Baksgewijs ivm Hillen?quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:52 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Jah dat hoorde ik dus ook, goeie maat van mij zit daar, echt klote....
Enne... m'n verlof voor vrijdag is afgekeurdGrrrr !
Je hebt gelijk. Ik moet maar eens gaan slapen.quote:
Beide, want ik wou vrij zodat ik een dag eerder mijn was kan doen en schoon weer mee kan nemen. Zodat ik met mijn maat kan gaan stappen mocht hij (zoals vooralsnog gepland) zaterdag toch terug komen !quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:53 schreef Cobra4 het volgende:
Maar wat is nu erger? Je maat die daar vast zit of jouw verlof wat niet door kan gaan?
Yup, 2e vrijdag op een rij dat die kerel mij een oor aan naait.... beter is het dit keer niet voor niets !quote:
Hij komt niet dus hoef je die was ook niet te doen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:58 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Beide, want ik wou vrij zodat ik een dag eerder mijn was kan doen en schoon weer mee kan nemen. Zodat ik met mijn maat kan gaan stappen mocht hij (zoals vooralsnog gepland) zaterdag toch terug komen !
gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:12 schreef Maitje het volgende:
Positief advies van mijn keuringen bij de politie!
Dat betekend dat mijn rapport door gestuurd wordt naar het korps en dat ik nu moet wachten tot ik op sollicitatie mag komen....
Ow alle jezus, wat een last van m'n schouders is er af gevallen! Slapeloze nachten!
quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:12 schreef Maitje het volgende:
Dat betekend dat mijn rapport door gestuurd wordt naar het korps en dat ik nu moet wachten tot ik op sollicitatie mag komen....
Ow alle jezus, wat een last van m'n schouders is er af gevallen! Slapeloze nachten!
Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:12 schreef Maitje het volgende:
Congrats!!!quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:12 schreef Maitje het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:12 schreef Maitje het volgende:
Bis morgen!quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:21 schreef Cobra4 het volgende:
En na het luisteren naar The Waterboys en het zeer goede nieuws van Maitje is het toch echt tijd dat ik eens ga slapen.
Iedereen nog een fijne dag.
En Maitje, deze overwinning heb je binnen!![]()
Tot morgen.
Truste!quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:21 schreef Cobra4 het volgende:
En na het luisteren naar The Waterboys en het zeer goede nieuws van Maitje is het toch echt tijd dat ik eens ga slapen.
Iedereen nog een fijne dag.
En Maitje, deze overwinning heb je binnen!![]()
Tot morgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |