nope een vriendin en een hele leuke vriendin van haarquote:
Long time no see!quote:
Wel goed en gezellig enzoquote:Op woensdag 6 april 2011 15:40 schreef Iska het volgende:
ja, kreeg van Gerco op mijn kop. Zat echt 3 sec stukje te lezen kreeg ik al een DM
Maar hoe'st hier??
Boven een post in de rechterbovenhoek heb je sinds kort naast het PM icoontje ook een tekstwolkje, dat is het DM icoontje.quote:
Naja, een man die in brand staat, ik denk zet het er toch ff bijquote:Op woensdag 6 april 2011 15:15 schreef Braamyo het volgende:
Wat een rare actie, nja, ik vond die belden niet zo heel schokkenend
Ja hoe komt het dat je zo lang weg gebleven bent? (Of wil je dat liever niet kwijtquote:Op woensdag 6 april 2011 16:42 schreef Iska het volgende:
Zoals Lotuss al zei; Long time no see! (Too long in my opinion, but im the one to blame for that)
Wat een mongol!quote:Op woensdag 6 april 2011 14:32 schreef Maitje het volgende:
Omg.. man zet zichzelf on fire op de dam...
www.nu.nl voor de diehards die beelden willen zien..
Hij zal zijn redenen er wel voor gehad hebben, jammer dat die dat zo moet doenquote:
Okequote:Op woensdag 6 april 2011 16:44 schreef Iska het volgende:
Geen directe reden, combinatie van meerdere dingen eigenlijk.. maar 'k leef iig nog
De reactie in dat filmpje... "Wat een mongol!"quote:Op woensdag 6 april 2011 16:46 schreef Maitje het volgende:
[..]
Hij zal zijn redenen er wel voor gehad hebben, jammer dat die dat zo moet doen
quote:Op woensdag 6 april 2011 16:50 schreef AchJa het volgende:
[..]
De reactie in dat filmpje... "Wat een mongol!"
Dat bedoelde ik dus.
quote:wat een mongol jonguh, wat een psychopaat!
Owh...quote:Op woensdag 6 april 2011 16:50 schreef AchJa het volgende:
[..]
De reactie in dat filmpje... "Wat een mongol!"
Dat bedoelde ik dus.
Natres...quote:Op woensdag 6 april 2011 17:34 schreef jankaas020 het volgende:
zaterdag? Wat is dat nou weer voor iets raars?
's Avonds???quote:Op woensdag 6 april 2011 17:38 schreef jankaas020 het volgende:
![]()
![]()
Zaterdag is om uit te slapen en om 's avonds weer te zuipen tot falen.
Ouwe mannen mogen ook iets eerder beginnen, zodat ze vroeg naar bed kunnen.quote:
Duidelijk, vandaar ook het pantoffelhok bij jullie.quote:Op woensdag 6 april 2011 17:41 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Ouwe mannen mogen ook iets eerder beginnen, zodat ze vroeg naar bed kunnen.
Je maakt je er wel makkelijk vanaf...quote:Op woensdag 6 april 2011 17:54 schreef jankaas020 het volgende:
Zodra niet marinemensen het hebben over een boot, is het een schip.
Als het om de marine gaat noem ik het altijd een grijs cafe.quote:Op woensdag 6 april 2011 18:04 schreef jankaas020 het volgende:
Weetikveel, ik heb het altijd over boot, het schijnt iets te zijn dat bij zoveel en zoveel meter het een schip schijnt te zijn.. Boeie, ik heb nu op de 2 grootste schepen/boten van de KM gewerkt en aan boord van beide noemt men het 'boot'.
Pics, or it didn't happen.quote:Op woensdag 6 april 2011 13:46 schreef Thaboel het volgende:
[..]
nope een vriendin en een hele leuke vriendin van haar. Naja wrs volgende week weer
jaa gezellig en zeker voor herhaling vatbaar. En onze maatjes uit de west zijn vrijdag thuisquote:Op woensdag 6 april 2011 15:15 schreef Braamyo het volgende:
Wat een rare actie, nja, ik vond die belden niet zo heel schokkenend
@ Thaboel: hoe was het etentje, voor herhaling vatbaar lees ik al
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |