Succes en blijf laagquote:
In Breda kom je dr een heleboel tegen.quote:Op maandag 4 april 2011 15:37 schreef Thaboel het volgende:
een sld3 zal je vrijwel niet buiten Assen of oirschot zien lopen. Heel soms op de Harskamp
bever, geweldige winkelsquote:Op maandag 4 april 2011 15:53 schreef hoogvlieger het volgende:
Net een vacature voor de Bever sport Houten de de deur uit gedaan. Hopen dat het wat wordt. Ben het thuiszitten beetje zat aan het worden.
Hm strak planquote:Op maandag 4 april 2011 15:53 schreef hoogvlieger het volgende:
Net een vacature voor de Bever sport Houten de de deur uit gedaan. Hopen dat het wat wordt. Ben het thuiszitten beetje zat aan het worden.
korting, korting, korting!quote:Op maandag 4 april 2011 15:53 schreef hoogvlieger het volgende:
Dat thuiszitten en niks doen, ik kan me dat helemaal voorstellen, ga je niet vrolijk van worden.quote:Op maandag 4 april 2011 15:53 schreef hoogvlieger het volgende:
Ja okquote:Op maandag 4 april 2011 15:52 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
In Breda kom je dr een heleboel tegen.
Op de KMA begin je als SLD3. Als je de ALO1 goed hebt afgerond word je bevorderd tot Kpl.
Bever in Breda altijd handige winkel geweest. Zat op 100m lopen van de KMA, dus als je ff snel een haakje of mesje of thermo spul nodig had, en natuurlijk 10% kortingquote:
zou ik het kunne fixen dat ik dan en personeelskorting en defensiekorting krijg XDquote:
idd. Ben nu officieel sinds 1 februari werkloos. Maar zit natuurlijk als sinds half december thuis niks te doen. Voor de centen hoef ik het niet echt te doen, hoewel ik er wel mooi mn autotje mee kan financieren, maar de tijd moet maar wat beter besteed worden.quote:Op maandag 4 april 2011 16:02 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat thuiszitten en niks doen, ik kan me dat helemaal voorstellen, ga je niet vrolijk van worden.
nawwwww vriendinnen mogen niet huilen, dat is niet leuk. Maak dr maar weer snel beter thaboel !quote:Op maandag 4 april 2011 20:55 schreef Thaboel het volgende:
Idd! En ik ben weer weg! Ff een vriendin laten uithuilen en daarna voetballen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |