quote:
Klote.quote:Op maandag 4 april 2011 03:06 schreef EllaN het volgende:
Rusteloos. Hoe bevalt jouw dienst zonder shag?
Hoe lang moet je nogquote:Op maandag 4 april 2011 03:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Klote.
Ik ben maar afleiding aan het zoeken door wat afleveringen van "Time Team" te kijken.
Nog 3 uur, 43 minuten en 10 seconden.quote:
Tuurlijk. Ik ben een bikkel.quote:
quote:
Ik eigenlijk ook wel.quote:
Dat klinkt wel heel aantrekkelijk.quote:
Maar helaas. Ik moet mijn plicht doen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
quote:Op maandag 4 april 2011 03:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar helaas. Ik moet mijn plicht doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik waag weer een poging. Hopelijk niet tot zo.
Ga je nou weer beginnen!? Nee toch?quote:Op maandag 4 april 2011 04:19 schreef Mores het volgende:
War blijf je nou ER? met je PTSS
http://nl.wikipedia.org/wiki/Posttraumatische_stressstoornis
Ik zie weinig terug van je PTSS, ik zit al uren te wachten, maar volgens mij slaap je lekker langs je vriendinnetje.loser dat je bent, wwar was je in 1995?
Maar jij bent tenminste nuchter.quote:
Waar was jij dan tijdens Sebrenica?quote:
Mores, ik zal nu maar de wijste van ons twee zijn en hier nu niet inhoudelijk op ingaan.quote:Op maandag 4 april 2011 05:33 schreef Mores het volgende:
[..]
Waar was jij dan tijdens Sebrenica?Ik was er ER niet! Heeft ER PTSS? Ik wel, maar daar heb jij geen weet en kennis van, want je was er samen met ER geeneens!
Dat zegt meer over jou dan over mij, veel plezier met je vriendje ER, want daar gaat het toch om?quote:Op maandag 4 april 2011 05:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mores, ik zal nu maar de wijste van ons twee zijn en hier nu niet inhoudelijk op ingaan.
Fuck off!!!quote:Op maandag 4 april 2011 05:38 schreef Sine_Pari het volgende:
Mores ik weet niet wat je met je posten hoopt te berijken, maar denk niet dat dit de plaats is om het te doen.
dan ken je me irl nog nietquote:Op maandag 4 april 2011 05:49 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Goed weerwoord. Zou trouwens interresant zijn om te zien of je dat IRL ook nog zou zeggen.
quote:Op maandag 4 april 2011 05:45 schreef Mores het volgende:
[..]
Dat zegt meer over jou dan over mij, veel plezier met je vriendje ER, want daar gaat het toch om?
Nee, maar ik sta niet de wereld voor de gek te houden dat ik PTSS heb opgelopen door Seberenica, terwijl ik er niet ben geweest en daarna alle VN militairen onderschijten alsof hun werk niets heeft ingehoudenquote:Op maandag 4 april 2011 05:53 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Nee dat hoeft ook niet, als je er IRL net zo patserig opna houd als nu op het forum.
Denk je nu werkeljk dat dit hier de plaats is om je penis vergelijk door te voeren? Zij dan zoveel man en doe het recht op de man af in een PM.quote:Op maandag 4 april 2011 05:56 schreef Mores het volgende:
[..]
Nee, maar ik sta niet de wereld voor de gek te houden dat ik PTSS heb opgelopen door Seberenica, terwijl ik er niet ben geweest en daarna alle VN militairen onderschijten alsof hun werk niets heeft ingehouden
Misschien is dat een goed idee, al kan ik die slaap blijkbaar niet pakkenquote:Op maandag 4 april 2011 05:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
Ik zou eens gaan slapen als ik jou was. Wat rust kun je wel gebruiken.
Ga ff in dit topic verder discussieren, jij bent toch een amerikaans militair? dan ben je net zoals mij een massamoordenaar, live with itquote:Op maandag 4 april 2011 06:00 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Denk je nu werkeljk dat dit hier de plaats is om je penis vergelijk door te voeren? Zij dan zoveel man en doe het recht op de man af in een PM.
Of even een blokkie om? Dat helpt bij mij altijd als ik niet kan slapen.quote:Op maandag 4 april 2011 06:02 schreef Mores het volgende:
[..]
Misschien is dat een goed idee, al kan ik die slaap blijkbaar niet pakken
Dat topic ken ik en denk niet dat het nodig is om daar dit (of andere) off topic discussies door te voeren.quote:Op maandag 4 april 2011 06:05 schreef Mores het volgende:
[..]
Ga ff in dit topic verder discussieren, jij bent toch een amerikaans militair? dan ben je net zoals mij een massamoordenaar, live with it
Vulneratus Nec Victus, mijn verhaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |