Hij komt niet dus hoef je die was ook niet te doen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:58 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Beide, want ik wou vrij zodat ik een dag eerder mijn was kan doen en schoon weer mee kan nemen. Zodat ik met mijn maat kan gaan stappen mocht hij (zoals vooralsnog gepland) zaterdag toch terug komen !
gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:12 schreef Maitje het volgende:
Positief advies van mijn keuringen bij de politie!
Dat betekend dat mijn rapport door gestuurd wordt naar het korps en dat ik nu moet wachten tot ik op sollicitatie mag komen....
Ow alle jezus, wat een last van m'n schouders is er af gevallen! Slapeloze nachten!
quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:12 schreef Maitje het volgende:
Dat betekend dat mijn rapport door gestuurd wordt naar het korps en dat ik nu moet wachten tot ik op sollicitatie mag komen....
Ow alle jezus, wat een last van m'n schouders is er af gevallen! Slapeloze nachten!
Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:12 schreef Maitje het volgende:
Congrats!!!quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:12 schreef Maitje het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:12 schreef Maitje het volgende:
Bis morgen!quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:21 schreef Cobra4 het volgende:
En na het luisteren naar The Waterboys en het zeer goede nieuws van Maitje is het toch echt tijd dat ik eens ga slapen.
Iedereen nog een fijne dag.
En Maitje, deze overwinning heb je binnen!![]()
Tot morgen.
Truste!quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:21 schreef Cobra4 het volgende:
En na het luisteren naar The Waterboys en het zeer goede nieuws van Maitje is het toch echt tijd dat ik eens ga slapen.
Iedereen nog een fijne dag.
En Maitje, deze overwinning heb je binnen!![]()
Tot morgen.
Mocht jij door alles heenkomen, ga je dan ook uit de losse pols vanuit de bosjes met een lasergun staan?quote:
Ja dus vanaf nu, haat aan Maitje !!!!!!!!quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:42 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mocht jij door alles heenkomen, ga je dan ook uit de losse pols vanuit de bosjes met een lasergun staan?
nu cobra slaapt durf je wel hè?quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:49 schreef m.k het volgende:
[..]
Ja dus vanaf nu, haat aan Maitje !!!!!!!!
Er is nog wel verschil tussen verkeerspolitie enzo..quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:42 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mocht jij door alles heenkomen, ga je dan ook uit de losse pols vanuit de bosjes met een lasergun staan?
Wij komen elkaar nog wel een keer tegenquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:49 schreef m.k het volgende:
[..]
Ja dus vanaf nu, haat aan Maitje !!!!!!!!
Ook de gewone regiopolitie heeft een lasergun, en ook de gewone regiopolitie doet aan verkeerscontrolesquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:01 schreef Maitje het volgende:
[..]
Er is nog wel verschil tussen verkeerspolitie enzo...
En maar lachen als ze al die bonnen is gaan incasseren. En maar lachen om die extra geïnde belastingen!quote:En.. alles voor jou en andere weggebruikers hun veiligheid mocht ik het ooit doen
een lijntje voor ééniederquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:15 schreef Lotusss het volgende:
Hierbij wil ik als Modje mijn veto uitspreken dat de volgende officiële DEF meet (deels) In 't Harnasch plaats gaat vinden. Wat de uitspraak ook moge zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |