quote:
Klote.quote:Op maandag 4 april 2011 03:06 schreef EllaN het volgende:
Rusteloos. Hoe bevalt jouw dienst zonder shag?
Hoe lang moet je nogquote:Op maandag 4 april 2011 03:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Klote.
Ik ben maar afleiding aan het zoeken door wat afleveringen van "Time Team" te kijken.
Nog 3 uur, 43 minuten en 10 seconden.quote:
Tuurlijk. Ik ben een bikkel.quote:
quote:
Ik eigenlijk ook wel.quote:
Dat klinkt wel heel aantrekkelijk.quote:
Maar helaas. Ik moet mijn plicht doen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
quote:Op maandag 4 april 2011 03:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar helaas. Ik moet mijn plicht doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik waag weer een poging. Hopelijk niet tot zo.
Ga je nou weer beginnen!? Nee toch?quote:Op maandag 4 april 2011 04:19 schreef Mores het volgende:
War blijf je nou ER? met je PTSS
http://nl.wikipedia.org/wiki/Posttraumatische_stressstoornis
Ik zie weinig terug van je PTSS, ik zit al uren te wachten, maar volgens mij slaap je lekker langs je vriendinnetje.loser dat je bent, wwar was je in 1995?
Maar jij bent tenminste nuchter.quote:
Waar was jij dan tijdens Sebrenica?quote:
Mores, ik zal nu maar de wijste van ons twee zijn en hier nu niet inhoudelijk op ingaan.quote:Op maandag 4 april 2011 05:33 schreef Mores het volgende:
[..]
Waar was jij dan tijdens Sebrenica?Ik was er ER niet! Heeft ER PTSS? Ik wel, maar daar heb jij geen weet en kennis van, want je was er samen met ER geeneens!
Dat zegt meer over jou dan over mij, veel plezier met je vriendje ER, want daar gaat het toch om?quote:Op maandag 4 april 2011 05:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mores, ik zal nu maar de wijste van ons twee zijn en hier nu niet inhoudelijk op ingaan.
Fuck off!!!quote:Op maandag 4 april 2011 05:38 schreef Sine_Pari het volgende:
Mores ik weet niet wat je met je posten hoopt te berijken, maar denk niet dat dit de plaats is om het te doen.
dan ken je me irl nog nietquote:Op maandag 4 april 2011 05:49 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Goed weerwoord. Zou trouwens interresant zijn om te zien of je dat IRL ook nog zou zeggen.
quote:Op maandag 4 april 2011 05:45 schreef Mores het volgende:
[..]
Dat zegt meer over jou dan over mij, veel plezier met je vriendje ER, want daar gaat het toch om?
Nee, maar ik sta niet de wereld voor de gek te houden dat ik PTSS heb opgelopen door Seberenica, terwijl ik er niet ben geweest en daarna alle VN militairen onderschijten alsof hun werk niets heeft ingehoudenquote:Op maandag 4 april 2011 05:53 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Nee dat hoeft ook niet, als je er IRL net zo patserig opna houd als nu op het forum.
Denk je nu werkeljk dat dit hier de plaats is om je penis vergelijk door te voeren? Zij dan zoveel man en doe het recht op de man af in een PM.quote:Op maandag 4 april 2011 05:56 schreef Mores het volgende:
[..]
Nee, maar ik sta niet de wereld voor de gek te houden dat ik PTSS heb opgelopen door Seberenica, terwijl ik er niet ben geweest en daarna alle VN militairen onderschijten alsof hun werk niets heeft ingehouden
Misschien is dat een goed idee, al kan ik die slaap blijkbaar niet pakkenquote:Op maandag 4 april 2011 05:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
Ik zou eens gaan slapen als ik jou was. Wat rust kun je wel gebruiken.
Ga ff in dit topic verder discussieren, jij bent toch een amerikaans militair? dan ben je net zoals mij een massamoordenaar, live with itquote:Op maandag 4 april 2011 06:00 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Denk je nu werkeljk dat dit hier de plaats is om je penis vergelijk door te voeren? Zij dan zoveel man en doe het recht op de man af in een PM.
Of even een blokkie om? Dat helpt bij mij altijd als ik niet kan slapen.quote:Op maandag 4 april 2011 06:02 schreef Mores het volgende:
[..]
Misschien is dat een goed idee, al kan ik die slaap blijkbaar niet pakken
Dat topic ken ik en denk niet dat het nodig is om daar dit (of andere) off topic discussies door te voeren.quote:Op maandag 4 april 2011 06:05 schreef Mores het volgende:
[..]
Ga ff in dit topic verder discussieren, jij bent toch een amerikaans militair? dan ben je net zoals mij een massamoordenaar, live with it
Vulneratus Nec Victus, mijn verhaal
Mogguh!quote:
Hello!quote:
Correct.quote:Op maandag 4 april 2011 09:16 schreef ErwinRommel het volgende:
Zag dat iemand vannacht het weer té kwaad had gekregen.
Is Lotusss met haar mes uitgeschoten terwijl ze in jou aan het snijden was?quote:Op maandag 4 april 2011 09:21 schreef ErwinRommel het volgende:
Denk dat ik vandaag toch maar eens een afspraak moet maken bij de huisarts, heb pijn in m'n borst.
Lolquote:Op maandag 4 april 2011 09:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is Lotusss met haar mes uitgeschoten terwijl ze in jou aan het snijden was?
Jij weet het dan tenminste te herkennen. Je moet eens weten hoeveel mensen doorlopen met een klaplong.quote:Op maandag 4 april 2011 09:29 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Lol
Nee, als dat het was wist ik waar ik aan toe ben.
Vannacht hoestbui gehad, en ik voelde iets scheuren van binnen. Ik heb al drie klaplongen gehad, en hoop niet dat het wéér raak is.
Goeiemorgen!quote:Op maandag 4 april 2011 09:34 schreef EllaN het volgende:
Sliep dis uiteindelijk om 4.50. Nu ben ik moe.
Op zich kan het geen kwaad hoor, doet alleen zeer.quote:Op maandag 4 april 2011 09:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jij weet het dan tenminste te herkennen. Je moet eens weten hoeveel mensen doorlopen met een klaplong.
Goodmeurningquote:Op maandag 4 april 2011 09:34 schreef EllaN het volgende:
Sliep dis uiteindelijk om 4.50. Nu ben ik moe.
Ik ben al thuis. En de Babi-pangang is al op.quote:Op maandag 4 april 2011 09:37 schreef EllaN het volgende:
[..]! Lekker eten en naar huis jij harde werker.
Oh.. Dan bedoel ik dat je maar lekker moet gaan slapenquote:Op maandag 4 april 2011 09:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ben al thuis. En de Babi-pangang is al op.
Eerst nog even Top Gear en Louis Theroux kijken.quote:Op maandag 4 april 2011 09:41 schreef EllaN het volgende:
[..]
Oh.. Dan bedoel ik dat je maar lekker moet gaan slapen.
Ik heb zijn docu over die ene hyper gelovige familie in de VS gezien brrrr.quote:Op maandag 4 april 2011 09:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Eerst nog even Top Gear en Louis Theroux kijken.
Yep, die dus.quote:Op maandag 4 april 2011 09:54 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ik heb zijn docu over die ene hyper gelovige familie in de VS gezien brrrr.
Echt wel.quote:
Kapsalonquote:Op maandag 4 april 2011 10:09 schreef Cobra4 het volgende:
1000 geweest. De Doner zaak is open. Ik ga denk ik nog even een broodje doner of een kapsalon halen.
Goeiemorgen lieve Maitje!quote:
Kapitein M.J. Kroon nieuwe Ridder MWO #2.quote:Op maandag 4 april 2011 10:49 schreef ErwinRommel het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)egaal-wapen-had.html
Ahh, dankequote:Op maandag 4 april 2011 10:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kapitein M.J. Kroon nieuwe Ridder MWO #2.
Niet anders dan normaal toch?quote:
Hoi Lotuss.quote:
quote:Op maandag 4 april 2011 11:13 schreef EllaN het volgende:
http://headlines.nos.nl/f(...)d&utm_medium=twitter
Dekking zoeken?! Vrouwen en kinderen beschermenquote:Op maandag 4 april 2011 12:01 schreef Cobra4 het volgende:
Lucht aanval! Lucht aanval! Lucht aanval! Al het personeel onmiddelijk dekking zoeken!!
Onmogelijk! Want mijn deur staat altijd voor jou open.quote:
Eens.quote:Op maandag 4 april 2011 12:02 schreef ErwinRommel het volgende:
Vind dat oude luchtalarm toch een stuk beter klinken dan dit debiele gejank.
quote:Op maandag 4 april 2011 12:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Onmogelijk! Want mijn deur staat altijd voor jou open.
Ja, bij een echt alarm twee keer zo hard.quote:
Ja ik weet het. Jij had die tekst bij Lotusss willen gebruiken. Volgende keer iets sneller zijn.quote:
quote:Op maandag 4 april 2011 12:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja ik weet het. Jij had die tekst bij Lotusss willen gebruiken. Volgende keer iets sneller zijn.
Hoi.quote:
Haaaaaiquote:
quote:Op maandag 4 april 2011 12:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Onmogelijk! Want mijn deur staat altijd voor jou open.
Welterusten!quote:Op maandag 4 april 2011 12:44 schreef Cobra4 het volgende:
Dames en heren. Ik ga maffen.
Lieve Maitje, fijne dag verder.
Trusten ouwe SMquote:Op maandag 4 april 2011 12:44 schreef Cobra4 het volgende:
Dames en heren. Ik ga maffen.
Lieve Maitje, fijne dag verder.
straks maar eens vrij vragenquote:
Auf dem Fahrrad.quote:Op maandag 4 april 2011 13:41 schreef Sine_Pari het volgende:
Nee niet echt, maar doe het wat rustig aan vanmorgen
quote:
Haha belandaquote:Op maandag 4 april 2011 13:52 schreef hoogvlieger het volgende:
Middag![]()
Gisteravond suri voer gegeten. Is blijkbaar niet echt best gevallen want na een nachtrust van 3 uur () voelde me maag niet echt best.
eelt valt er denk ik af samen met die blaar dus ik denk dat ik het gewoon laat gaanquote:
Ik zal het ff kijkenquote:Op maandag 4 april 2011 14:10 schreef Sine_Pari het volgende:
m.k even een vraagje, wat kost een iPad 2 in NLD?
is dat surinaams eten? Heb vanmorgen wel nog wat gebakke banaan gehad, dat was wel ff flink lekker. Maar denk dat die uber pittige geprakte geit t m heeft gedaan.quote:
normaal is ¤ 679,00, en de 3G (sneller) is ¤ 799,00, in de apple store. Ze zijn nog nergens anders te verkrijgen dan in de apple store.quote:Op maandag 4 april 2011 14:15 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
64GB. Bedankt, want als ik hier google krijg ik namelijk de US aanbieders etc
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood Sugar Sex Magik
En dan opsturen met zo'n speciale doos zodat het opeens nog maat 10 dollar kost in plaats van 200 ofzoquote:Op maandag 4 april 2011 14:24 schreef Sine_Pari het volgende:
Okay bedankt, dat maakt dan een lekker verschil. ¤ 679.00 x 1.42412 (koers) = $966.98. Dus denk maar dat ik er hier een koop voor moeders. Heb gisteren namelijk $699.00 betaald voor een 64GB.
Belanda = Hollander in het Indischequote:Op maandag 4 april 2011 14:16 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
is dat surinaams eten? Heb vanmorgen wel nog wat gebakke banaan gehad, dat was wel ff flink lekker. Maar denk dat die uber pittige geprakte geit t m heeft gedaan.
Ik kijk wel even hoe ik dat dan doe. Maar dacht dat het misschien wat makkelijker in gebruik was dan een klapjap voor haar. En een 16GB (goed genoeg voor haar) is hier dan ook nog eens $200.00 goedkoper.quote:Op maandag 4 april 2011 14:27 schreef m.k het volgende:
[..]
En dan opsturen met zo'n speciale doos zodat het opeens nog maat 10 dollar kost in plaats van 200 ofzo
Mischien moet je haar eerst eens langs de apple store in NL laten gaan om ff te kijken of het wat is?quote:Op maandag 4 april 2011 14:31 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ik kijk wel even hoe ik dat dan doe. Maar dacht dat het misschien wat makkelijker in gebruik was dan een klapjap voor haar. En een 16GB (goed genoeg voor haar) is hier dan ook nog eens $200.00 goedkoper.
Sine, daar zal waarschijnlijk wel nog eens een leuk bedrag aan douanekosten bijkomen. Als ze het vermoeden hebben dat er dure apparatuur in een pakketje zit wordt dat blijkbaar bijna altijd gecontroleerd, daar heb ik mezelf ook eens flink op verkeken... was toen zo'n 150 euro aan de douane kwijt.quote:Op maandag 4 april 2011 14:31 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ik kijk wel even hoe ik dat dan doe. Maar dacht dat het misschien wat makkelijker in gebruik was dan een klapjap voor haar. En een 16GB (goed genoeg voor haar) is hir dan ook nog eens $200.00 goedkoper.
He jammerquote:
Heb ik nog nooit van gehoord, jij moet betalen omdat de douane je pakketje controleert?quote:Op maandag 4 april 2011 14:40 schreef Royyy het volgende:
[..]
Sine, daar zal waarschijnlijk wel nog eens een leuk bedrag aan douanekosten bijkomen. Als ze het vermoeden hebben dat er dure apparatuur in een pakketje zit wordt dat blijkbaar bijna altijd gecontroleerd, daar heb ik mezelf ook eens flink op verkeken... was toen zo'n 150 euro aan de douane kwijt.
Ja die stuur ik dan ook niet zo over de post op. Weet dat het in NLD met defensie niet goed gaat, maar om de kas te spekken door dik bij de douane te doken begin ik dus niet aan. Is verdomme een kado, dus die eikels hebben er zoiezo geen recht op om daar nog eens belasting over te heffen.quote:Op maandag 4 april 2011 14:40 schreef Royyy het volgende:
[..]
Sine, daar zal waarschijnlijk wel nog eens een leuk bedrag aan douanekosten bijkomen. Als ze het vermoeden hebben dat er dure apparatuur in een pakketje zit wordt dat blijkbaar bijna altijd gecontroleerd, daar heb ik mezelf ook eens flink op verkeken... was toen zo'n 150 euro aan de douane kwijt.
Ja, als de waarde van het pakketje boven een bepaald bedrag is (als ik het me goed herinner boven de 150 euro) moet je er douanerechten en nog eens BTW over betalen.quote:Op maandag 4 april 2011 14:42 schreef m.k het volgende:
[..]
He jammer
[..]
Heb ik nog nooit van gehoord, jij moet betalen omdat de douane je pakketje controleert?
Als je een bedrijf hebt of iemand kent met een bedrijf kan je vaak wel wat regelenquote:Op maandag 4 april 2011 14:46 schreef Royyy het volgende:
[..]
Ja, als de waarde van het pakketje boven een bepaald bedrag is (als ik het me goed herinner boven de 150 euro) moet je er douanerechten en nog eens BTW over betalen.
Je kunt natuurlijk geluk hebben dat ze het niet controleren, maar heb laatst nog een artikel in de krant gelezen dat ze er tegenwoordig extra streng op controleren, vanwege allerlei aankopen van elektronisch spul in het buitenland.
Ga eind Augustus/begin September waarschijnlijk op uitzending en neem hem dan wel zelf mee omdat ik dan een tussen stop maak in NLD als ik ga. En zo niet zijn er ook nog andere wegen.quote:Op maandag 4 april 2011 14:48 schreef m.k het volgende:
[..]
Als je een bedrijf hebt of iemand kent met een bedrijf kan je vaak wel wat regelen
Via de veldpost wellicht een idee? Weet niet of dat zo kan in de US.quote:Op maandag 4 april 2011 14:54 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ga eind Augustus/begin September waarschijnlijk op uitzending en neem hem dan wel zelf mee omdat ik dan een tussen stop maak in NLD als ik ga. En zo niet zijn er ook nog andere wegen.
O dan ben je precies op tijd voor mijn verjaardag neem er maar 2 meequote:Op maandag 4 april 2011 14:54 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ga eind Augustus/begin September waarschijnlijk op uitzending en neem hem dan wel zelf mee omdat ik dan een tussen stop maak in NLD als ik ga. En zo niet zijn er ook nog andere wegen.
Schooierquote:Op maandag 4 april 2011 14:55 schreef m.k het volgende:
[..]
O dan ben je precies op tijd voor mijn verjaardag neem er maar 2 mee![]()
![]()
![]()
Make it 3quote:Op maandag 4 april 2011 14:55 schreef m.k het volgende:
[..]
O dan ben je precies op tijd voor mijn verjaardag neem er maar 2 mee![]()
![]()
![]()
quote:
Al de hele dag hierquote:
Mazzelaar!!quote:
Jij moet bakken met geld verdienen Sine_Pari, de US is NL niet mbt salaris van defensie personeelquote:Op maandag 4 april 2011 14:59 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Denk het niet, daar kan je naar zwaaien. Zie er niet uit als deze man [ afbeelding ]
Nee jullie hebben deze toch ?quote:Op maandag 4 april 2011 14:59 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Denk het niet, daar kan je naar zwaaien. Zie er niet uit als deze man [ afbeelding ]
Droom verder. Wat verdiend een adjudant in NLD?quote:Op maandag 4 april 2011 15:00 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Jij moet bakken met geld verdienen Sine_Pari, de US is NL niet mbt salaris van defensie personeel
http://www.inoverheid.nl/(...)en-marechaussee.htmlquote:Op maandag 4 april 2011 15:06 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Droom verder. Wat verdiend een adjudant in NLD?
http://files.fok.nl/forum/DEF/Salaris%20Koninklijke%20Land.docquote:Op maandag 4 april 2011 15:08 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
http://www.inoverheid.nl/(...)en-marechaussee.html
http://mpbundels.mindef.nl/31_serie/31_400/31_400_1000.htm
Daar kun je geen huishouden van onderhouden nee.quote:Op maandag 4 april 2011 15:20 schreef Thaboel het volgende:
in 2009 kreeg ik 897 europesche euro's in de stand van Soldaat der 3e klasse
Dat zou ik niet wetenquote:Op maandag 4 april 2011 15:25 schreef ErwinRommel het volgende:
Wacht ff, ik mis geloof ik iets.
Vroegah had men gewoon Soldaat en Soldaat 1ste Klasse.
Nu heeft men dus Soldaat 3de klasse, 2de klasse en 1ste klasse.
Kan iemand mij ff kort en bondig uitleggen waarom men weer een ander systeem moest uitdragen?
Ok. Bij ons toendertijd was dat gewoon een soldaat nebbes.quote:Op maandag 4 april 2011 15:29 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Dat zou ik niet wetenMaar een sld3 is gewoon iemand die nog in de amo zit
Succes en blijf laagquote:
In Breda kom je dr een heleboel tegen.quote:Op maandag 4 april 2011 15:37 schreef Thaboel het volgende:
een sld3 zal je vrijwel niet buiten Assen of oirschot zien lopen. Heel soms op de Harskamp
bever, geweldige winkelsquote:Op maandag 4 april 2011 15:53 schreef hoogvlieger het volgende:
Net een vacature voor de Bever sport Houten de de deur uit gedaan. Hopen dat het wat wordt. Ben het thuiszitten beetje zat aan het worden.
Hm strak planquote:Op maandag 4 april 2011 15:53 schreef hoogvlieger het volgende:
Net een vacature voor de Bever sport Houten de de deur uit gedaan. Hopen dat het wat wordt. Ben het thuiszitten beetje zat aan het worden.
korting, korting, korting!quote:Op maandag 4 april 2011 15:53 schreef hoogvlieger het volgende:
Dat thuiszitten en niks doen, ik kan me dat helemaal voorstellen, ga je niet vrolijk van worden.quote:Op maandag 4 april 2011 15:53 schreef hoogvlieger het volgende:
Ja okquote:Op maandag 4 april 2011 15:52 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
In Breda kom je dr een heleboel tegen.
Op de KMA begin je als SLD3. Als je de ALO1 goed hebt afgerond word je bevorderd tot Kpl.
Bever in Breda altijd handige winkel geweest. Zat op 100m lopen van de KMA, dus als je ff snel een haakje of mesje of thermo spul nodig had, en natuurlijk 10% kortingquote:
zou ik het kunne fixen dat ik dan en personeelskorting en defensiekorting krijg XDquote:
idd. Ben nu officieel sinds 1 februari werkloos. Maar zit natuurlijk als sinds half december thuis niks te doen. Voor de centen hoef ik het niet echt te doen, hoewel ik er wel mooi mn autotje mee kan financieren, maar de tijd moet maar wat beter besteed worden.quote:Op maandag 4 april 2011 16:02 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat thuiszitten en niks doen, ik kan me dat helemaal voorstellen, ga je niet vrolijk van worden.
nawwwww vriendinnen mogen niet huilen, dat is niet leuk. Maak dr maar weer snel beter thaboel !quote:Op maandag 4 april 2011 20:55 schreef Thaboel het volgende:
Idd! En ik ben weer weg! Ff een vriendin laten uithuilen en daarna voetballen!
Que?quote:Op maandag 4 april 2011 21:18 schreef Thaboel het volgende:
Ik wist dat je zus harde dingen deed maar hardlopen
Bij ons was het ernstig stil...quote:
Het is dat jullie erover begonnen...quote:Friese alarmsirenes weigeren dienst
maandag 04 april 2011 Dokkum
Op de eerste maandag van de maand was in grote delen van Friesland de sirene niet te horen. Wat daar de oorzaak van was, is nog niet bekend. In de provincie deden zich voor zover bekend om 12.00 uur geen incidenten voor, waardoor besloten kon zijn om de sirene's niet te laten horen. Een technisch mankement is daardoor het meest waarschijnlijk. Mogelijk dat de zomertijd daar ook een rol in speelt.
Het is niet de eerste keer dat er iets misgaat met de alarmsirene's. In november 2009 gingen de sirene's onterecht af, na een incident in Dronrijp. In Drenthe weigerden de sirene's recent ook. Ook weigerden het test-luchtalarm precies vijf jaar geleden al eens dienst.
zoveel swagger hebben dat het spectaculair is denk ikquote:
swagger + spectaculairquote:
Nee niks laat maar... nu moet je het ook zeggen ookquote:Op maandag 4 april 2011 22:02 schreef Thaboel het volgende:
[..]
swagger + spectaculair![]()
@maitje laat maar
was een sexueelgentint grapjequote:Op maandag 4 april 2011 22:06 schreef Maitje het volgende:
[..]
Nee niks laat maar... nu moet je het ook zeggen ook
roger. Trustequote:Op maandag 4 april 2011 22:16 schreef drivehome het volgende:
Zo wat is die nieuwe indeling irritant...
Maar welterusten lui, ik ga inliggen.
Owh.. hij was niet grappigquote:Op maandag 4 april 2011 22:15 schreef Thaboel het volgende:
[..]
was een sexueelgentint grapje
Nu even heerlijk niksen. Morgen weer om 9uur op het werk zijn
Trustequote:Op maandag 4 april 2011 22:16 schreef drivehome het volgende:
Zo wat is die nieuwe indeling irritant...
Maar welterusten lui, ik ga inliggen.
Even vragen of ze je username willen aanpassen dan Sine_Pari > Siniel_Pariquote:Op maandag 4 april 2011 22:56 schreef Sine_Pari het volgende:
Oh had ik het maar weer eens verkeerd, eerst noem ik je Maitje en nu zeg ik hoi terwijl het dus eigelijk dag is. Denk dat ik langzaam aan siniel word. Slaap lekker EllaN.
quote:Op maandag 4 april 2011 23:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Even vragen of ze je username willen aanpassen dan Sine_Pari > Siniel_Pari
quote:Op maandag 4 april 2011 23:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Even vragen of ze je username willen aanpassen dan Sine_Pari > Siniel_Pari
Slaap lekker!quote:Op maandag 4 april 2011 23:19 schreef Maitje het volgende:
Ik rol mijn bedje in!
Truste en werkse cobra
In welke Amerikaanse stad sta jij dan op straat tv te kijken?quote:Op maandag 4 april 2011 23:21 schreef Thaboel het volgende:
Oeh op 13th street wel een leuke docu over us marshalls
digitale tv. Kanaal 16 @ ziggoquote:Op maandag 4 april 2011 23:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
In welke Amerikaanse stad sta jij dan op straat tv te kijken?
13th street kijk ik ook heel vaak. Law & Order ftw!quote:Op maandag 4 april 2011 23:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
In welke Amerikaanse stad sta jij dan op straat tv te kijken?
Ik sta er een keer niet bij! Ik heb gewoon een levenquote:Op dinsdag 5 april 2011 00:22 schreef Cobra4 het volgende:
Jaarcijfers voor maart 2011
075 (432) 02435 Cobra4
402 (519) 00809 Thaboel
462 (258) 00705 Maitje
Welke cijfers het zijn staat boven de lijst.quote:Op dinsdag 5 april 2011 00:27 schreef Thaboel het volgende:
Het is toch gewoon elke maand je postcount?
Of je bijv van 1 t/m 30 april je postcount?
pic's or didn't happenquote:Op dinsdag 5 april 2011 00:27 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik sta er een keer niet bij! Ik heb gewoon een leven
Zie facebook account van ERquote:
Pfff te moeilijk! Kom wel een biertje doenquote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 00:43 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Pfff te moeilijk! Kom wel een biertje doen
laatste is trouwens van 10dagen geleden @ fbquote:
Ja, ik doe er meer mee dan hij. Kijk anders maar op de mijnequote:Op dinsdag 5 april 2011 00:55 schreef Thaboel het volgende:
[..]
laatste is trouwens van 10dagen geleden @ fb
quote:Op dinsdag 5 april 2011 00:55 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja, ik doe er meer mee dan hij. Kijk anders maar op de mijne
ROFLquote:Op dinsdag 5 april 2011 01:00 schreef Thaboel het volgende:
[..]![]()
![]()
zie ineens weer de foto van ER en moi
Al anderhalf uur.... ik ga ook maar eens mijn oogjes dichtdoen!quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 01:20 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Al anderhalf uur.... ik ga ook maar eens mijn oogjes dichtdoen!
Tot morgen!
Wie?quote:Op dinsdag 5 april 2011 01:27 schreef Thaboel het volgende:
Truste lotusss
Ik begin bijna ongerust te worden! Waar is vronsky?
Mogguh (eventjes)...quote:Op dinsdag 5 april 2011 01:54 schreef hoogvlieger het volgende:
en ondergetekende kan weer eens niet tukken.... gister ook al pas om 0400 in slaap gevallenTis verdomme midden in de nacht en ik voel me gewoon totaal niet moe.
Er wel net achter gekomen dat de uni Leiden dit jaar start met de bachelor Internationale Betrekkingen en Organisaties. Volgende week toevallig opendag dus dat word een retourtje Leiden voor mij. Ga komende weekend ook naar de Avans Den Bosch, voor de HBO Integrale Veiligheid. Maar zit er nou niet heel erg om te springen na wat dingen die ik over IV heb gelezen. En WO trekt me toch meer dan HBO. Keuzes...Keuzes....
Ow... daar had ik dus totaal geen moeite mee vannacht, ik wou eigenlijk van 22:00 tot 00:00 nog ff gaan lezen voor m'n havo-engels, maar ik flikkerde gewoon om 22:30 in slaap xD. Wel heerlijk geslapen trouwensquote:Op dinsdag 5 april 2011 01:54 schreef hoogvlieger het volgende:
en ondergetekende kan weer eens niet tukken.... gister ook al pas om 0400 in slaap gevallenTis verdomme midden in de nacht en ik voel me gewoon totaal niet moe.
Die kopjes hebben wijquote:
trap die ypr eens het terrein in johquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:35 schreef Braamyo het volgende:
Blegh ! ruim 70 pagina's gelezen en ben er echt helemaal klaar mee !
Mijn baas heeft toevallig net een nieuwe tatoo laten zetten van de cover van dat boek alleen dan "tot ik jou vind"quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:47 schreef Braamyo het volgende:
@cobra: Ik lees het boek 'until I find you' voor engels. In dat vak hoop ik in Mei examen te doen minst ik mijn boekverslagen optijd inlevern. Bij stom toeval heb ik wuthering heights gelezen, wat schijnbaar de beste roman is uit de engelse literatuur geschiedenis. En aansluitend wou ik nog iets uitdagends pakken, dus een Roman van ruim 927 pagina's, iets waar ik nu echt spijt van heb maargoed. Ik moest dus twee romans lezen voor engels, anders had ik wel 4 adventures ingeleverd. Want dat lees ik voor de lol.
zag ook al dat het uitvalspersentage over 5 jaar bij die HBO 50% isquote:Op dinsdag 5 april 2011 06:57 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Mogguh (eventjes)...
Zoals ik al ooit tegen je zei: doe ajb geen HBO. Niveau is redelijk discutabel, docenten zijn niet altijd kundig en de mogelijkheid is er dat het gewoon één grote chaos is.
Op de uni's heb je dus wel competente docenten en is alles tot in de puntjes geregeld. Niveau ligt dus alleen flink hoger en geen kans op "meevallertjes".
quote:
Is dat dan de 'rose of jericho' tatoo of de cover van het boek zoals ik die nu heb... een 6-zijdige dubbelsteen met o.a. een hartjequote:Op dinsdag 5 april 2011 11:51 schreef m.k het volgende:
Mijn baas heeft toevallig net een nieuwe tatoo laten zetten van de cover van dat boek alleen dan "tot ik jou vind"
Werd mij ook verteld, alleen het boek zelf vind ik heel leuk. Alleen het aantal pagina's valt nu gewoon ff tegen. Voor de rest is 'until i find you' gewoon goed te doen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:52 schreef Cobra4 het volgende:
Dan had je beter "the world according to Garp" van Irving kunnen lezen.
Er is dus geen enkele burger maatschappij die een berg KLers aan boord wil hebben?quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:04 schreef Thaboel het volgende:
Neef @ de west moest als langer blijven daar. Nu is waarschijnlijk morgen/overmorgen z'n vlucht gecanceld. Ze kunnen niet eens voor 1pel een vlucht naar huis regelen :S
Heb je een nieuwe mexicaanse vriendin dan?quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:17 schreef ErwinRommel het volgende:
Goedemiddag, klaar van werk, al 1 uur, en nu thuis
Vanavond lekker mexicaantjes maken
Dat heet rollenspel. Doe vanavond mijn sombrero op, giet wat tequila naar binnen en zeg dingen als "hola, hola, si señor". Vindt-ie geil.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heb je een nieuwe mexicaanse vriendin dan?
quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:20 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat heet rollenspel. Doe vanavond mijn sombrero op, giet wat tequila naar binnen en zeg dingen als "hola, hola, si señor". Vindt-ie geil.
Dan moet ik jullie binnenkort maar uithoren over het resultaat.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:20 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat heet rollenspel. Doe vanavond mijn sombrero op, giet wat tequila naar binnen en zeg dingen als "hola, hola, si señor". Vindt-ie geil.
Si, si! Más, más!!!!quote:
Dat is vreten man!!!!quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heb je een nieuwe mexicaanse vriendin dan?
Vraag maar aan de burenquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan moet ik jullie binnenkort maar uithoren over het resultaat.
Ja, ja. Meer! Meer! [/vertaling]quote:
Si señor.... problema para usted?quote:
Al klachten binnen over geluidsoverlast dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |