Mijn baas heeft toevallig net een nieuwe tatoo laten zetten van de cover van dat boek alleen dan "tot ik jou vind"quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:47 schreef Braamyo het volgende:
@cobra: Ik lees het boek 'until I find you' voor engels. In dat vak hoop ik in Mei examen te doen minst ik mijn boekverslagen optijd inlevern. Bij stom toeval heb ik wuthering heights gelezen, wat schijnbaar de beste roman is uit de engelse literatuur geschiedenis. En aansluitend wou ik nog iets uitdagends pakken, dus een Roman van ruim 927 pagina's, iets waar ik nu echt spijt van heb maargoed. Ik moest dus twee romans lezen voor engels, anders had ik wel 4 adventures ingeleverd. Want dat lees ik voor de lol.
zag ook al dat het uitvalspersentage over 5 jaar bij die HBO 50% isquote:Op dinsdag 5 april 2011 06:57 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Mogguh (eventjes)...
Zoals ik al ooit tegen je zei: doe ajb geen HBO. Niveau is redelijk discutabel, docenten zijn niet altijd kundig en de mogelijkheid is er dat het gewoon één grote chaos is.
Op de uni's heb je dus wel competente docenten en is alles tot in de puntjes geregeld. Niveau ligt dus alleen flink hoger en geen kans op "meevallertjes".
quote:
Is dat dan de 'rose of jericho' tatoo of de cover van het boek zoals ik die nu heb... een 6-zijdige dubbelsteen met o.a. een hartjequote:Op dinsdag 5 april 2011 11:51 schreef m.k het volgende:
Mijn baas heeft toevallig net een nieuwe tatoo laten zetten van de cover van dat boek alleen dan "tot ik jou vind"
Werd mij ook verteld, alleen het boek zelf vind ik heel leuk. Alleen het aantal pagina's valt nu gewoon ff tegen. Voor de rest is 'until i find you' gewoon goed te doen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:52 schreef Cobra4 het volgende:
Dan had je beter "the world according to Garp" van Irving kunnen lezen.
Er is dus geen enkele burger maatschappij die een berg KLers aan boord wil hebben?quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:04 schreef Thaboel het volgende:
Neef @ de west moest als langer blijven daar. Nu is waarschijnlijk morgen/overmorgen z'n vlucht gecanceld. Ze kunnen niet eens voor 1pel een vlucht naar huis regelen :S
Heb je een nieuwe mexicaanse vriendin dan?quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:17 schreef ErwinRommel het volgende:
Goedemiddag, klaar van werk, al 1 uur, en nu thuis
Vanavond lekker mexicaantjes maken
Dat heet rollenspel. Doe vanavond mijn sombrero op, giet wat tequila naar binnen en zeg dingen als "hola, hola, si señor". Vindt-ie geil.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heb je een nieuwe mexicaanse vriendin dan?
quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:20 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat heet rollenspel. Doe vanavond mijn sombrero op, giet wat tequila naar binnen en zeg dingen als "hola, hola, si señor". Vindt-ie geil.
Dan moet ik jullie binnenkort maar uithoren over het resultaat.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:20 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat heet rollenspel. Doe vanavond mijn sombrero op, giet wat tequila naar binnen en zeg dingen als "hola, hola, si señor". Vindt-ie geil.
Si, si! Más, más!!!!quote:
Dat is vreten man!!!!quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heb je een nieuwe mexicaanse vriendin dan?
Vraag maar aan de burenquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan moet ik jullie binnenkort maar uithoren over het resultaat.
Ja, ja. Meer! Meer! [/vertaling]quote:
Si señor.... problema para usted?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |