Ja dus vanaf nu, haat aan Maitje !!!!!!!!quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:42 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mocht jij door alles heenkomen, ga je dan ook uit de losse pols vanuit de bosjes met een lasergun staan?
nu cobra slaapt durf je wel hè?quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:49 schreef m.k het volgende:
[..]
Ja dus vanaf nu, haat aan Maitje !!!!!!!!
Er is nog wel verschil tussen verkeerspolitie enzo..quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:42 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mocht jij door alles heenkomen, ga je dan ook uit de losse pols vanuit de bosjes met een lasergun staan?
Wij komen elkaar nog wel een keer tegenquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:49 schreef m.k het volgende:
[..]
Ja dus vanaf nu, haat aan Maitje !!!!!!!!
Ook de gewone regiopolitie heeft een lasergun, en ook de gewone regiopolitie doet aan verkeerscontrolesquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:01 schreef Maitje het volgende:
[..]
Er is nog wel verschil tussen verkeerspolitie enzo...
En maar lachen als ze al die bonnen is gaan incasseren. En maar lachen om die extra geïnde belastingen!quote:En.. alles voor jou en andere weggebruikers hun veiligheid mocht ik het ooit doen
een lijntje voor ééniederquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:15 schreef Lotusss het volgende:
Hierbij wil ik als Modje mijn veto uitspreken dat de volgende officiële DEF meet (deels) In 't Harnasch plaats gaat vinden. Wat de uitspraak ook moge zijn.
Hey!quote:
Euhm wat hier bij ons in de bosjes staat met een lasergun is gewoon normale politie uit de stad hoorquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:01 schreef Maitje het volgende:
[..]
Er is nog wel verschil tussen verkeerspolitie enzo...
En.. alles voor jou en andere weggebruikers hun veiligheid mocht ik het ooit doen
[..]
Wij komen elkaar nog wel een keer tegen
whut wacht ff, gaat er een DEF meet komen dan ?quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:15 schreef Lotusss het volgende:
Hierbij wil ik als Modje mijn veto uitspreken dat de volgende officiële DEF meet (deels) In 't Harnasch plaats gaat vinden. Wat de uitspraak ook moge zijn.
AL. Maar toen moest jij zo nodig spelen in el grote zandbakquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:29 schreef Braamyo het volgende:
[..]
whut wacht ff, gaat er een DEF meet komen dan ?
owkay, duidelijk verhaal.... volgende keer ff met neon verlichting in mijn PM box een verwittiging plaatsen owkay?quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:34 schreef Thaboel het volgende:
AL. Maar toen moest jij zo nodig spelen in el grote zandbak
Okiedokie!quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:42 schreef Braamyo het volgende:
[..]
owkay, duidelijk verhaal.... volgende keer ff met neon verlichting in mijn PM box een verwittiging plaatsen owkay?
Nog geen officiële. Maar in de komende weken doe ik wel een aankondiging.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:29 schreef Braamyo het volgende:
[..]
whut wacht ff, gaat er een DEF meet komen dan ?
Wachten op de Cie uit de West terug is om ons daarna volledig te storten op Niveau 1 & 2 oefeningen. Gevolgt door herscholing CV90quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:52 schreef Thaboel het volgende:
Maaaar 'jou' ypr is dus verkocht? Wtf doe je dan de heledag als chauf ypr
xD, plan het eens in mijn vakantiequote:Op dinsdag 5 april 2011 19:56 schreef Lotusss het volgende:
Nog geen officiële. Maar in de komende weken doe ik wel een aankondiging.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:15 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
WTF zijn dat voor een homo-schoentjes?
Aha u zit bij het 17e?quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:14 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Wachten op de Cie uit de West terug is om ons daarna volledig te storten op Niveau 1 & 2 oefeningen. Gevolgt door herscholing CV90
Rot op man, dit zijn pas schoenen!!!!quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:16 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Haterrrr zomerschoenen!
[..]
Aha u zit bij het 17e?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |