laatste is trouwens van 10dagen geleden @ fbquote:

Ja, ik doe er meer mee dan hij. Kijk anders maar op de mijnequote:Op dinsdag 5 april 2011 00:55 schreef Thaboel het volgende:
[..]
laatste is trouwens van 10dagen geleden @ fb

quote:Op dinsdag 5 april 2011 00:55 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja, ik doe er meer mee dan hij. Kijk anders maar op de mijne

zie ineens weer de foto van ER en moi

ROFLquote:Op dinsdag 5 april 2011 01:00 schreef Thaboel het volgende:
[..]

ER al op 1 oor?
 ER al op 1 oor?

Al anderhalf uur.... ik ga ook maar eens mijn oogjes dichtdoen!quote:

quote:Op dinsdag 5 april 2011 01:20 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Al anderhalf uur.... ik ga ook maar eens mijn oogjes dichtdoen!
Tot morgen!

Wie?quote:Op dinsdag 5 april 2011 01:27 schreef Thaboel het volgende:
Truste lotusss
Ik begin bijna ongerust te worden! Waar is vronsky?

nog een prettige wacht c4. Ik ga ook tukken
 nog een prettige wacht c4. Ik ga ook tukken

Tis verdomme midden in de nacht en ik voel me gewoon totaal niet moe.
  Tis verdomme midden in de nacht en ik voel me gewoon totaal niet moe. . Ga komende weekend ook naar de Avans Den Bosch, voor de HBO Integrale Veiligheid. Maar zit er nou niet heel erg om te springen na wat dingen die ik over IV heb gelezen. En WO trekt me toch meer dan HBO. Keuzes...Keuzes....
. Ga komende weekend ook naar de Avans Den Bosch, voor de HBO Integrale Veiligheid. Maar zit er nou niet heel erg om te springen na wat dingen die ik over IV heb gelezen. En WO trekt me toch meer dan HBO. Keuzes...Keuzes....

Mogguh (eventjes)...quote:Op dinsdag 5 april 2011 01:54 schreef hoogvlieger het volgende:
en ondergetekende kan weer eens niet tukken.... gister ook al pas om 0400 in slaap gevallenTis verdomme midden in de nacht en ik voel me gewoon totaal niet moe.
Er wel net achter gekomen dat de uni Leiden dit jaar start met de bachelor Internationale Betrekkingen en Organisaties. Volgende week toevallig opendag dus dat word een retourtje Leiden voor mij. Ga komende weekend ook naar de Avans Den Bosch, voor de HBO Integrale Veiligheid. Maar zit er nou niet heel erg om te springen na wat dingen die ik over IV heb gelezen. En WO trekt me toch meer dan HBO. Keuzes...Keuzes....

Ow... daar had ik dus totaal geen moeite mee vannacht, ik wou eigenlijk van 22:00 tot 00:00 nog ff gaan lezen voor m'n havo-engels, maar ik flikkerde gewoon om 22:30 in slaap xD. Wel heerlijk geslapen trouwensquote:Op dinsdag 5 april 2011 01:54 schreef hoogvlieger het volgende:
en ondergetekende kan weer eens niet tukken.... gister ook al pas om 0400 in slaap gevallenTis verdomme midden in de nacht en ik voel me gewoon totaal niet moe.

Die kopjes hebben wijquote:

trap die ypr eens het terrein in johquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:35 schreef Braamyo het volgende:
Blegh ! ruim 70 pagina's gelezen en ben er echt helemaal klaar mee !

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |