkt het idd niet denk ik. Ik zou je op het hart drukken er open voor te staan. Er valt weinig te doorzien, want je wordt niet bedrogen ofzo.
Anyway, just my 2 cents.
Whehe, net hier achter 2 katten.. schrok me doodquote:
Hahaha...quote:Op woensdag 6 april 2011 00:17 schreef AchJa het volgende:
[..]
Klopt, als je op een boot/ schip zit heb je meer het idee dat je het zelf in de hand hebt.
Boot/ schip ff aangestipt om weer een marine discussie los te weken! Het is een boot als hij op een schip past, maar waarom is het dan een stoomboot en sleepboot? Kom er maar in KM'ers!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er was eens....
Een spin is dan ook een nuttig dier, alhoewel ik spinnen heb gezien die mij wat minder nuttig leken en met onmiddelijke ingang een stuk groter in omtrek werden.quote:Op woensdag 6 april 2011 00:14 schreef EllaN het volgende:
[..]
Beetje typische angsttraining bedoel ik. Bv bij mensen die bang zijn voor spinnen, omdat ze bang zijn dat de spin giftig is en hun dood gaat maken. Dan is 1 van de onderdelen van therapie hen "objectief" leren de situatie te bekijken. Hoeveel giftige spinnen zijn er in Nederland? Hoe groot is de kans dat die spin in jouw kamer giftig is? Ben je weerloos tegen de spin?
Dat soort dingen.
ik snap het gewoon hoorquote:
die dan weer nietquote:
Duidelijkquote:Op woensdag 6 april 2011 00:29 schreef AchJa het volgende:
[..]
Mentale training. Afknijpen tot de max.
Truste, ik ga dadelijk ook. Zal misschien de aflossing ff overdragen aan mijn zeer gewardeerde collega SM Cobra.quote:
slap kader gehad. Geen MT's voor thaboelquote:Op woensdag 6 april 2011 00:29 schreef AchJa het volgende:
[..]
Mentale training. Afknijpen tot de max.
Beter! Jij kon aan het bier!quote:Op woensdag 6 april 2011 00:33 schreef Thaboel het volgende:
[..]
slap kader gehad. Geen MT's voor thaboel
Die ligt al sinds 23:00 op een oor. Zou ik ook moeten doen, ware het dat ik niet kan slapen...quote:
Mhm, vertel, wat heb ik allemaal gemist?quote:
Nah, vrij weinig gemist eigenlijk...quote:Op woensdag 6 april 2011 02:44 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Mhm, vertel, wat heb ik allemaal gemist?
(Ben morgen weer foetsie, niet echt veel tijd nu.)
Truste!quote:Op woensdag 6 april 2011 03:06 schreef Vronsky het volgende:
Ah zonde, maar goed, ik ga weer een poging doen proberen te slapen.
jij ook al... heb net maar een halfje genomen. Nu weer poging wagen... succes!quote:Op woensdag 6 april 2011 03:31 schreef hoogvlieger het volgende:
denk dat ik maar aan de pillen ga. Dis al de 3e opeenvolgende nacht dat ik maar niet in slaap kan vallen.
Beetje voorbarig. Drie nachtjes pasquote:Op woensdag 6 april 2011 03:31 schreef hoogvlieger het volgende:
denk dat ik maar aan de pillen ga. Dis al de 3e opeenvolgende nacht dat ik maar niet in slaap kan vallen.
Wie gaan er weg?quote:Op woensdag 6 april 2011 08:40 schreef Bouke-p het volgende:
Nog iemand die zometeen naar Eindhoven gaat om collega's uit te zwaaien?
Goeiemorgen lieve Maitje.quote:
Doet je rug pijn?quote:
Met je moeder en oma?quote:
nope een vriendin en een hele leuke vriendin van haarquote:
Long time no see!quote:
Wel goed en gezellig enzoquote:Op woensdag 6 april 2011 15:40 schreef Iska het volgende:
ja, kreeg van Gerco op mijn kop. Zat echt 3 sec stukje te lezen kreeg ik al een DM
Maar hoe'st hier??
Boven een post in de rechterbovenhoek heb je sinds kort naast het PM icoontje ook een tekstwolkje, dat is het DM icoontje.quote:
Naja, een man die in brand staat, ik denk zet het er toch ff bijquote:Op woensdag 6 april 2011 15:15 schreef Braamyo het volgende:
Wat een rare actie, nja, ik vond die belden niet zo heel schokkenend
Ja hoe komt het dat je zo lang weg gebleven bent? (Of wil je dat liever niet kwijtquote:Op woensdag 6 april 2011 16:42 schreef Iska het volgende:
Zoals Lotuss al zei; Long time no see! (Too long in my opinion, but im the one to blame for that)
Wat een mongol!quote:Op woensdag 6 april 2011 14:32 schreef Maitje het volgende:
Omg.. man zet zichzelf on fire op de dam...
www.nu.nl voor de diehards die beelden willen zien..
Hij zal zijn redenen er wel voor gehad hebben, jammer dat die dat zo moet doenquote:
Okequote:Op woensdag 6 april 2011 16:44 schreef Iska het volgende:
Geen directe reden, combinatie van meerdere dingen eigenlijk.. maar 'k leef iig nog
De reactie in dat filmpje... "Wat een mongol!"quote:Op woensdag 6 april 2011 16:46 schreef Maitje het volgende:
[..]
Hij zal zijn redenen er wel voor gehad hebben, jammer dat die dat zo moet doen
quote:Op woensdag 6 april 2011 16:50 schreef AchJa het volgende:
[..]
De reactie in dat filmpje... "Wat een mongol!"
Dat bedoelde ik dus.
quote:wat een mongol jonguh, wat een psychopaat!
Owh...quote:Op woensdag 6 april 2011 16:50 schreef AchJa het volgende:
[..]
De reactie in dat filmpje... "Wat een mongol!"
Dat bedoelde ik dus.
Natres...quote:Op woensdag 6 april 2011 17:34 schreef jankaas020 het volgende:
zaterdag? Wat is dat nou weer voor iets raars?
's Avonds???quote:Op woensdag 6 april 2011 17:38 schreef jankaas020 het volgende:
![]()
![]()
Zaterdag is om uit te slapen en om 's avonds weer te zuipen tot falen.
Ouwe mannen mogen ook iets eerder beginnen, zodat ze vroeg naar bed kunnen.quote:
Duidelijk, vandaar ook het pantoffelhok bij jullie.quote:Op woensdag 6 april 2011 17:41 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Ouwe mannen mogen ook iets eerder beginnen, zodat ze vroeg naar bed kunnen.
Je maakt je er wel makkelijk vanaf...quote:Op woensdag 6 april 2011 17:54 schreef jankaas020 het volgende:
Zodra niet marinemensen het hebben over een boot, is het een schip.
Als het om de marine gaat noem ik het altijd een grijs cafe.quote:Op woensdag 6 april 2011 18:04 schreef jankaas020 het volgende:
Weetikveel, ik heb het altijd over boot, het schijnt iets te zijn dat bij zoveel en zoveel meter het een schip schijnt te zijn.. Boeie, ik heb nu op de 2 grootste schepen/boten van de KM gewerkt en aan boord van beide noemt men het 'boot'.
Pics, or it didn't happen.quote:Op woensdag 6 april 2011 13:46 schreef Thaboel het volgende:
[..]
nope een vriendin en een hele leuke vriendin van haar. Naja wrs volgende week weer
jaa gezellig en zeker voor herhaling vatbaar. En onze maatjes uit de west zijn vrijdag thuisquote:Op woensdag 6 april 2011 15:15 schreef Braamyo het volgende:
Wat een rare actie, nja, ik vond die belden niet zo heel schokkenend
@ Thaboel: hoe was het etentje, voor herhaling vatbaar lees ik al
op de kazerne bedoel je?quote:
En du_ke als mod post nog eens gewoon door in een gesloten topic...quote:Op woensdag 6 april 2011 19:07 schreef AchJa het volgende:
Puma heeft hem gvd dichtgegooid... Puma doe dat topic open man!
Wat is het probleem? Hij/ zij is Henk of Ingrid. Je kunt de zaak wel op slot gooien maar daar kweek je absoluut geen goodwill mee.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:08 schreef Pumatje het volgende:
Eerst probleem met Du_ke uitvechten..door die kwiebus zit ik aan mijn pc gekluisterd.
Uitvechten? Ban dat zielige figuur, dan kunnen wij normaal verder praten. Het is ook iedere keer hetzelde.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:08 schreef Pumatje het volgende:
Eerst probleem met Du_ke uitvechten..door die kwiebus zit ik aan mijn pc gekluisterd.
Foutje, kan gebeuren natuurlijk. Als je bezig bent met je post zie je niet dat een topic gesloten is.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:08 schreef Royyy het volgende:
[..]
En du_ke als mod post nog eens gewoon door in een gesloten topic...
Ik wil Puma wel geloven op z'n woord dat Du_ke al meerdere keren bezig is geweest. Als je argumenten dan écht onderuit zijn gehaald, en dat lijkt me niet zo onwaarschijnlijk, dan moet je gewoon ophouden en als moderator beter weten.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:09 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wat is het probleem? Hij/ zij is Henk of Ingrid. Je kunt de zaak wel op slot gooien maar daar kweek je absoluut geen goodwill mee.
Puma schat dat echter verkeerd in in deze.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:11 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik wil Puma wel geloven op z'n woord dat Du_ke al meerdere keren bezig is geweest. Als je argumenten dan écht onderuit zijn gehaald, en dat lijkt me niet zo onwaarschijnlijk, dan moet je gewoon ophouden en als moderator beter weten.
Ach, gelukkig heb je als mod dan een delete-knopje he, om zo'n foutje te corrigeren...quote:Op woensdag 6 april 2011 19:11 schreef du_ke het volgende:
[..]
Foutje, kan gebeuren natuurlijk. Als je bezig bent met je post zie je niet dat een topic gesloten is.
Ik vind dat onzin. Een feodaal bewind heb ik een broertje dood aan. En ik weet drommels goed wie Duke is, maar dat is voor mij geen reden om een topic op slot te gooien.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:11 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik wil Puma wel geloven op z'n woord dat Du_ke al meerdere keren bezig is geweest. Als je argumenten dan écht onderuit zijn gehaald, en dat lijkt me niet zo onwaarschijnlijk, dan moet je gewoon ophouden en als moderator beter weten.
Achja mocht van mij gewoon antwoord hebben.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:12 schreef Royyy het volgende:
[..]
Ach, gelukkig heb je als mod dan een delete-knopje he, om zo'n foutje te corrigeren...
Gelukkig maar. Maar het is einde discussie begrijp ik...quote:Op woensdag 6 april 2011 19:13 schreef du_ke het volgende:
[..]
Achja mocht van mij gewoon antwoord hebben.
Doe toch eens kalm man... Wat was er feitelijk aan de hand? Niet al teveel imo.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:16 schreef Pumatje het volgende:
Ik weiger hier in de chat verder te gaan met Du_ke. Ik heb je een DM gestuurd, ik heb je een PM gestuurd, je post verder in een gesloten topic in DEF. Ik ben in staat om hier een gigantische issue van te gaan maken Du_ke.
Ik ben het met je eens dat het verwijderen van du_ke van dit subforum een betere optie is, maar als mod kan je waarschijnlijk geen andere mods wegjorissen.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:12 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik vind dat onzin. Een feodaal bewind heb ik een broertje dood aan. En ik weet drommels goed wie Duke is, maar dat is voor mij geen reden om een topic op slot te gooien.
vraag RonaldV hier maar eens naar.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:11 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Waarom zou je hem willen verwijderen? Je kunt er alleen maar van leren, hij/zij is de Henk/ Ingrid. Nee, lekker monddood maken helpt.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:17 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat het verwijderen van du_ke van dit subforum een betere optie is, maar als mod kan je waarschijnlijk geen andere mods wegjorissen.
Helemaal geen lol. 2 dagen voor het vrijkomen van die brief gaat het topic er over dicht. Moeten we dan de hele sc vol lullen over dat onderwerp?quote:
Je klinkt als iemand met bijster weinig ervaring als het gaat om stugge users die meer lijken te trollen dan serieus te zijn. Geduld daarvoor is eindig.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:19 schreef AchJa het volgende:
[..]
Waarom zou je hem willen verwijderen? Je kunt er alleen maar van leren, hij/zij is de Henk/ Ingrid. Nee, lekker monddood maken helpt.
Mwa wat dat betreft ben ik het wel met Pumatje eens... als iemand niet naar argumenten luistert, en elke keer weer over dezelfde onzin komt trollen... weg ermee.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:19 schreef AchJa het volgende:
[..]
Waarom zou je hem willen verwijderen? Je kunt er alleen maar van leren, hij/zij is de Henk/ Ingrid. Nee, lekker monddood maken helpt.
Mag er toch wel om lachen, niet om de bezuinigingen maar om de situatiequote:Op woensdag 6 april 2011 19:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Helemaal geen lol. 2 dagen voor het vrijkomen van die brief gaat het topic er over dicht. Moeten we dan de hele sc vol lullen over dat onderwerp?
Pardon? Ik hoor nog bij de binnen de 1000# user club. Het is alleen jammer dat mijn oude acount na de password reset actie niet meer geldig is.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:21 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Je klinkt als iemand met bijster weinig ervaring als het gaat om stugge users die meer lijken te trollen dan serieus te zijn. Geduld daarvoor is eindig.
Biertje?quote:Op woensdag 6 april 2011 19:24 schreef m.k het volgende:
[..]
Mag er toch wel om lachen, niet om de bezuinigingen maar om de situatie
Trollen??? Dan weet jij niet wat trollen is.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:21 schreef Royyy het volgende:
[..]
Mwa wat dat betreft ben ik het wel met Pumatje eens... als iemand niet naar argumenten luistert, en elke keer weer over dezelfde onzin komt trollen... weg ermee.
Lekkah! wil je een grolsch lente bock?quote:
Ik ga nu net richting de koelkast. Moet ik nog wat voor je meenemen?quote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 19:18 schreef Pumatje het volgende:
[..]
vraag RonaldV hier maar eens naar.
Du_ke komt ongeveer 4 keer per half jaar aan met dit argument, wat gewoon niet waar is.
Hij vergalt het hele topic, hij gooit de hele discussie een andere hoek om. En voordat je het weet ben je in een topic over schoenveters weer aan het discussieren over het feit dat volgens betrokkene MinDef elk jaar zelfs meer geld krijgt in plaats van minder.
Nu is de lijn hier.. niet verder. Du_ke heeft een keus. Gezien het feit dat hij niet reageerd op DM/PM.. gaat dit.. of een groter probleem worden of Du_ke beslist die chronische discussie maar eens te laten vallen
Ik moet verdomme bijna naar de kofferbak!quote:Op woensdag 6 april 2011 19:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik nu net richting de koelkast. Moet ik nog wat voor je meenemen?
Nee dank. Ik pak een Duvel.quote:
Al door je indoor voorraad heen?quote:Op woensdag 6 april 2011 19:36 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik moet verdomme bijna naar de kofferbak!
Je bent niet de enige. Sommigen hier voldoen aan het stereotype beeld dat veel mensen van militairen hebben.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:34 schreef AchJa het volgende:
[..]
Maar nogmaals, misschien ben ik de enige hier... om nou een topic op slot te gooien danwel hem te bannen is mij een brug te ver.
Ook lekker, mits ijskoud en in een glasquote:
Dan hoor ik vast niet bij het stereotype. Ik heb echt een broertje dood aan mensen monddood maken, hoeveel flauwekul ze ook verkopen.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:37 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Je bent niet de enige. Sommigen hier voldoen aan het stereotype beeld dat veel mensen van militairen hebben.
Je moet wat om bezuinigingen op mooie bouwprojecten en wegen te voorkomenquote:Op woensdag 6 april 2011 19:41 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dan hoor ik vast niet bij het stereotype. Ik heb echt een broertje dood aan mensen monddood maken, hoeveel flauwekul ze ook verkopen.
Dan moet je inderdaad even naar de kofferbak. Hebben ze even de tijd om goed koud te worden.quote:
Mooi, allebei bannen die kleuters (puma en duke)quote:
Jij verkoopt gebakken lucht begrijp ik?quote:Op woensdag 6 april 2011 19:42 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je moet wat om bezuinigingen op mooie bouwprojecten en wegen te voorkomen
Ik kan zelf niet bannen... daar moet je donkerblauw voor zijnquote:Op woensdag 6 april 2011 19:49 schreef m.k het volgende:
[..]
Mooi, allebei bannen die kleuters (puma en duke)
Nogmaals, doe toch eens kalm man. Als dit mijn dagelijkse werk zou zijn had ik het ernstig makkelijk. Ik mag de Duke's en Puma's dagelijks de weg wijzen.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:49 schreef m.k het volgende:
[..]
Mooi, allebei bannen die kleuters (puma en duke)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |