Mogguh!quote:
Hello!quote:
Correct.quote:Op maandag 4 april 2011 09:16 schreef ErwinRommel het volgende:
Zag dat iemand vannacht het weer té kwaad had gekregen.
Is Lotusss met haar mes uitgeschoten terwijl ze in jou aan het snijden was?quote:Op maandag 4 april 2011 09:21 schreef ErwinRommel het volgende:
Denk dat ik vandaag toch maar eens een afspraak moet maken bij de huisarts, heb pijn in m'n borst.
Lolquote:Op maandag 4 april 2011 09:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is Lotusss met haar mes uitgeschoten terwijl ze in jou aan het snijden was?
Jij weet het dan tenminste te herkennen. Je moet eens weten hoeveel mensen doorlopen met een klaplong.quote:Op maandag 4 april 2011 09:29 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Lol
Nee, als dat het was wist ik waar ik aan toe ben.
Vannacht hoestbui gehad, en ik voelde iets scheuren van binnen. Ik heb al drie klaplongen gehad, en hoop niet dat het wéér raak is.
Goeiemorgen!quote:Op maandag 4 april 2011 09:34 schreef EllaN het volgende:
Sliep dis uiteindelijk om 4.50. Nu ben ik moe.
Op zich kan het geen kwaad hoor, doet alleen zeer.quote:Op maandag 4 april 2011 09:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jij weet het dan tenminste te herkennen. Je moet eens weten hoeveel mensen doorlopen met een klaplong.
Goodmeurningquote:Op maandag 4 april 2011 09:34 schreef EllaN het volgende:
Sliep dis uiteindelijk om 4.50. Nu ben ik moe.
Ik ben al thuis. En de Babi-pangang is al op.quote:Op maandag 4 april 2011 09:37 schreef EllaN het volgende:
[..]! Lekker eten en naar huis jij harde werker.
Oh.. Dan bedoel ik dat je maar lekker moet gaan slapenquote:Op maandag 4 april 2011 09:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ben al thuis. En de Babi-pangang is al op.
Eerst nog even Top Gear en Louis Theroux kijken.quote:Op maandag 4 april 2011 09:41 schreef EllaN het volgende:
[..]
Oh.. Dan bedoel ik dat je maar lekker moet gaan slapen.
Ik heb zijn docu over die ene hyper gelovige familie in de VS gezien brrrr.quote:Op maandag 4 april 2011 09:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Eerst nog even Top Gear en Louis Theroux kijken.
Yep, die dus.quote:Op maandag 4 april 2011 09:54 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ik heb zijn docu over die ene hyper gelovige familie in de VS gezien brrrr.
Echt wel.quote:
Kapsalonquote:Op maandag 4 april 2011 10:09 schreef Cobra4 het volgende:
1000 geweest. De Doner zaak is open. Ik ga denk ik nog even een broodje doner of een kapsalon halen.
Goeiemorgen lieve Maitje!quote:
Kapitein M.J. Kroon nieuwe Ridder MWO #2.quote:Op maandag 4 april 2011 10:49 schreef ErwinRommel het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)egaal-wapen-had.html
Ahh, dankequote:Op maandag 4 april 2011 10:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kapitein M.J. Kroon nieuwe Ridder MWO #2.
Niet anders dan normaal toch?quote:
Hoi Lotuss.quote:
quote:Op maandag 4 april 2011 11:13 schreef EllaN het volgende:
http://headlines.nos.nl/f(...)d&utm_medium=twitter
Dekking zoeken?! Vrouwen en kinderen beschermenquote:Op maandag 4 april 2011 12:01 schreef Cobra4 het volgende:
Lucht aanval! Lucht aanval! Lucht aanval! Al het personeel onmiddelijk dekking zoeken!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |